En löydä työpaikkaa
Olen ollut työttmänä 2 vuotta. Asun pikkukaupungissa enkä omista ajokorttia. Voisin tehdä esim. siivoustöitä mutta moneen mihin olen ajateluut hakea tarvitaan ajokortttia, niin en kelpaa. Asiakaspalvelu työhön minusta ei ole koskan olen ujo , hiljainen ja arka. Koulutus vain taide puolelta, ja näitä töitä on todella harvassa tai suurin osa on liian kaukana. Tulenko koskaan työllistymään? Motivaatiota ei riitä opiskella uuteen ammattiin josta en ole kiinnostunut,
Kommentit (6)
On sinun vikasi, taide työllistää harvoja. On siis opiskeltava, jos aiot ikinä muuta kuin loisia yhteiskunnan elättinä.
Miksi haluat töitä?
Itse ainakin saan toimeentulotukea lähes 1150€ ja kaikki työt noilla koulutuksilla on 1200€-1400€?
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat töitä?
Itse ainakin saan toimeentulotukea lähes 1150€ ja kaikki työt noilla koulutuksilla on 1200€-1400€?
itse en saa noin paljon ja haluaisin lemmikin ja matkustaa
Vierailija kirjoitti:
Onko se minun vika etten saa töitä vai onko töitä vain liian vähän??
Osittain on ja osittain ei. Työtä aina löytyy mutta mitä töitä ja mistä niin on asia toinen puoli. Ihmiset aina jaksaa valittaa ettei muka töitä löydy. Ei ehkä sitä oman alan töitä välttämättä tai jos löytyy niin silloin voi joutua muuttamaan jos pääsee sinne paikkaan
Onko se minun vika etten saa töitä vai onko töitä vain liian vähän??