Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa masentuneen ihmisen?

Vierailija
01.11.2014 |

Näkyykö masennus jotenkin ulospäin?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ovat likaisia/äärimmäisen epähygienisiä.

Vierailija
2/40 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut masentunut. Olin vetäytyvä, en juurikaan jaksanut tavata ketään ja keskustellessakin saatoin kuulostaa täysin normaalilta ja jopa iloiselta, mutta en ottanut itse yhteyttä läheskään samaan tapaan kuin normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeettömät kasvot.

Vierailija
4/40 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:46"]Itse olen ollut masentunut. Olin vetäytyvä, en juurikaan jaksanut tavata ketään ja keskustellessakin saatoin kuulostaa täysin normaalilta ja jopa iloiselta, mutta en ottanut itse yhteyttä läheskään samaan tapaan kuin normaalisti.
[/quote]

Samoin.

Vierailija
5/40 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen puhe

Vierailija
6/40 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyy poikkeavasti, poikkeavasti muihin tai entiseen verrattuna.

Vierailija
7/40 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokahalu heikkenee.

Vierailija
8/40 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ärtymys ja kireys, laihtuminen, hitaat liikkeet

Vierailija
9/40 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:46"]

Itse olen ollut masentunut. Olin vetäytyvä, en juurikaan jaksanut tavata ketään ja keskustellessakin saatoin kuulostaa täysin normaalilta ja jopa iloiselta, mutta en ottanut itse yhteyttä läheskään samaan tapaan kuin normaalisti.

[/quote]

Samoin mulla!

Vierailija
11/40 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mitenkään, jos et ole läheinen.

Vierailija
12/40 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa mitään aikaiseksi, pienetkin asiat vaativat ponnisteluja. Ei ole kiinnostunut muista ihmisistä.

Vierailija
13/40 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piitaamattomuus omasta ulkonäöstään

Vierailija
14/40 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:46"]

[/quote]

Minä olen tällainen ihan luonteeltani, enkä ole masentunut, en vain jaksa enkä halua lähelleni ihmisiä määräänsä enempää. Olen pohdiskelija, tarkkailija ja tyytyväinen oman tieni kulkija, en todellakaan ole onnellinen ison hälisevän lauman keskellä kuin pieninä annoksina, ja harvoin. Parin rakkaan ihmisen seuraan en tosin koskaan kyllästy, mutta suurinta osaa en vain halua isossa määrin lähelleni. Ei tämän pitäisi olla ongelma kenellekään. :)

Vierailija
15/40 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mitenkään, varsinkaan jos lievempi masennus kyseessä. Ihminen voi vaikuttaa hyvinkin normaalilta ja hymyilevältä ulospäin, vaikka todellisuus on toista.

Vierailija
16/40 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiennyt läheiseni masennuksesta ennen kuin oli liian myöhäistä :( Ei huomannut mitään

Vierailija
17/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:04"]

Masentuneisuus näkyy tosi monella tavalla. On just näitä yllämainittuja hiljentyneitä tapauksia, itsetuhoisia jne. Mulla masennus oli ihan päinvastainen. Supersosiaalinen, päästä puuttui kokonaan ns suodatin ja puhuin aivan liikaa omia asioita, hyväksynnän tarve, raivostuminen helposti etc etc. Draamaa draaman perään. Jatkuvaa toisten pyllyjen nuolemista.

nyt "parantuneena" viihdyn omissa oloissani, perheen ja läheisten ystävien kanssa. Jatkuva pippaloissa hyppiminen ei ole elinehto, vaan on mukava sillointällöin käväistä ja harrastaa smalltalkia. Oma aika on äärimmäisen arvokasta ja ei haluta ystävystyä jokaisen vastaantulijan kanssa. Osaan sanoa ei ja perustella mielipiteet. En tee jotain mitä en halua tehdä.

[/quote]

Kaksisuuntainen?

[/quote]

Jotenkin taas arvaa keneen tässäkin viitataan. :) 

Vierailija
18/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on masentunut, ja en voi ite enää viettää sen seurassa aikaa koska en halua, ja sen masennus näkyy jatkuvana negatiivisuutena elämää kohtaan ja ärtymisenä ja on monesti hyvin ilkeä luonteelta, oman hyvinvoinnin vuoksi en hänen seurassa enää oo...jos joku on depiksessä ei haittaa mua, mutta jos se ihminen imee voimat niin pakko ajatella itseä, muuten itse sairastuu siinä mukana.

Vierailija
19/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:04"]Masentuneisuus näkyy tosi monella tavalla. On just näitä yllämainittuja hiljentyneitä tapauksia, itsetuhoisia jne. Mulla masennus oli ihan päinvastainen. Supersosiaalinen, päästä puuttui kokonaan ns suodatin ja puhuin aivan liikaa omia asioita, hyväksynnän tarve, raivostuminen helposti etc etc. Draamaa draaman perään. Jatkuvaa toisten pyllyjen nuolemista.

nyt "parantuneena" viihdyn omissa oloissani, perheen ja läheisten ystävien kanssa. Jatkuva pippaloissa hyppiminen ei ole elinehto, vaan on mukava sillointällöin käväistä ja harrastaa smalltalkia. Oma aika on äärimmäisen arvokasta ja ei haluta ystävystyä jokaisen vastaantulijan kanssa. Osaan sanoa ei ja perustella mielipiteet. En tee jotain mitä en halua tehdä.
[/quote] Omalla saarella käytös on juuri tuollaista, hyvä että oot toipunut :) Onnea elämään :)

Vierailija
20/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:04"]Masentuneisuus näkyy tosi monella tavalla. On just näitä yllämainittuja hiljentyneitä tapauksia, itsetuhoisia jne. Mulla masennus oli ihan päinvastainen. Supersosiaalinen, päästä puuttui kokonaan ns suodatin ja puhuin aivan liikaa omia asioita, hyväksynnän tarve, raivostuminen helposti etc etc. Draamaa draaman perään. Jatkuvaa toisten pyllyjen nuolemista.

[/quote] Tuo on musta normaalia, että ei halua jokaista ihmistä omaan elämään, jokaisella on oikeus valita kenen seurassa viihtyy ja kenen ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi