Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinkahan kauan pää enää kestää ilman sekoamista?

Vierailija
29.09.2014 |

Teen vuorotyötä ja nyt olen huomannut että en saa enää käännettyä unirytmiä. Yövuorot kun alkaa en pysty enää nukkumaan päivisin kuin 2-3 tuntia. On paha olo kokoajan ja tuntuu että en pääse jyvälle mistään koko viikkona. Ehkä viimeisen yön jälkeen pystyn nukkumaan jo paremmin päivällä.

Nyt yövuoroviikon jälkeen pitäisi taas pystyä nukkumaan yöt että jaksaa tehdä hommia päivisin. Nukuin viime yönä 2 tuntia ja näillä silmillä pitäisi jaksaa ilta 23 asti. Yritän kovasti vielä saada hetken nukuttua mutta uni ei tule. Tää menee jo pakottamisen puolelle ja vitutus on huipussaan.

Mä en pysty tähän enää kauaa. En muista milloin viimeksi olisin ollut täysin pirteä ja selkeästi ajatteleva.
Minulla on tunnin työmatka / suunta ja alan olla autoa ajaessani niin väsynyt että olen jo vaaraksi itselleni sekä muille. Taitaa olla irtisanoutuminen edessä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vanhan kirjoitukseni. Irtisanouduin työstäni ja meni melkein kuukausi ennen kun sain unirytmin kohdalleen ja nukuttua yhtäjaksoisesti väh 7h.

Muistan tuon kauhean fiiliksen missä oli nuppi kokoajan sekaisin ja selkeetä ajatusta ei tullut enää aikoihin. Nyt on kaikki toisin. Mieleni on kirkas ja olen laihtunut ja iloisempi. Työskentelen päivävuorossa. Ei ikinä enää vuorotyötä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi