Noniin, ekan kerran, kun mies 10 vuoden avioliiton jälkeen haluaa puhua
suhteesta, niin ilmottaa sitten haluavansa erota. Ja mitään muuta vaihtoehtoa ei kerta kaikkiaan ole. Saatana kymmeniä kertoja olen yrittänyt saada miestä kertomaan, mikä mättää ja avata keskustelua siitä, miten suhteen sais paremmin toimimaan, mutta ei ja nyt se on sitten ero. Eiköhän siellä takana joku toinen nainenkin ole. Vituttaa.
Kommentit (5)
Surullista. Ei tuollaisella suhteella olisi kuitenkaan mitenkään olisi ollut tulevaisuutta, jos keskusteluyhteys puuttuu täysin. Löydät kyllä itsellesi keskustelevamman kumppanin.
Hitto. Avautuis munkin mies. Ottaisin vastaan kaiken.
Varmasti vituttaa aluksi mutta mitä sitä mykkää miestä kaipailemaan.
Ainakin olet yrittänyt tehdä jotain parisuhteen eteen mutta miehelle ei kelvannut.
Pitäköön joku muu hyvänänsä ja ota sinä sellainen joka puhuu ja pussaa :)
No mulla oli samanlainen kokemus yli 10 v sitten. Mies ei koskaan avautunut, ei oma-aloitteisesti eikä pyynnöstä. Sitten vain yht'äkkiä lähti. Ei kyllä silloinkaan puhunut. Sanoi vain, että turha tästä on puhua, olen näin päättänyt.
Elämä on. Joskus rasiassa voi olla pilaantunut konvehti.
No auts! Voisin kuvitella tuon meillekin. Ikinä, ei siis koskaan osaa sanoa mikä mättää, vai mättääkö mikään ja miksi, vaikka naamasta se loistaa kilometrin päähän, että mättää ja pahasti.