Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOKAMASUT, se ois PERJANTAI!

31.03.2006 |

Pitkästä aikaa näin aamusta koneella, ettei pinoa vielä löytynyt.

Huono yö takana, tyttö nukkui keskessä ja potkiutui & pyöri kovasti.

Eilen katsoin Teho-osaston, se on mun viikon kohokohta. Aina ennen se on tullut juuri sopivaan aikaan, siis just saa lapset nukkumaan sitä ennen jne. Mutta nyt tuntui, että se on aivan liian myöhään :) Hätäsesti jaksoin kattoa ja sittenkun kaaduin sänkyyn, niin taju pois samantien.

Eilen illalla tuli taas sellainen huono olo, ei maistunut ruoka ollenkaan. Aion ostaa tänään ainaki 5kg appelsiineja, niihin on oikea himo!

Olen taas yksin viikonlopun lasten kans, kun miehellä töitä..Hohhoijaa..

Mianni 10+6 (jolla ei taas ollutkaan mitään järkevää asiaa :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olis niin paljon nukuttanut aamula, kun poitsu päätti herätä seiskalta...Kiitos nelosen lastenohjelmien, sain vielä hetken torkkua sängyssä ;o)

Tänään päätin et yritän jumpata kun siitä hommasta ollut nyt monen viikon tauko pahoinvoinnin vuoksi..Saas nähdä miten jaksaa ;o)

Nöpölle huutelen vielä tästäkin pinosta, että minulla oli ihan just samanlainen ultrakokemus täällä jyväskylässä. Käytiinköhän samassa paikassa =O

Ihanaa, viikonloppu!!! Lupaan pyhittää huomisen päivän vain ja ainoastaan shoppailulle =P

Mutta nyt pikkuautoilla ajelemaan =)

Camelot 11+1

Vierailija
2/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pinoudun taas pitkästä aikaa. Elien jo kirjoitin kohtaisen pitkän viestin, mutta se päätti kadota matkan varrella johonkin...

Eilisessä pinossa oli keskustelua noista näppylöistä. Mulle on tullu inhottavaa röhelöä otsaan ja näppylöitä selkään sekä rintaan. Yöksistä... Mulla kun ei normaalisti tuota näppy ongelmaa ole. Niin paitsi kahessa aikaisemmassa raskaudessa iho myös kukkinu jonkin verran.

Meikä sai eilen hankittua kumisaappaat. Jee pääsee lasten kanssa ulos ilman että omat varpaat kastuu totaallisesti. Ostin myös lapsille eilen kura-asut joissa on vuori. Ei tarttee änkeä ulkopukua kurahousujen alle. Helpottaa HUOMATTAVASTI tuota pukemis rumbaa...

Aikookos kukaan muuten ostaa ihan uusia vaunuja vauvalle? Jos aikoo niin minkä laiset ja mitä hinta luokkaa? Me oltiin miehen kanssa " fiksuja" kun esikoinen synty ja säästettiin vaunuissa. Nyt kyllä on vaunut huonossa kunnossa jo kahen lapsen jälkeen. Jos oltais silloin oltu oikeasti fiksuja oltais kyllä panostettu nimen omaan noihin vaunuihin. No mutta pääseepä nyt sitten herkulliselle vaunu ostoksille :)

Aika jännää heittoa noissa ultrissa on paikkakunnittain. Itelläni np ultra 10.4 ja silloin viikot 13+1. Jossain paikoissa näköjään tehdään paljon aikasemmin.

Loisteliasta perjantaita kaikille!!!!! Ihanaa. Viikonloppu häämöttää edessäpäin.

Mamseli rv11+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...masentavan harmaata ja sumuista sellaista:(

olokaan ei ole yhtään parantunut, eli vielä täällä flunssan kourissa ollaan.

ensiviikon np-ultra jännittää jo hirmuna! vaikka viimeksi keskiviikkona kuulin pienen sydänäänet neuvolassa, silti vielä kokoajan semmoinen pelokas olo, ja vielä sekin kun neuvola lääkäri taas noista viikoista sanoi että ei ihan syyskuulle tipu, mutta ei varmaan paljoa puutu, niin että nyt jännittää taas sekin että jos meillä liian myöhäistä tuolle niskapoimun mittaukselle, nyt siis viikkoja viimeisen ultran mukaan 12+3 ja menkoista laskien 14+1, ja ultra on keskiviikkona eli nuihin lukuihin +5...

väsymys on edelleen hurjaa, mutta pahoinvoinnista on vaikea sanoa kun nyt tämä flunssa sekoittaa, niin että ei oikein tiedä mistä mikäkin johtuu..

täällä myös yksi pilkukas ilmottautuu! :/

lisäksi näppyjä ja pilkkuja tullut myös rintaan, minkä muistan aikaisemmistakin raskauksista..

..mutta nyt lähden teen keittoon ja sämpyjen syöntiin.

hyviä viikonloppuja, toivottavasti vähän aurinkoisempia ilmojakin tulisi!!

fiikuna ja mytty12+3(14+)

Vierailija
4/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin eilen kertoa sen asuinpaikan, eli Länsi-Uusimaa on meidän kotiseutumme. Kaksosunista piti myös kirjoittaa, että minäkin näin toissayönä unta että oli kaksoset tulossa, ja olin unessa aivan kauhuissani, vaikka oikeassa elämässä se niin kauheaa olisi. Minähän en ole vielä käynyt ultrassa, joten en tiedä kuinka monta siellä on (vai onko ketään?).

No, nyt en ehdi kirjoittaa enempää, tämä perhe lähtee Hesaan.

t: Ovaja 9+6

Vierailija
5/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vaikuttaisi ettei olisi pahaa oloa... kyllä se varmaan kohta taas tulee.

Oon tylsällä tuulella, en keksi mitään sanottavaa :) Paitsi että eilen illalla tuli ekaa kertaa kauhea VAUVAKUUME, siis sellainen että haluan pienen vauvan syliin nyttttttttttt heti eikä kohta. Kun eihän tuo 1v esikoinen suostu vieressä olemaan. Ihaninta pienen vauvan kanssa oli minusta se vieressä nukkuminen :)

Mies sitten noihin haaveisiin sanoi että " no sitten pitäis herätä vähän väliä" . Totta... mutta mieluummin se kuin pahoinvointi!

Mutta ei muuta täältä, palailen myöhemmin jos jotain juolahtaa mieleen.

Coe rv 10+4

P.S. Meille ei muuten ole vielä tullut ees kutsua NP-ULTRAAN, kun oltiin neuvolassakin vasta tiistaina. Neukkarin täti sanoi että Kättärillä on käytössä joku uusi varausjärjestelmä eikä ne osaa käyttää sitä, niin että voi tulla tosi pikaisestikin kutsu. Toivottavasti ei ihan päivien varoitusajalla kuitenkaan.

Vierailija
6/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan oikein ole sitä viikonlopun riemua, kun tänään on iltavuoro ja huomenna on aamuvuoro(ja sairas kiire!!)....No onneks sentään sunnuntaina saapi lepäillä =)

Täällä ei mitään kummempaa oikeestaan. Neuvolaa odotellaan ja siihen on vielä ikuisuus...eli on vasta 25.4 eli rv 16+. Sinne 4D ultraan tekis ihan hirmuna mieli, mutta siihen ois vielä aikaa niin en viiti vielä vaivata sillä päätäni. Ehtiihän tuon sitten varaamaan, jos päätetään sinne mennä.

Viime yönä sain käydä pissillä..jaa että " sain" ...No jaaaa =)

Hassua, että mä en ole nähnyt minkäänlaisia vauvaunia raskausaikana, vaikka joka yö näen unia niin, että voisin kirjoitella niistä aina aamuisin kirjan! Ihan törkeesti oikeesti näen unia ja JOKA yö! Muistan jopa ne aamulla. Sanotaan, että nukkuu huonosti mikäli muistaa unensa...Mä olen sitten nukkunut vissiin 30 vuotta todella huonosti =)

Mä sitten pyysin eilen työnantajalta kirjallista työsopparia, kun sitä ei ole koskaan kirjotettu, vaikka työ on alkanut jo 1.6.-04 ja se järjestyi heti. TOSIN en vielä tiiä minkälaisen se on kirjottanut. Toivottavasti ei mitään määräaikaista, joka päättyy kun äippäloma alkaa. Eihän se niin voi tehdä? Kun muussa tapauksessa soppari jatkuisi hamaan tulevaisuuteen saakka.

Lueskelin sitä TES:siäkin eilen, mutta en mä siitä mitään selkoa saanut=/ Eli kaupan alalla olen ja PAM:iin kuulun...taitaapi jäädä arvoitukseksi vielä kuka sen ekan 3 kk maksaa mulle, mutta kaippa tuo jossain vaiheessa selkiää.

Onkos teistä kukaan aloittanut muuten äippälomaa aikasemmin kun sen 30 arkipäivää ennen LA:ta? Eilen joku kertoi, että saapi aloittaa 30-50 vrk ennen ilman mitään selityksiä? Mulla menis sikäli aika hienosti, että voisin sitte jäädä suoraan kesälomalta äippälomalle mikäli aloittaisin vähän aiemmin. Muuten tulee kesäloman ja äippäloman väliin pari viikkoa töitä....Mitäs mieltä ootte?

Ja sitten on pitänyt kysellä onko teillä miten monella [b]koiria[/b]? Meillä on kaksi ja ovat jo 6 ja 10-vuotiaita äitin ja isin silmäteriä eivätkä ole paljoa lasten kanssa joutuneet(tai saaneet oikeestaan) olla tekemisissä. Tykkäävät tosi paljon lapsista, ei siinä mitään, mutta kun ovat niin kohnoja. Eivät osaa oikein ottaa varovaisesti....! Se hieman jännittää miten sitten, kun vauva tulee, mutta uskoisin niiden hyvin nopeesti tottuvan uuteen tulokkaaseen..ja TOIVON niin =)

Mä sitte menin antamaan kuntosalikortinkin pois...=( En viiti turhaa maksaa 49¿ kuussa, kun ei kerta ole tullut käytyä. Sinne rv 7+ asti kävin ihan hulluna ja sen jälkeen en ole uskaltautunut kertaakaan rehkimään. Toisaalta harmittaa, mutta toisaalta niin tässä alkaa pian niin ihanat aurinkoiset ulkoiluilmat, että mä houkuttelen tuon äijän mun ja koiruuksien kanssa kävelemään ihan säännöllisesti.

Jeppistä, mutta ei tässä nyt muuta. Viettäkää mukava perjantai ja vielä mukavampi viikonloppu =)

Iloisin terveisin: Je_Ni & " Pikku-Hippu" 12+5

Vierailija
7/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa Pamissa ja kaupan alalla. Mä muistelen että jos on kaksi kk ilman sopimusta, on sen jälkeen vakituinen, tämä kaupan alalla siis. Ja tuota 3kk:n palkkaa ei ole ellei työnantaja itse sitä halua maksaa. Se on joillain aloilla, mutta ei kaupan. Näin on mulle kerrottu. Itse olen kaksi kertaa jäänyt äitiyslomalle tätä ennen, ja aina olen suoraan ruennut saamaan kelan äp-rahaa, on kuulema kaupan alalla tosi harvinaista tuo 3kk:n palkan antaminen. Ihan kivahan se palkka olisi kyllä =)

Meillä kävi eilen vieraita ja kovasti kehuivat hoikistunutta ulkomuotoani. Eli ei taida maha kovin pullotella vielä :) No, farkut menee edelleen, jos kauan pitää, niin ahdistaa ikävästi, mutta eipä tuo maha ole tainnut vielä kuitenkaan kasvaa. Kohtu tuntuu kovalle ja kasvaneelle kuitenkin. Paha ollaa vaivaa edelleen, ehkä vähän helpompana kuin ennen, mutta tänäkin aamuna sai tyhjää yökkiä. Syöminen helpottaa kummasti.

Saas nähdä että vieläkö nuo meidän muksut syksyllä ovat vauvasta yhtä innoissaan kuin nyt ovat. Käyvät vähän väliä mahalle jotain sanomassa, vauvalle muistavat huudella heiheitä ohimennessään =)

Kivaa viikonloppua!

Hinpu 12+6

Vierailija
8/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo palkka kuitenkin pikkasen eri kuin mitä äippäraha, mut ei auta marinat :) Kaikki otetaan vastaan mitä tulee!!!

Je_Ni

Vierailija
9/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa perjantaita kaikille ! Täällä töissä olen teidän kuulumisia käynyt lukemassa, mutta kun en ole vielä täällä tästä masuasukista kertonut niin ei ole oikeen mahdollisuutta kirjoitella ilman että joku alkaa epäilemään! Iltaisin olenkin jo niin väsynyt, että ei ole jaksanut konettakaan avata.

Meillä ens maanataina np-ultra klo 08.00, ihanaa ! Sydänäänet kuultiin ekassa neuvolassa rv 10+3, kun oikein neuvola tädiltä kinusin, mutta on se ihanaa nähdä että kaikki hyvin pikkuisella.

Vähän ihmetyttää se, että omasta mielestäni massu ei ole yhtään kasvanut ja edellisellä kerralla näillä viikoilla oli jo mammahousut jalassa ? Nyt mennään vielä ihan tavallisilla farkuilla (liivit on kyllä saanut jo isompiin vaihtaa).

Meillä kaksi koiraa, 5v + 3v urokset. 5v:sta ei voisi lapset vähempää kiinnostaa (ei siis tee mitään pahaa, mutta ei oikein niiden päälle ymmärrä!) ja 3v. taas rakastaa tyttöämme (2v4kk) yli kaiken. Itkee kun tyttö itkee ja seuraa häntä joka paikkaan (joku aamu olen löytänyt sen myös tytön sängystä). Tyttömme itse juuri eilen ilmoitti, että voisi antaa sen vanhemman koiran päiväkotikaverilleen, jolla ei ole yhtään koiraa ja itse pitäisi sen nuoremman ;-) hassua !

No mutta nyt takas töiden pariin ennen kuin jään tästä kiinni ;-)

Hyvät viikonloput kaikille !

Tiitutoo rv 12+4

Vierailija
10/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin tulee viikonloppuisin mitään kirjoitettua!

Minulla oli ehkä jotain asiaa mutta unohdin jo mitä.

Minuakin kiinnostaa tuo 4D-ultra! Mahtaa olla kallis, mutta kyllä sen voi maksaa jos saa sitten sitä nauhoitusta siitä vauvasta, olen ymmärtänyt että saa?

Meillä mietitään jo kuumeisesti kummeja ja nimeä lapselle, siis minä mietin. Mies sanoo aina että ihan sama mikä nimi tulee, mutta lisää sitten samaan hengenvetoon että se ja se ja sellainen ei sitten käy! ;D

-lupicaia 13+5

Vierailija
11/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen käsittänyt, että saisi videopätkää mukaan :)

Täällä (tai siis Turussa) tuo lysti maksaa107,60¿ + 60¿=167,60¿ ja siitä on

kelan alennukset jo pois....Että onhan siinä hintaa, mutta mielestäni on kyllä sen arvoista :)

Vierailija
12/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli nyt aamulla neuvola lääkäri.

Ekaa kertaa kuulin vauvan sydämmen sykkeen :) reipas oli syke 160 aikaisemmis raskauksis ollut 140-150.

Hiivaa tuo sanoi olevan mulla myös mutta en suostunut viel lääkkeitä ottamaan ku ei ole muita oireita ku tuo valkovuoto.

Joskus vuosia sit kun määräsivät mulle hiiva lääkkeet vaikka oireita ei ollut ni lääkkeistä ne oireet sit vasta alkoivatkin ja hyvä etten verille itseäni repinyt :(

verenpainetta ei ihme kyl edes mitännut.. koko ajan tosi heikko olo :(

Esikoinenkin päätti nyt sairastua.. varmaankin kurkunpään tulehdus kun kuulostaa ainakin ihan siltä. Molemmat tytöt on ollut sairaala hoidossa ku tuo kurkunpään tulehdus iskee sit aina oikein pahasti.

Mut toivotaan et nyt ei pahaksi menisi ku mieskin lähtee mökille huomen :(

nyt pistän neidille hetkeksi videon ja teen ruuan ja sit päikkäreille :)

T:Hexu ja onni-ilona rv 13+4

Vierailija
13/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(3D-ultra siis on sama kuin 4D-ultra, molempia nimiä käytetään - tuo 4D-tarkottaa käytännössä vain että neljäs " ulottuvuus" on aika eli saadaan reaaliaikaista kuvaa vauvasta.)

Me käytiin esikoista katsastamassa 3D-ultrassa, hinta oli juurikin jotain 160 E. Me ei itse maksettu vaan saatiin mummolta joululahjaksi. Kokemus oli todella hieno kun näki oman lapsen kasvot, sitä odotin etukäteen tietysti eniten. Saimme neljä kasvokuvaa (joista kaksi selvästi muita parempia) ja 45 minuutin dvd-nauhoituksen.

Nauhoitusta ei tullut katsottua jälkikäteen kuin kerran-pari muille näytettäessä, itse kokemus taisi olla tärkein. Tuolla ultrassa varmistui myös hyvin suurella todennäköisyydellä sukupuoli, itsekin näin kaikki tytön värkit oikein siellä. Mutta sukupuolen voi jättää kysymättäkin jos haluaa.

Nyt toista odottaessa musta tuntuu että viimekertaista tärkeämpää olisi nähdä että vauva on terve, esim. sydämessä ei löydy mitään vikaa. Kasvoilla ei ehkä niinkään tunnu nyt olevan merkitystä, kun totta puhuen esikoisen synnyttyäkin mulla kesti ainakin kuukauden oppia muistamaan että millaiset kasvot sillä nyt olikaan :) Mutta sukupuolen haluaisin kyllä etukäteen paikallistaa, joten siksi on taas tuo 3D-ultra harkinnassa.

Coe

Vierailija
14/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camelot: ikävä kuulla, että sulla oli yhtä kurja ultrakokemus, kun mulla! Sitä ei toivois kyllä kellekään.... Mä kävin ultrassa Palokan tk:ssa, täällä Tikkakoskella ei ole omaa laitetta. Mä aattelin kyllä sanoa ensi viikolla neuvolassa tästä kurjasta kokemuksesta, jos vaikka heltyis antamaan uuden ultran tai sitten lähetteen äitipolille, että pääsis sinne rakenneultraan, voi kyllä olla on turhaa elätellä toivoa, mutta kyllä aion palautetta antaa! Pääsin nimittäin lähetteellä toista lasta odottaessa äitipolille rakenneultraan, kun ensimmäinen synnytys oli sektio. Tai käynnin oikea syy oli, että tutkivat, miten leikkaushaava on arpeutunut, mutta eipä sitä siellä tutkittu ollenkaan, ultrattiin vaan. Olen tosiaan aika huono sanomaan heti, jos joku asia painaa mieltä ja nytkin kiukku tuli vasta, kun lähdettiin sieltä pois, kun kuulin, että mieskään ei nähnyt mitään.

Je-ni kyseli palkan maksusta äitiysloman aikaan. Mä kuulun kans PAM:n ja mulle ei myöskään ole työnantaja maksanut palkkaa 3 kk:n ajalta. Toivottavasti sun työnantaja olis mukava poikkeus ja se maksais. Ja harmi, että se äippäraha uudistuskin tulee vasta ens vuoden alusta, eli ei varmaankaan koske meitä!

Me oltiin aamulla lasten kanssa kerhossa ja innokas isoveli sitten kailotti isoon ääneen, että " meidän äitin masussa on vauva!" , laittoi vähän hymyilyttämään:) No eipähän tarvinnut itse kertoa, kuulivatpahan varmasti kaikki! Sitä onkin kiinnostanut kovasti kaikki vauvaan liittyvä, aamulla se pohdiskeli, että syököhän se vauva äidin masussakin tissi-maitoa. Sitten käytiinkin pitkä keskustelu, että miten se vauva saa ruokaa äidin masussa. Sille on hauska selittää näitä juttuja, kun se jo ymmärtää.

Nyt kutsuu kotihommat, mukavaa viikonloppua lokamasut!

nöpö+paavokerttuli rv 12+4

Vierailija
15/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olisi sitten aprillipilojen aika? On kyllä ihanaa, kun huhtikuu jo alkaa, kohta on kevät :)! Vaikka ei siltä näytä kun pihalle katsoo...

Je-Nille tuosta varhennetusta äippälomasta - mä otin kuopuksesta varhennettuna sen 50 pv ennen laskettua aikaa, samoin meinaan tehdä nyt. Se ilmotetaan vaan Kelaan, kun haet sitä äitiyspäivärahaa. Kelan sivuillahan pääset laskemaan ne kaudetkin. Toi varhennushan lyhentää sitten äippälomaa sieltä toisesta päästä, sekin kannattaa ottaa huomioon.

Koiria on meilläkin kaksi, 6½-vuotias ja 9kk ikäinen. Uroksia ovat molemmat. Toi vanhempi koira protestoi, kun esikko syntyi, ei suostunut jäämään kotiin, kun lähdettiin vaikka kauppaan. Hyppi ovea vasten ja ulvoi. Ikinä ei ole lapsille mitään tehnyt, eikä suuttunut, vaikka muksut onkin kiipeilleet yli ym. Vaikka ollaan opetettu myös lapsille heti kun ymmärsivät asioita miten koiria kohdellaan oikein. Eli ei revitä karvoista, hännästä, korvista, ei lyödä tms.

Mä olen myös ajatellut, että ehkä näiden karvakorvien ansiosta ollaan säästytty allergioilta. Muksut on saaneet hyvin siedätystä vauvasta lähtien. Ja oli joku tutkimuskin tehty, että kaksi koiraa vähentää allergian mahdollisuutta enemmän kuin yksi.

Oksensin sitten tänäkin aamuna :/. Huoh. Aika rasittavaa on kyllä, joten odotan tosiaan sitä n. raskauden puolta väliä, kun aiemmin ainakin olen voinut ihan hyvin silloin!

Lupicaia: me myöskin ollaan kummeja mietitty jo. Onhan se heillekin sitten ihan mukava elää jo odotuksessa mukana, jos on ajoissa liikkeellä.

Hyvää viikonloppua kaikille! Minäkään en ehdi pinoutumaan.

himppu rv 11+6

Vierailija
16/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää ihan älyttömästi, en tiedä miks, mut oon ihan poikki :(

Meillä on kesällä 4v. täyttävä koira, joka on ottanut pojan hyvin vastaan. Välillä yrittää nuolla koko ajan, mutta nykyisin jo lähtee karkuun, kun poika konttaa kohti.

Pakko lähteä nukkumaan, viikonloppuja kaikille!

Kati 12+4

Vierailija
17/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kävimme 4d ultrassa viime viikolla ja kävimme tuolla Femedassa Bruno Cacciatorella (tulikohan oikein). Maksettavaa jäi 130¿, ja sai dvd:n mukaan.Tosin se piti itse ostaa..Lääkäri on kuulemma niitä suomen parhaita ja kyllä jäi tosi hyvä mieli.

Olisi taas " kunnan" puolelta tuo ilmanen 3d rv 17+, ja kovasti jännittää joko sukupuoli näkyisi.

Nyt ei muuta kun pitää viedä kuopus päikkäreille..

Jemin79 rv 13+1

Vierailija
18/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camelot: piti vielä kysyä, että tiedätkö tekeekö kukaan Jyväskylässä rakenne/ 3d-ultria? Meidän tutut on käynyt Kuopiossa ja mietinkin, että eikö lähempänä ole???

nöpö

Vierailija
19/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATI - Mua kanssa on väsyttänyt viime päivinä aivan mielettömästi. Yöunia oon ottanut ihan tarpeeksi pitkään, mutta silti väsyttää varsinkin iltaisin, uni ei kuitenkaan tule sitten kun esikoinen menee nukkumaan :/ Liittyiskö jotenkin tuohon kesäaikaan vaihtumiseen?

Ja KOIRISTA: Meilläkin on yksi kipale, noin viisivuotias sekarotuinen narttu. Raukka on nyt ollut ihan masentunut :( Ei ole päässyt kunnolla lenkkeilemään aikoihin, kun mä en ole pystynyt ja mies ei ole ehtinyt mun ja esikon hoitamiselta. Mies ei muutenkaan tykkää ulkoilla koiran kanssa jostain syystä, lähinnä se on mun heiniä.

Meillä on lisäksi myös kaksi KISSAA, oli aiemmin kolmaskin mutta se jouduttiin antamaan syksyllä pois pitkän harkinnan jälkeen. Pissaili kaikkialle. Onneksi sille löytyi aivan ihana koti viime hetkellä (piikkiaika oli jo melkein varattu) ja nyt tuo kissa on yksineläjä-kissafanitädin kolmen hengen lauman juniorina (ikää tulee 7v).

Coe

Vierailija
20/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvasta ja koirasta piti sanomani... äh :) Siis meidänkin koira on esikoisen ottanut hyvin vastaan, enimmät muutokset on olleet juuri tuollasta masennusta, sitä oli heti kun vauva tuli kotiin ja jatkui monta viikkoa. Tietysti, kun sysättiin alas arvojärjestyksessä :(

Vielä koira ei ole oppinut leikkimään " pennun" kanssa (sanotaan typyä pennuksi kun koirasta on puhe, " ei saa murista pennulle" jne), mutta esikko kyllä yrittää. Ruokaa on oppinut hauvalle antamaan :) Ja tietää hyvin että hauva sanoo " uh uh" (vuh vuh). Luulen, että hyvät kaverit niistä vielä tulee.

Meidän koira onkin kyllä sydämellisyyden huippu, tosi kiltti, ainoa synti on haukkuminen - haukkuu piiiiitkään kun ovikello soi ja murisee kun toinen koira menee ohi, pihalla ollessa alkaa kyllä haukkua jos toinen koira tulee vastaan. Ennen esikoisen tuloa koira pelkäsi pieniä lapsia ja haukkui myös niille, mutta nyt näyttää ymmärtäneen ettei ne ole vaarallisia.

Coe