Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

otatteko kolmannesta lapsesta vielä äitiyspakkauksen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja otin jopa tästä neljännestä. Onpahan jotain uutta jokaisella.

Vierailija
2/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusvaatetta vauvalle oli ihan tarpeeksi ennestään. Tosin raskausaikana olen hurahtanut ja ostanut moninkertaisesti enemmän vauvalle uutta vaatetta kuin mitä pakkaus pitää sisällään :)

Mayella rv 36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä raskaus tästä nyt jatkuu kuten toivoa saattaa, olen ihan alussa vielä....

Esikoisen ä-pakkauksen vaatteet ovat tosi hyvässä kunnossa, osa jopa täysin käyttämättömiä joten otan pakkauksen rahana vastaan ja laitan rahan vaikka tuplarattaisiin.

Vierailija
4/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta otin, tokasta en, enkä nyt kolmannestakaan ota. Pieniä vaatteita on muutenkin yllin kyllin.

Vierailija
5/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannelle otin, mutta tälle neljännelle en. Vaatteita alkaa olemaan jo hurjat pinot, varsinkin kun osteltua on tullut minullakin vaikka kuinka paljon uutta!

Vierailija
6/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seuraaville neljälle en. Vaatetta on yllin kyllin muutenkin ja varmaan tämä viitonenkin lahjaksi jotain uutta vaatetta saa.

neronja rv 39+3

Vierailija
7/11 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en ota. Olen ostellut kirppikseltä hyväkuntoisia vaatteita 0,20e-1e. Laskin et minul kun on makuupussit ja toppapuvut niin tulee halvemmaksi ostaa kirppikseltä vaatteita ja sit saa rahal vaik ostettua turvakaukalon. Ja minulla on sukulaisia jotka kumminkin tuo vaatteita niin ei ehdi edes pitää kaikkia. Ainuat uudet mitä olen tähän asti itse ostanut on muutama body, parit potkuhousut ja sit tilasin postimyynnistä aloituspakkauksen. Niihin meni n. 30e.

Vierailija
8/11 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut toisestakaan, Olen saanut valtavat määrät vaatteita ja tarvikkeita siskoiltani, joten en tarvitse. Jotain uutta pientä olen ostanut sitten. esim. hatut, jotka säilytän jokaiselle omaksi muistoksi.

Vierailija
9/11 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ottanut jokaiselle viidelle. niistä säilytän jokaiselle makuupussin, jonka saavat mukaansa jos haluavat.

Vierailija
10/11 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota. Pakkauksesta saatava raha menee sopivasti käytettyihin rattaisiin, jotka ostetaan tutulta, kun vanhat vaunut on jo niin huonossa kunnossa. Muutenkin vaatteita on jo niin paljon että ajatuskin lisä vaatteista tuntuu tuskaiselta! =) Osa vanhoista vaatteista vaikuttaa jopa aivan uusilta kun niitä ei ole ehditty käyttämään kun kerran tai kaks...

Vierailija
11/11 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista odotan ensimmäinen on jo 10v. Saan vuoden vanhasta pakkauksesta ne vaatteet, kun tulevan vauvan serkkupoika ei niitä enää tarvi, vaatteita on tulossa ihan toivottoman paljon muutenkin ja joitain oman lapsen vanhojakin on tallessa. Myös makuupusseja ja vilttejä ja harsoja on yksi laatikollinen tuola komeron perällä.

Vielä en ole keltään huolinut mitään, lupasin jopa hoitopöydän toiselle vauvalle :D Ehkö minä ensiviikon ultran jälkeen uskallan kurkistella mitä siellä komeron perällä oikeasti onkaan jäljellä...

t.punkeli 12+2(+1)