Miksi lähes jokaisessa viestissä kirjoitetaan sivujen numeroita?
Tyyliin 2, sivu 2 jne..? Tosi ärsyttävää
Kommentit (17)
Ei kirjoiteta kuin sivua kaksi, jos olet tarkkana. Johtuu siitä, että mobiilissa tuo sivu ei näy kuin kommentoinnin avulla.
Mikä pakko sitä mobiiliversiota on käyttää jos ei toimi? Käyttäkää tietokoneversiota. On niin rasittavaa klikkailla turhaa, kun uudesss vastauksessa ei olekaan muuta kuin se kakkonen.
Niin tai voisiko kirjoittaa ihan asiaan liittyvän kommentin sen numeron tilalle?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:49"]
Mikä pakko sitä mobiiliversiota on käyttää jos ei toimi? Käyttäkää tietokoneversiota. On niin rasittavaa klikkailla turhaa, kun uudesss vastauksessa ei olekaan muuta kuin se kakkonen.
[/quote]
Muistan että silloin kun se mun puhelimessani ei toiminut, niin aina kun menit viestiin, niin se väkisin meni mobiiliversioon. Ainoastaan etusivua siis pystyit lukemaan -ei-mobiilina-. Mulla ei tuota ongelmaa enää ole, toimii niin puhelimessa kuin tabletissakin, mutta kaikki eivät ole näin onnekkaita.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:55"]
Niin tai voisiko kirjoittaa ihan asiaan liittyvän kommentin sen numeron tilalle?
[/quote]
Jos olet jo kommentoinut sivulle 1?
Mitä hyötyä kommentoida, kun ei ne mitä muut ovat kirjoittaneet koko kakkossivun täyteen? Kommentointi jatkuu sen mukaan miten keskustelu etenee. Minä ainakin luen muidenkin vastauksia enkä vain kiirehdi huutamaan omia nerokkuuksiani ensimmisenä.
Siksikö sitä käytetään?! Voi ei, mä olen luullut että se ajaa saman asian kuin "up" eli nostaa keskustelun uusien joukkoon, jotta ihmiset kommentoisivat sitä :( Sori tästä!
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:15"]Siis mitä? Puhelimella ei näy kakkossivu? Minulla kyllä näkyy
[/quote]
Kaikilla ei näy.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:15"]Jos ylläpito korjaisi tuon niin ei aina tarttis tuota kakkosta!!
[/quote]
Ei ne osaa.
Mullakin edelleen vaihtaa automaattisesti puhelimella mobiiliksi. :(
Mulla toimii aina välillä. Jos ei, niin kirjoitan osoitteen perään /sivu/2
Kun mobiililla sivu 2 ei näy. On päästävä kolmannelle sivulle asti, että myös kakkossivu on luettavissa/ TAI kommentoitava itse jotakin, että kakkossivun voi lukea. Eivät korjaa vikaa tuolta ylhäältä käsin.