Ennustajamammat, mikä nykytrendi on niin naurettava 20 vuoden kuluttua?
Siinäpä se. Itse veikaan älytöntä älypuhelimen näpräämistä ja Facea (taitaa jo hiipuakin).
Kommentit (53)
Some. Yksityisyys ja henkilökontahteiset kontaktit palaavat arvoonsa.
Puhelimet, joilla voi leikkiä ja katsoa elokuvia ja lukea romaaneja, mutta ei vaivatta soittaa tai lähettää tekstiviestejä.
Nykyinen maahanmuuttopolitiikka ja fatalistinen suvaitsevaisuus. Suomalainen hyvinvointiyhteiskunta tulee tuhoutumaan "rauhan uskonto islamin" ja elintasopakolaisten vuoksi. Parinkymmenen vuoden päästä joku byrokraatti lopulta tajuaa, että se nyt vaan on helvetin tyhmää ottaa Suomeen kymmeniä tuhansia elintasopakolaisia jotka elävät koko ikänsä sossun tuella ja sikiävät kuin kanit.
Ydinvoimalupien kalastelu. Sitten kun vihdoin kauhean hosumisen ja pikarakentelun jälkeen parinkymmenen vuoden päästä joku sellainen saadaan tönöttämään ja uraani lopulta halki, sen hinta on kolminkertainen saharalaiseen aurinkosähköön verrattuna, ja kaikki energiaintensiivinen teollisuus nököttää Välimeren rannoilla. Hyvä puoli on sitten se, että venäläisillä ei ole enää intressiä tulla turvaamaan energiaetujaan tänne, kun hekään eivät sitä sikakallista muinaisjäännettä enää kaipaa.
Se että ei rokoteta. Kun polio ja kaiken maailman rokot palaavat jälleen meidän riesaksi, kun on täytynyt olla niin tollo ettei rokotteita annettu. Meidän kakskymppiset kiittää ja kumartaa vanhempiaan.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:46"]Mun vanhempien koti oli valkoinen jo 1982 alkaen ja on edelleen.
[/quote]
Minä ostin ensimmäisen sohvani vuonna 1991 ja se oli valkoinen. Oli irtopäällisetkin, mutta oli ainoa sohvamalli jota tuolloin myytiin irtopäällisillä. Lempilukemistani yläasteella 80-luvulla oli Avotakka.
Toisen sohvani ostin 2008 ja sekin on valkoinen.
Vaaleanharmaat laminaattilattiat, beige/greige seinämaali, maalaisromanttinen sisustus ( onko jo vähän mennytkin?),tatuoinnit, lävistykset, ne alienia muistuttavat naamakuvat ym edm. tässä ketjussa
Mamujen ja homojen perseennuolenta.
Kännyköihin varmaan tulee uusia sovelluksia. Jotain Instagram part kakkosia tulee, ja sitten tulee toisenlainen Facebook, joka on paljon mahtavampi...Mutta kysehän on 20 vuoden päästä..Silloin voi olla vaikka mitä!
Kirkosta eroaminen. Kirkon sisällä syntyy suuri herätys, oikea uskonpuhdistus, jonka aikana ääriliberaalit ateistipapit saavat väistyä viroistaan ja tilalle tulee kunnon jämerän konservatiivisia miehiä. Jumalan sana sanotaan taas niin kuin se on, ja koska kirkko saa takaisin rehellisyytensä ja uskottavuutensa, kirkosta eroaminen vähenee olemattomiin ja tilalle tulee kirkkoon liittyminen.
Kirkko on out. Ihmisen ei tarvitse "syntyä" uskontoon. Naureskellaan sille. Jokainen voi valita ihan itse, kun on aikuinen. Samoin holhoamiselle nauretaan tai vaikka paskalaille ja Fennovoimalle ja Rosatomille. Että tollasia ne jotkut aikoinaan halusivat, mitä urpoja. Onneksi ei toteutunut.
Niin ja tekoripset, sellaset häkkyrät, mikä niiden nimi lienee. Näyttävät vaan naurettavilta. Ja silarit.
Nykyään ei ole mun mielestä mitään mitä voisi kaivata 20v päästä. 90-lukuun loppui nämä kivoja muistoja tuovat asiat.
Hui, onkohan av silloin out?