Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa. Yli ihastunut nettituttavuuteen! Mitä minä teen!!!!

Auttakaaaaaa
28.08.2021 |

Olen naimisissa mutta pitkä liitto ja olemme nyt harkintavaiheessa, eli kumpikin saa elää omaa elämää mutta asutaan yhdessä. Olen varma, ero tulee. Olen siis kylmästä liitosta, ei seksiä, ei hellyyttä. Eka kertaa elämäni aikana olen tutustunut netissä ulkomaalaiseen mieheen. Näitä pyyntöjä aina tulee, deletoin aina kaikki. Jostain syystä aloin kuitenkin yhden kanssa viesteilemään. Laitoin, huom, en ole kiinnostunut, vain kaverina. Eli viesteillään enkuksi, hyvää harjoitusta. En edes pitänyt hänen ulkonäöstään!!! Nyt kuitenkin pikkuhiljaa meni siihen, olen tosi ihastunut häneen. Ensin oli vain hän minuun. Mutta nyt minäkin häneen. Se luonne, hän on syvällinen, tunteva, kannustava.... jotenkin näen hänet jopa nyt komeana ulkoisesti, vaikken tosiaan nähnyt alussa.... hän on koko aika mielessäni. Tämä on ihan hullua. Ei olla nyt näkemässä, kun korona ja muutakin. Mutta mietittiin kyllä jos ensi vuoden aikana nähtäisiin jossain maassa. Puolivälissä tai muuta. Tilanne on ihan sietämätön. Miksi käyttäydyn ja tunnen näin! Miten saan sietämättömän suuren ihastuksen tunteen pois päältä??? Tämä vahingoittaa arkeani. Mitä teen. Onko kellään jotain vastaavaa kokemusta ja miten saitte 24/7 riivaavan syvän ihastustunteen pois?????? En kestä tätä.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että olet oiva kohde huijaukselle.

Jossain vaiheessa siis tuo ihastuksesi tarvitsee rahaa johonkin, ja koet, että sinun pitää lähettää hänelle rahat, koska olette jo melkein suhteessa. Olette vaikka tapaamassa, mutta hän jää jumiin. Tai hän pyytää ostamaan lentolipun ja laittaa todisteeksi tiliotteen, että hänellä on rahaa siellä ja hän lainaa ne takaisin "aivan varmasti". Sitten häpeän vuoksi et voi kertoa kenellekään.

Vierailija
2/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin joskus keskustella tämmöisen ulkomaisen profiilin kanssa. Oli imartelevaa, kun toinen kyseli aamuin illoin, miten nukuit tai miten päivä meni. Ja päivittäin jutteli mukavia. Sellaiseen jää koukkuun, jos omassa elämässä on vähän yksinäistä ja kaipaa seuraa.

Huomasin sitten, että profiilin kuvat oli otettu jostain oikeasta profiilista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
4/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varmistanut ettei oo catfish? Voi olla että lähdet liitosta ja päädyt ojasta allikkoon koska nettituttavuus olikin huijari

Vierailija
6/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisen kapteenin pauloiissa?

Lähetä sille rahaa niin loppu järjestyy kyllä

Vierailija
7/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin joskus keskustella tämmöisen ulkomaisen profiilin kanssa. Oli imartelevaa, kun toinen kyseli aamuin illoin, miten nukuit tai miten päivä meni. Ja päivittäin jutteli mukavia. Sellaiseen jää koukkuun, jos omassa elämässä on vähän yksinäistä ja kaipaa seuraa.

Huomasin sitten, että profiilin kuvat oli otettu jostain oikeasta profiilista.

Mutta tosiaan miksi jotakuta tuntematonta ihmistä kiinnostaisi oikeasti, miten olen nukkunut tai miten päiväni meni? Siis ihminen, jota en ole koskaan tavannut. Niinpä.

Vierailija
8/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on ihan aito profiili. Toki tajuan ne ei aidot niitä ne aina yleensä on.. Profiili on ollut 7 vuotta, iso kasa ystäviä, noin kerta vkossa on aina jotain julkaissut, yleensä ajankohtaisista asioista tai omasta yks.elämästään tai työpaikkansa juttuja. Tosi paljon keskustelua siellä aina kavereidensa kanssa. Ihan on samanlainen profiili mitä on esim mulla. Profiiliin on myös laittanut työpaikan missä töissä ja kun menee sen työpaikan sivulle, siellä on hänestä kuva ja muutama rivi, on siis manageri hommissa.

9/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap semmosia ne huijaritkin tekaisee helposti esim juurikin nettisivuja firmasta jolla ovat töissä yms. Ekana tee kuvahaku joka kertoo löytyykö kyseisiä kuvia muualta netistä. Sekä ei ne huijaei profiilit ole mitään viikon vanhoja vaan koska he ovat tehneet kauan jo sitä hommaa. Oletko videopuheluita soitellut? Oletko saanut enemmä tietoja hänestä? Että voit tarkistaa puhelinnumero osoitetta yms. Ehkä nöet asiat ruusunpunaisin lasein koska olet ihastunut ja olet onnettomassa liitossa. Että mikö tahansa huomio saa sinut hullaantumaan. Varmista ensin todella ettei tule yllätyksiä!

Vierailija
10/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä epätoivoisena voi jopa yksipuolisesti rakastua vaikkapa johonkin elokuvahahmoon tai tubettajaan. Itsekin olen ihan umpirakastunut yhteen tubettajamieheen, joka ihanasti vielä vastaa aina kommentteihini, kun yleensä tubettajat eivät koskaan vastaa.

On ihan typerää mennä investoimaan suuria tunteita pelkästään nettijutteluiden takia. Mutta se on hyvin inhimillistä.

Kuitenkin pitää muistaa, että et tunne sitä miestä ollenkaan. Et voi edes tietää onko häntä olemassa. Hän saattaa olla jonkun kyhäämä hahmo. Pitäisi tavata aika nopeasti jotta voit varmistua, että hän on ihan legit tyyppi. Mutta sekään ei ole mahdollista. Joten kannattaa varmaan ottaa etäisyyttä häneen. Silloin ne roihuavat tunteetkin laantuu. Tuo mitä tapahtuu, että mies alkaa näyttää komealta vaikkei alussa ollut, se on juuri sitä mitä tapahtuu kun ihastuu. Ei tuo munkaan ihastus ole mitenkään komeaksi mainittava, mutta mun silmissä nykyään ihan jumalainen koska olen hänen kanssaan vähän kirjoitellut ja sitä kautta aivan kusessa häneen. Pitää vältellä hänen tuotantoaan niin saan tän teinimäisen typeryyden loppumaan.

Vierailija
11/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aappp kirjoitti:

No tämä on ihan aito profiili. Toki tajuan ne ei aidot niitä ne aina yleensä on.. Profiili on ollut 7 vuotta, iso kasa ystäviä, noin kerta vkossa on aina jotain julkaissut, yleensä ajankohtaisista asioista tai omasta yks.elämästään tai työpaikkansa juttuja. Tosi paljon keskustelua siellä aina kavereidensa kanssa. Ihan on samanlainen profiili mitä on esim mulla. Profiiliin on myös laittanut työpaikan missä töissä ja kun menee sen työpaikan sivulle, siellä on hänestä kuva ja muutama rivi, on siis managerihommissa.

Minua epäilyttäisi.

Jos on aikuinen ihminen, miksi profiili on vain 7 vuotta vanha? Omassa kaveripiirissä kaikki olivat liittyneet fb:hen jo tuossa 2010 tienoilla.

Oletteko fb-kavereita, vai miksi tiedät, mitä hän julkaisee tai paljonko hänellä on kavereita?

Miksi kaikista ihmisistä hän on kiinnostunut juuri sinusta, jos ette ole koskaan tavanneet?

Vierailija
12/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan ap sen työpaikan linkki tänne sivulle niin voidaan katsoa, onko edes oikea sivu. Ei tarvi siis laittaa sen miehen kuvaa, laitat vaan sen linkin sen paikan sivuille.

Vierailija
13/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aappp kirjoitti:

No tämä on ihan aito profiili. Toki tajuan ne ei aidot niitä ne aina yleensä on.. Profiili on ollut 7 vuotta, iso kasa ystäviä, noin kerta vkossa on aina jotain julkaissut, yleensä ajankohtaisista asioista tai omasta yks.elämästään tai työpaikkansa juttuja. Tosi paljon keskustelua siellä aina kavereidensa kanssa. Ihan on samanlainen profiili mitä on esim mulla. Profiiliin on myös laittanut työpaikan missä töissä ja kun menee sen työpaikan sivulle, siellä on hänestä kuva ja muutama rivi, on siis manageri hommissa.

Toivottavasti heräät siinä kohdassa, kun hän pyytää rahaa.

Vierailija
14/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän pyysi sinua kaveriksi alun perin, ventovierasta? Olen pahoillani, mutta eihän kukaan tee noin, ellei taustalla ole joku muu tarve kuin saada tavallinen parisuhde. Jokainen nettihuijauksen kohteeksi joutunut luulee, että juuri heidän juttunsa on erikoinen ja erilainen.

Vierailija
15/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uih olenko se minä rakkaani jota ajattelen aina sormettaessani sekä puristellessani nännejäni ;-D

Vierailija
16/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun profiili ja olen ap on 4 v vanha ja olen aikuinen että silleen. Juuuu ei oo mikään usan sotilas lentäjä leski. On ihan muusta maasta. Lähetti mulle viestin, kun näki mun enkunkielisen kommentin sivustolla, jota hän seurasi, meillä on samantyypiset mielipiteet tietystä asiasta. Muutenkin käsittelemme paljon päivän polttavia asioita maailmalta, hän on fiksu. Video puh on sekä hän soittanut mulle että minä hänelle. Mulla on hänen osoite ja puh nro. Ja kyllä on tismalleen sama heppu mikä suuren yrityksen nettisivustolla on yksi managereista. Olen itsekin hänen fb kamu ja itsekin kommentoin, kavereidensa mukana. En vaan tykkää tästä kokonaisvaltaisesta ihastumistunteesta.

17/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kukkaan randomi facess suomalaisia pyytää kaveriksi ellei rahen perässä. Ap on toivottmaan rakastunut vaan kyseiseen mieheen. Toivottavasti ei oo rahaa pyydellyt etkä oo antanut!

Vierailija
18/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja on tosiaan aito työpaikan sivu. Kyseessä on kansainvälinen yhtiö jonka minäkin tunnen. Ap.

19/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta helppo feikata olevansa joku yrityksen manageri vaan ottamalla kyseisen miehen kuvat ja nimen. Jos on niii iso manageri miten vaa 7 vuotta ollu facess. Paljon kysymyksiä ja vähemmä vastauksia.

Vierailija
20/81 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pennin hyrrää pyytänyt, hän on omillaan hyvin toim tuleva ihminen. Enkä ikinä antaisi jos joku pyytäisi. Ja jos joku luulee, olek ruma, en ole, vaan viehättävän näköinen nainen.