Mietin tässä eroa. t.ammattivalittaja
Ei tarvitsisi aina katsoa miehen tiuskimista ja sitten taas sitä puhumattomuutta mutta taloudellisesti ero on vaan mahdoton juttu eikä se lapsenkaan kannalta helppo juttu ole.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:17"]
Nalle Puhin vinkki : mieti mieti mieti...
[/quote] Miksi kiusaat minua?
En kiusaa, mutta jos kerran mietit eroa, niin siinä nallen vinkki. Eli jatka miettimistä, kunnolla.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:16"]
Kyllä sä oot kertonut itsestäs täällä niin paljon, että jos joku sellainen, joka tuntee sut IRL, käy täällä, se tunnistaa sut ihan heti. Kannattaa muistaa tämä.
[/quote]
Mutta kun mua ei tunnista kukaan IRL kun mulla ei ole ystäviä,tuttuja eikä juuri sukulaisiakaan.
[/quote]
Että kukaan ei tunne sun nuohoojamiestäsi, ja tiedä, että hänellä on kaltaisesi vaimo ja perhe, kukaan naapurisi ei ole edes nähnyt sinua ja vaikka asut pienellä paikkakunnalla, kukaan ei tiedä edes sitä, että olet olemassa?
Sähän olet kirjoittanut itsestäsi tosi paljon tunnistetietoja: miehesi on nuohooja, entinen insinööri tmv., olet lihava, teillä on yksi eskari-ikäinen poikalapsi, asutte kahden huoneen mummonmökissä Pohjois-Pohjanmaalla, olet ollut naimisissa jonkun rikollisen kanssa ja toiminut hänen omaishoitajanaan, sinulla on paljon sairauksia ja liikut (ainakin ajoittain) rollaattorilla etkä käy missään töissä. Jos asuu pienellä paikkakunnalla, tunnistaa kyllä, vaikka ei olisikaan ystäväsi tai sukulaisesi. Jos et ymmärtänyt tätä, niin toivottavasti nyt ymmärrät. Ei mua haittaa se, että sä kirjoittelet itsestäsi tunnistettavasti, mutta sanon tämän ihan siksi, ettet ole itse ehkä ymmärtänyt, että olet todella helposti tunnistettavissa.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:27"]
En kiusaa, mutta jos kerran mietit eroa, niin siinä nallen vinkki. Eli jatka miettimistä, kunnolla.
[/quote]
[/quote]
Joopa joo. Mistään ei ilmeisesti saisi keskustella tällä palstalla ja ennemmin keskustelisinkin live-elämässä jos vaan niitä ystäviä olisi.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:29"]
Kyllä sä oot kertonut itsestäs täällä niin paljon, että jos joku sellainen, joka tuntee sut IRL, käy täällä, se tunnistaa sut ihan heti. Kannattaa muistaa tämä.
[/quote]
Mutta kun mua ei tunnista kukaan IRL kun mulla ei ole ystäviä,tuttuja eikä juuri sukulaisiakaan.
[/quote]
Että kukaan ei tunne sun nuohoojamiestäsi, ja tiedä, että hänellä on kaltaisesi vaimo ja perhe, kukaan naapurisi ei ole edes nähnyt sinua ja vaikka asut pienellä paikkakunnalla, kukaan ei tiedä edes sitä, että olet olemassa?
Sähän olet kirjoittanut itsestäsi tosi paljon tunnistetietoja: miehesi on nuohooja, entinen insinööri tmv., olet lihava, teillä on yksi eskari-ikäinen poikalapsi, asutte kahden huoneen mummonmökissä Pohjois-Pohjanmaalla, olet ollut naimisissa jonkun rikollisen kanssa ja toiminut hänen omaishoitajanaan, sinulla on paljon sairauksia ja liikut (ainakin ajoittain) rollaattorilla etkä käy missään töissä. Jos asuu pienellä paikkakunnalla, tunnistaa kyllä, vaikka ei olisikaan ystäväsi tai sukulaisesi. Jos et ymmärtänyt tätä, niin toivottavasti nyt ymmärrät. Ei mua haittaa se, että sä kirjoittelet itsestäsi tunnistettavasti, mutta sanon tämän ihan siksi, ettet ole itse ehkä ymmärtänyt, että olet todella helposti tunnistettavissa.
[/quote]
Eipä taida tunnistaa koska tuossa on aika paljon juttuja joita olen muuttellut.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:27"]
[/quote]
[/quote]
Joopa joo. Mistään ei ilmeisesti saisi keskustella tällä palstalla ja ennemmin keskustelisinkin live-elämässä jos vaan niitä ystäviä olisi.
[/quote]
Ei ne ystävät tule luoksesi sillä, että vuodatat elämääsi AV:lle. Tässä nyt on tullut taas aika runsaasti vinkkejä, miten voisit muuttaa elämääsi, jolloin pääsisit tuosta uhrimentaliteetista eroon. Mutta kun mikään ei onnistu.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nuo olivat niitä asioita, joista valitat täällä jatkuvasti. Ei nyt mene läpi. Ja kuten sanottu, ei se mua haittaa, että sä kirjoitat itsestäsi tunnistettavasti, mutta sua se voi joskus haitata, tai kenties miestäsi.
Tiedän että pitää hakea ystäviä live-elämästä ja siihen onkin jo yksi juttu kehitteillä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nuo olivat niitä asioita, joista valitat täällä jatkuvasti. Ei nyt mene läpi. Ja kuten sanottu, ei se mua haittaa, että sä kirjoitat itsestäsi tunnistettavasti, mutta sua se voi joskus haitata, tai kenties miestäsi.
[/quote]
Joo mut osa niistä on muutettua ei kaikki ole läheskään totta mitä olen kirjoitellut.
Et sä mitään eroa. Olet naispuolinen lassukka ja ero olisi liian vaativa asia sun aivokapasiteetillesi.
Onko tämä sinun mielestäsi keskustelua? Se, että valitat ja valehtelet muille ihmisille kiinnostumatta heistä lainkaan? Ei tämä ole sitä, että keskustellaan, eihän tämä ole vastavuoroista kommunikaatiota. Sinä valitat ja valehtelet, jotkut vastaavat sinulle oikeasti panostaen, mutta sulle ei tule edes mieleen, että voisit vaikka kiittää tai ottaa jotain kontaktia siihen, joka sinulle vastaa. Anteeksi nyt, mutta jos tämä on käsityksesi keskustelusta, onko ihme, että sinulla ei ole ystäviä? Minusta ei.
Menkää paremman avioliiton perhelwirille tms. Mieti, missä vika kun olet jo kertaalleen eronnut!'!!
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:44"]
Mites pojan synttärit? Eikös ne ensi kuussa ole? Joko on paikka mietittynä? Tarjottavat ja ohjelma mietittynä?
[/quote]
Kotona aion kaverisynttärit pitää eiköhän ne täällä jotenkin saa järjestettyä. Ulkona jotain korin heittoja,temppurataa,tikanheittoa,kenties jalkapalloa yms ja tarjottavat syödään sitten sisällä.
[/quote]
Miksi täällä ei saisi kaikenlaisia asioita pohtia kun ei kerran ole ystäviä tai sukulaisia tms kenen kanssa asioista jutella?
[/quote]
Tietenkin saa, mutta kun jaat niin paljon elämästäsi tänne, sillä voi olla seurauksiakin. Aikuisena ihmisenä varmasti ymmärrät sen.
Mua henkilökohtaisesti sun kirjoituksissa turhauttaa se, että todella vain valitat (viittaan nimimerkkiisi), muttet tee mitään korjataksesi tilannetta. Olen kyllä sitä mieltä, että ihmisen on saatava valittaa myös ei-ratkaisukeskeisesti, koska asioiden purkaminen tekee hyvää, mutta sä teet tuota valittamista todella paljon, eikä mikään palaute ole susta oikeaa, kaikki ihmiset ovat aina väärässä kaikessa.
Kukaan muu ei voi sun elämää sun puolesta korjata. Se on sun miehellekin aika iso vastuu, että sun tunteesi riippuvat täysin hänen tunnetiloistaan. Se myös todennäköisesti osittain aiheuttaa sen, että hän on pahalla päällä. Se on kierre. Sun pitäisi nyt oikeasti tehdä jotain tuolle kierteelle.
Ehkä mun pitää lopettaa kirjoittaminen tähän. Sulle eivät nämä viestit taida merkitä muuta kuin sitä, että saat joltakulta hetken huomiota. Sillä ei taida olla paljon merkitystä, paneutuuko joku sulle jotain kirjoittamaan vai haukkuuko vain lonkalta, koska lukaiset vain viestit nopeasti läpi ilman, että ajattelet niitä. Koska ei kukaan KUITENKAAN voi tajuta sun elämästä mitään. Tulee itsellekin turhautunut olo: mä oon valmis antamaan sulle tässä aikaani ja elämänkokemustani, mutta sä vastaat mulle ihan täysin pohtimatta, että mikään ei onnistu, koska... (täydennä tähän, onko kyse miehestäsi, sairauksistasi, mökistäsi tai oppimisvaikeuksistasi)