Mies katsoo tosi pitkään tai vilkuilee silmäkulmastaan. Ihastunut? ov
Joo, tiedän että varman vastauksen saisi kun kysyisi mieheltä itseltään. Mutta en uskalla, jännittää jos tulee täysi tyrmäys.
Ystävä sen ensiksi huomasi ja kertoi minulle. Huomasin sitten itsekin. Mies joko katsoo pitkään tai ainakin vilkuilee silmäkulmastaan. Hymyilee aina. Joka kerta kun näemme tulee juttelemaan ainakin pari sanaa. Ystävän mielestä mies katsoo minua tosi ihastuneen näköisenä.
Mistä sitä saisi rohkeutta kysyä?
Kommentit (11)
Ö_ö Onko mies sinulle tuttu? Naimisissa? Muuten varattu? Minkä ikäisiä olette? Vähän nyt jäi epäselväksi kenen mies katsoo ja ketä..
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:25"]
Oletteko ala-asteella? Ei aikuiset mene kysymään, että "hihi, ootko sä ihastunut muhun". Jutelkaa normaalisti ja kysy sitä vaikka kahville.
[/quote]
No en kai mä niin tyhmä ole että kysyisin niinkuin peruskouluikäiset. Normaalisti olen hyvinkin sanavalmis ja puhelias nainen mutta nyt vaan jännittää niin paljon että kahville pyytäminenkin tuntuu (pakkien pelossa) ylitsepääsemättömän vaikealta. =)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:27"]
Ö_ö Onko mies sinulle tuttu? Naimisissa? Muuten varattu? Minkä ikäisiä olette? Vähän nyt jäi epäselväksi kenen mies katsoo ja ketä..
[/quote]
Tuttu mies, sinkku. Yli 30-vuotiaita. Mies katsoo siis minua ja kaveri huomasi sen ensin.
Kysy äidiltäsi. Hänkin on ollut joskus nuori ja vastaavassa tilanteessa. Hän osaa varmasti neuvoa.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:25"]
Oletteko ala-asteella? Ei aikuiset mene kysymään, että "hihi, ootko sä ihastunut muhun". Jutelkaa normaalisti ja kysy sitä vaikka kahville.
[/quote]
No en kai mä niin tyhmä ole että kysyisin niinkuin peruskouluikäiset. Normaalisti olen hyvinkin sanavalmis ja puhelias nainen mutta nyt vaan jännittää niin paljon että kahville pyytäminenkin tuntuu (pakkien pelossa) ylitsepääsemättömän vaikealta. =)
[/quote]
Ok. Mutta jos se siitä vähän hälvenee, yritä ensi alkuun jotenkin pidentää teidän rupatteluja niin mies voi jopa rohkaistua sua ekana pyytämään jonnekin tai muuten ilmaista kiinnostuksensa selkeämmin. Kyllä muuten kiinnostuneelta vaikuttaa :)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:27"]
[/quote]
Tuttu mies, sinkku. Yli 30-vuotiaita. Mies katsoo siis minua ja kaveri huomasi sen ensin.
[/quote]
Olette tuttuja keskenänne, joten voisitko puhua niitä näitä normaaliin tapaan ja sitä kautta hälventää jännitystä ja sitten kysyt jos mies vaikka haluaisi lähteä kahville/leffaan/syömään/kävelylle joku päivä?
Ilmoitat vaan miehelle sormuksen kokosi. Ihan selvä kosintahan tuo on ja kuulen hääkellojen soivan.
Varoituksen sana, että katsominen ei välttämättä "tarkoita" mitään, vaikka katsoja olisikin jollain tasolla ihastunut.
Yksi puolituttu mies (entinen luokkakaveri, joka sattui tulemaan yhteen toiseenkin samaan koulutukseen) tuijotti minua yhteenlaskettuna pari vuotta, ja tuijotus oli niin herkeämätöntä että sen huomasivat muutkin. Ei jäänyt arvailujen varaan, etteikö olisi ollut kiinnostunut edes jollain tasolla. Vaikea selittää kuvailematta niitä tilanteita tarkasti, mutta välillä se tuijottaminen oli jopa kiusallista.
No, lopulta sitten ihastuin itsekin tähän ujona pitämääni mieheen ja kyllästyin kyräilyyn, joten tein aloitteen. Mutta tyrmäys tuli, ja tylysti jopa. Huvittavaa kyllä, sen jälkeen mies jatkoi vielä tuijottamista, surullisen koiranpennun näköisenä.
Ei näissä mitään tolkkua ole. Senkun tuijottavat sitten vaan.
Tietenkin tiedän että ihastuminen ei välttämättä johda mihinkään. Itsekin olen joskus ollut ihastunut johonkuhun mieheen ja parit treffit käytyäni todennut, että eiköhän tämä ollut tässä. Kun saisi suun auki niin jatkon näkisi sitten. Harjoituksen puutetta kai. =D
ap
www.facebook.com?!? Tai mitä näitä viestintä välineitä nyt nykyisin onkaan, joka mahdollistaa sosiaaliset tilanteet "viruaalisesti".