Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että olisi lapsena hävettänyt, jos äitini olisi pukeutunut näin!

Vierailija
29.09.2014 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014092918704679_vi.shtml

Kim Kardashian puki lapsen läpinäkyvään yläosaan ja itsellään on päällä.. no, on sentään jotain päällä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tolla lapsella on joka kuvassa tuollainen surullinen ilme? Siis muidenkin juttujen kuvissa ollut. Vai onko vaan sen näköinen?

Vierailija
2/15 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua olis hävettänyt siinä tapauksessa, jos äiti olis näyttänyt Kim Kardashianilta. Jos näyttää Kim Kardashianilta, niin silloin voi kuljeskella vaikka puolialasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu ton asun paljastavuudesta mutta se on kaikkea muuta kuin tyylikäs :(

Vierailija
4/15 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Onneksi kyseessä kuitenkin muotishow eikä everyday dressing :)

Vierailija
5/15 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös yleensä kaikkien lasten mielestä oma äiti näytä kuningattarelta, on se maailman kaunein?

Vierailija
6/15 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:23"]

Eikös yleensä kaikkien lasten mielestä oma äiti näytä kuningattarelta, on se maailman kaunein?

[/quote]Piti siis lainata 3:sta tässä.

Vierailija
7/15 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:23"]

[/quote]

Mun äiti toitotti koko mun lapsuuden omaa rumuuttaan ja lihavuuttaan. Ei siis tullut mieleenkään, että olisin pitänyt äitiäni kauniina. Todella typerää äidiltäni, se on nimittäin kaunis.

Vierailija
8/15 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:16"]

Ei mua olis hävettänyt siinä tapauksessa, jos äiti olis näyttänyt Kim Kardashianilta. Jos näyttää Kim Kardashianilta, niin silloin voi kuljeskella vaikka puolialasti.

[/quote]

Totta. Ja mitäpä minä muutenkaan äitiäni häpeisin, aikuinen ihminen tehkööt ja pukeutukoot niin kun itse tykkää. Toivon, ettei myöskään äitini häpeisi minua.

Vierailija
9/15 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne tavisäidit muutenkaan kuleksi hulpeissa muotiluomuksissa.

Vierailija
10/15 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin pieni lapsi ei vielä osaa häveät äidin vaatteita, mutta isommat kyllä osaa. Toisaalta, isommat lapset, siis teini-ikäiset, häpeää äitiään pukeutui se miten tahansa. Tai ainakin suurin osa, se on osa normaalia kehitystä lapsesta aikuiseksi.

Vierailija
11/15 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkisin vaikka itse Venuksen tuo asu kaupungillä päällä, niin tekisi mieli mennä sujauttamaan 50euron seteli pikaisesta suihinotosta.

Ei tuommonen asu sovi muille kuin prostituoiduille, tai sitten ihan vain makuuhuoneeseen. Eikä Kardashian edes ole kovinkaan nätti mun mielestä.

Vierailija
12/15 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He elävät ihan eri maailmassa. Mutta annetaan heidän elää tavallaan, eihän tuo ole meiltä poissa.

Vierailija
13/15 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin asu vielä menettelee, mutta lapsen asu on mauton ja näyttää erittäin epämukavalta (kylmä ja karkean hiertävä kangas) pikkulapselle.

Vierailija
14/15 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niille tuli kiire lähtö ja unohtui laittaa päällysvaatteet?
Lasten kanssa voi joskus käydä vahinkoja

Vierailija
15/15 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen akka se sitten saa tyttären ja leikkii sillä kuin olisi joku nukke :( ärsyttää! minä olen aina toivonut omaa tytärtä, joka olisi saanut olla ihan lapsi vaan, räkä poskella ja mutaa hiuksissa. epäreilua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän