Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeyden huippu??

Vierailija
29.09.2014 |

Oon ihan sanaton, miten joku ihminen voikaan olla niin törkeä! Kerroin aikaisemmin (http://www.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4281104/Mihin%20olen%20oikein%20ryhtynyt?/sivu/1) miten minulla menee hermot anoppiini ja miehen siskoon uuden koiranpentumme takia.. No, erottiin nyt avokin kanssa ja hänen äitinsä tarjoutui nyt OSTAMAAN koiran minulta! Sitä ennemmin äiti pyysi meitä muuttamaan hänen luokseen asumaan ihan kirjoille ja tiesin jo siinä vaiheessa, että hän haluaisi omia vain koiran.. Huh huh!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sä voit sentään käskea sitä suksimaan kuuseen, kun ei tarvi miettiä miten jatkossa pitää olla samoissa sukujuhlissa.

Vierailija
2/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 08:28"]

No nyt sä voit sentään käskea sitä suksimaan kuuseen, kun ei tarvi miettiä miten jatkossa pitää olla samoissa sukujuhlissa.

[/quote]

Olisin kyllä käskenyt aikaisemminkin jos se koiran omiminen olisi jatkunut :D Mutta en vaan voi käsittää, miten se voi edes kehdata ehdottaa tollasii! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastasit sille? :O

Vierailija
4/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 08:28"]

[/quote]

Olisin kyllä käskenyt aikaisemminkin jos se koiran omiminen olisi jatkunut :D Mutta en vaan voi käsittää, miten se voi edes kehdata ehdottaa tollasii! ap
[/quote]

Minäminäminä ja mutku mä haluun ku se on nii söpö? :D
-2

Vierailija
5/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 08:49"]

Mitä vastasit sille? :O

[/quote]

En vastannut mitään, sanoin exälle että ihan helvetin törkeetä, että tajuaako se mitä se edes tekee.. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme