Milloin olet viimeksi käynyt Stadissa?
Kommentit (43)
Eilen illalla koiran kanssa. Asun ihan Vantaan ja Helsingin rajalla ja kävelytie menee tsadin puolelle. Keskustassa olen käynyt viimeksi joskus ehkä 5 v sitten. Tuli kaikki bussikorttiuudistukset, taksiuudeistukset ja henkilöautolla kulkemisen hankaloittamiset, ni annoin olla.
Käyn autolla kehän kauppakeskuksissa, jos on tarvetta kaupoille mennä.
Asun Länsi-Helsingissä. Keskustassa viimeks viime sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla koiran kanssa. Asun ihan Vantaan ja Helsingin rajalla ja kävelytie menee tsadin puolelle. Keskustassa olen käynyt viimeksi joskus ehkä 5 v sitten. Tuli kaikki bussikorttiuudistukset, taksiuudeistukset ja henkilöautolla kulkemisen hankaloittamiset, ni annoin olla.
Käyn autolla kehän kauppakeskuksissa, jos on tarvetta kaupoille mennä.
Oho 😳 aikamoinen saavutus 5 vuotta, vaikka asut niin lähellä.
Pari viikkoa sitten ja asun kaukana radan varrella.
Asun 20min päässä keskustasta, enkä ole käynyt kuin muutaman kerran keskustassa viimeisen 1,5 vuoden aikana. Viimeksi Kaivopuistossa yli kuukausi sitten eli ei sekään varsinaisesti keskustassa.
Kaksi vuotta sitten. Ei ole enää mitään syytä mennä sinne.
En mene enää...asun Herttoniemessä mutta keskustasta on tullut liian autoilija vihamielinen=rahastus.
Viitisen vuotta sitten, kun siskoni vielä asui siellä. Mitään tarvetta ei ole tullut sen jälkeen, miksi siellä pitäisi käydä.
Joskus kesällä kävin Hesassa. Ei jaksa täältä Espoosta lähteä turhan takia sinne. Verkkokaupastakin annan postin tuoda, kun melkein saman verran menee rahaa julkisiin.
Syksyllä 2018. Helsingin rajalle on kotoani alle 5 kilometriä, mutta harvoin tulee käytyä Helsingin puolella. Varsinkaan sen jälkeen, kun hammaslääkärini alkoi ottamaan vastaan Forumin Mehiläisen lisäksi myös Leppävaaran Mehiläisessä.
Se oli syyskesällä 2019. Täältä maalta porukalla päivä Helsingissä -reissulla. Kivaa oli kauppatorilla ja -hallissa, ison kirkon portailla, Espalla, Tornin näköalabaarissa... kyllä oli kuin ulkomailla olisi käynyt!
Kerran käyty Espoossa metrolla ostareilla ei mitään sokkeloista hyppelyä eri kerroksissa ei kiinnosta lähikauppa paras. Vantaalla ei ole muita kuin jumbo ja Hesassa Suomenlinna muu on turhaa tylsää. YouTube Kaivopuiston lentonäytös . Suomeen on tuotu Jeesuksen kieltäjiä .
Olen käynyt kehä kolmosen ulkopuolella viimeksi 4 vuotta sitten.
Viime perjantaina. Sitä ennen pari vuotta sitten. Asun 8 km keskustasta.
Asun Luoteis-Helsingissä. Keskustassa kävin joskus talvella viimeksi.
Kuusi vuotta sitten. Ei tarvetta käydä, ellei sitt joskus Lintsillä tai Korkeasaaressa. Asun n. 60km:n päässä.
Viime vuonna kesällä kävin siskoani moikkaamassa ja käytiin jäätelöt syömässä lokkien keskellä. Sisä-Suomessa ei ole tuommoista lokki ongelmaa onneksi. Ahdistavaa, kun ne tulee parvina ihan iholle.
Pari viikkoa sitten, ja mä sentään asun siellä 😂