Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen palsta AV olisi, jos kaikesta saisi puhua?

Vierailija
28.08.2021 |

Ennen kuin innostutte, niin todellakin kaikesta saisi puhua.

Esim. Siitä onko rikos koskaan uhrin syy (ryöstö, murha, tappo, raiskaus). Rotujen eroavaisuudet ja onko niitä (fyysiset ja älykkyyden erot).

Luultavasti tulisi aiheita jotka olisivat kipeitä aivan jokaiselle. Olisitko valmis siihen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimi olisi tuolloin "Aihe vapaa"

No niinhän se on nytkin, vaikka aihe ei ole vapaa. Tai onhan se vapaa, kunhan keskustelun sisältö pysyttelee yleisesti hyväksytyn agendan mukaisena, mikä Suomessa tarkoittaa sitä että saa keskustella hyväksytysti globalistis/punavihreästi.

Vierailija
22/30 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, ettei enemmistö osaa keskustella asiallisesti. Ei toimisi. Nimittelyyn menee helposti.

Välillä harmittaa, kun tekisi mieli käsitellä jotain asiaa vaikka huumorilla niin se poistetaan heti.

Toki, esim. Keskustelu siitäkin onko naisilla selluliittia vai ei poistui äkkiä. Mikä mielestäni naurettavaa.

Se mikä omituista välillä.. Linkkaa jutun jostain lehdestä (siis kaikkien luettavissa) niin siitä ei saa keskustella. Siellä se on kaikkien luettavissa, mutta keskustella ei saa. 🤷‍♀️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuollut kuten kaksplus. Siellähän tuota yritettiin. Kaksplus oli aikanaan yhtä vilkas palsta kuin vauva, mutta vain toinen selvisi persuhyökkäyksestä. Koettakaa jo vihdoin tajuta, että m-roinnin ansiosta teillä on edes joku mahdollisuus saada mölinäänne kuuluviin. Jos saisitte mölistä vapaasti, jäisitte hyvin nopeasti yksin mölisemään kun kaikki häipyisivät. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?

Ottamatta kantaa "mölinään", niin miten sekään edistää keskustelukulttuuria, että vastapuoli poistattaa koko ketjun kun tulee ensimmäinen eri mieltä oleva kommentti?

Ei vaan asiaton kommentti. Opetelkaa kirjoittaman asiallisesti. Ai niin kun aito keskustelu ei teitä kiinnosta pätkän vertaa, vaan vihaöyhöttäminen on kirjoittelun pointti. Kohde on periaatteessa yhdentekevä.

Älä viitsi olla lapsellinen. Olen todistanut lukemattomia kertoja, että asiallisia ketjuja on poistettu. Joo, tokihan sinne aika ajoin käy piipahtamaan yksittäisiä henkilöitä, jotka tyytyvät vain öyhöttämään, mutta ei sellaisten vuoksi tulisi poistaa kokonaisia, jo kenties useita kymmeniä sivuja pitkiä ketjuja. Todelliset syyt poistoille ovat usein siinä, että henkilö toteaa ennen pitkää olevansa mielipiteensä kanssa yksin, tuohtuu, ja suutuksissaan poistattaa koko ketjun. Ja tämä on ollut nimenomaan vasemmistolainen toimintatapa. Väärät mielipiteet piiloon - mikä on oikeastaan jopa hyvin itsekästä.

Ei tosiaan oo mikään "vasemmistolainen toimintatapa". Poistatan itse rasseöyhötyksiä, persut sitten poistattavat kaikki ne ketjut joissa joutuvat huonoon valoon ja joissa vaaditaan perusteluita.

Vierailija
24/30 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuollut kuten kaksplus. Siellähän tuota yritettiin. Kaksplus oli aikanaan yhtä vilkas palsta kuin vauva, mutta vain toinen selvisi persuhyökkäyksestä. Koettakaa jo vihdoin tajuta, että m-roinnin ansiosta teillä on edes joku mahdollisuus saada mölinäänne kuuluviin. Jos saisitte mölistä vapaasti, jäisitte hyvin nopeasti yksin mölisemään kun kaikki häipyisivät. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?

Ottamatta kantaa "mölinään", niin miten sekään edistää keskustelukulttuuria, että vastapuoli poistattaa koko ketjun kun tulee ensimmäinen eri mieltä oleva kommentti?

Ei vaan asiaton kommentti. Opetelkaa kirjoittaman asiallisesti. Ai niin kun aito keskustelu ei teitä kiinnosta pätkän vertaa, vaan vihaöyhöttäminen on kirjoittelun pointti. Kohde on periaatteessa yhdentekevä.

Älä viitsi olla lapsellinen. Olen todistanut lukemattomia kertoja, että asiallisia ketjuja on poistettu. Joo, tokihan sinne aika ajoin käy piipahtamaan yksittäisiä henkilöitä, jotka tyytyvät vain öyhöttämään, mutta ei sellaisten vuoksi tulisi poistaa kokonaisia, jo kenties useita kymmeniä sivuja pitkiä ketjuja. Todelliset syyt poistoille ovat usein siinä, että henkilö toteaa ennen pitkää olevansa mielipiteensä kanssa yksin, tuohtuu, ja suutuksissaan poistattaa koko ketjun. Ja tämä on ollut nimenomaan vasemmistolainen toimintatapa. Väärät mielipiteet piiloon - mikä on oikeastaan jopa hyvin itsekästä.

Ei tosiaan oo mikään "vasemmistolainen toimintatapa". Poistatan itse rasseöyhötyksiä, persut sitten poistattavat kaikki ne ketjut joissa joutuvat huonoon valoon ja joissa vaaditaan perusteluita.

Niin... Joku oli laittanut Purra aloituksen ja sen alle tuli paljon kritiikkiä.. En tiedä miksi se poistui? Kritiikin takia? 🤷‍♀️

Vierailija
25/30 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, veikkaan että äkkiseltään tästä voisi tulla aika sairaiden ihmisten temmellyskenttä.

Mulle sopisi sellainen m-derointi, että rikokseen yllyttävät ja kaikista mielenvikaisimmat ketjut/ viestit voisi poistaa, mutta muuten aiheita ei poistettaisi poliittisin perustein, vaan ajankohtaisista aiheista voisi keskustella.

Vierailija
26/30 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa, minä voisin vihdoin viimein kertoa ihan kaiken minun rakkaasta harrastuksestani eli postimerkkeilystä. Minä voisin kertoa siitä vaikkapa että...

Ja tämän enempää en nyt tuosta aiheesta uskalla kertoa, ettei tätä viestiä poisteta.

Vierailija
27/30 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta olisi oikeasti avoin ja se kunnioittaisi mielipiteen- ja sananvapautta. Tällä  hetkellä "Aihe vapaa" on lähinnä vitsi.

Oy Sanoma Ab on juridisessa vastuussa tarjoamalla tämän alustan keskustelupalstalle ja siten myös mukana laitonta sisältöä koskevassa rikosasiassa syytetyn penkillä kanssarikollisen ominaisuudessa.

Sanoma Media Finland Oy ei ota minkäänlaista vastuuta keskusteluissa esitetyistä väitteistä tai niiden aiheuttamista seurauksista eikä keskustelupalstalle toimitetun muun aineiston sisällöstä.

-Palstan säännöt.

Vierailija
28/30 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito huomio !! Tämä aloitus on aivan tarpeeton, täysin turhaa vihanlietsomista ja riitelyä!!!

Poistoon!

Vierailija
29/30 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi ihanaa, minä voisin vihdoin viimein kertoa ihan kaiken minun rakkaasta harrastuksestani eli postimerkkeilystä. Minä voisin kertoa siitä vaikkapa että...

Ja tämän enempää en nyt tuosta aiheesta uskalla kertoa, ettei tätä viestiä poisteta.

Kun MINUA ei nuo postimerkit nappaa, ilmoitan viestisi asiattomaksi. ;)

Helppoa!

Vierailija
30/30 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vain on se ongelma, että kun täällä mm. paljastetaan ulkomaalaisten tekemiä rikoksia, koette sen rasseöyhötyksenä. Ymmärtänet, miksi tällainen saattaa ärsyttää ihmisiä ja tuottaa sensuuriepäilyitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän