Kosketuksen puute
Kuinka vakavaksi tämä voi mennä? Olen perheenäiti, naimisissa. Kärsin kroonisesta kosketuksen puutteesta. Mies ei koske minuun muulloin kun seksin yhteydessä, siis ehkä parin viikon välein. halailen lapsiani paljon, miehen kanssa sitä ei ole. Hyvinäkin aikoina se kosketus puuttuu. Olen yrittänyt itse tehdä sellaista hellittelyä, jotta mieheni ymmärtäisi sen tärkeyden. Olen tietysti puhunutkin asiasta. En edes ymmärrä miksi minä kaipaan niin paljon sellaista. Pärjään kyllä, mutta en ole onnellinen. Elämä on.
Kommentit (18)
Sama vika. Meillä tosin ei edes seksiä kun pari kertaa vuodessa.
Eilen baarissa ihan komea mies tuli ihan iholle, tuntui ihanalta kun joku kosketti. Siihen tosin sai pelleilyt jäädä. Mietin miltähän mahtaisi tuntua kun ihminen josta tykkäisin, koskettaisi..
Älä valita. Sulla on lapset, joita halata ja mies, joka on joskus lähellä. Miksi ihmiset olettaa, että just hänelle kuuluu kaikki mulle nyt heti mä haluun.
Mene vanhainkotiin hoitamaan ja halaamaan vanhuksia. Yksinäiset vanhukset kärsii kosketuksen puutteesta. Entä ne naiset ja miehet, aikuiset, joilla ei oo puolisoa eikä lapsia? On kuule lapsellista ja itsekästä sun valittaa tossa elämäntilanteessasi. Ala harrastaa liikuntaa, se auttaa oikeesti kosketuksen puutteeseen. Jos on kiva mies, joka huolehtii perheestä, niin häpeä, kun valitat tollasta. Onko tullut mieleen, että kaikki ei halua kyhnyttää ja halailla, he kokee sen ahdistavana ja omalle reviirille tunkemisena. Mikään ei ole niin rasittavaa ja ahdistavaa parisuhteessa kuin koko ajan hellyyttä kerjäävä puolisko.
Tuttua. Pusuja ja haleja ei jaeta ilman seksiä. Pelkkää kylmyyttä. Tätä kai se vaan on.
Suosittelelen sinulle säännöllistä hierojalla käymistä. Siinä saat kosketusta. Terv 4
Parin viikon välein seksiäkin on tosi perseestä. Kyllä edes pari kertaa viikossa pitäisi saada.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:20"]Sama vika. Meillä tosin ei edes seksiä kun pari kertaa vuodessa.
Eilen baarissa ihan komea mies tuli ihan iholle, tuntui ihanalta kun joku kosketti. Siihen tosin sai pelleilyt jäädä. Mietin miltähän mahtaisi tuntua kun ihminen josta tykkäisin, koskettaisi..
[/quote]
Sama tilanne meillä :(
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:28"]
Älä valita. Sulla on lapset, joita halata ja mies, joka on joskus lähellä. Miksi ihmiset olettaa, että just hänelle kuuluu kaikki mulle nyt heti mä haluun. Mene vanhainkotiin hoitamaan ja halaamaan vanhuksia. Yksinäiset vanhukset kärsii kosketuksen puutteesta. Entä ne naiset ja miehet, aikuiset, joilla ei oo puolisoa eikä lapsia? On kuule lapsellista ja itsekästä sun valittaa tossa elämäntilanteessasi. Ala harrastaa liikuntaa, se auttaa oikeesti kosketuksen puutteeseen. Jos on kiva mies, joka huolehtii perheestä, niin häpeä, kun valitat tollasta. Onko tullut mieleen, että kaikki ei halua kyhnyttää ja halailla, he kokee sen ahdistavana ja omalle reviirille tunkemisena. Mikään ei ole niin rasittavaa ja ahdistavaa parisuhteessa kuin koko ajan hellyyttä kerjäävä puolisko.
[/quote]
Miksi valitat yksinäisistä vanhuksista, kun Afrikassa lapset kuolee nälkään? Vanhuksilla on vanhainkodeissa ruokaa tarjolla, joten tosi törkeää valittaa halausten puutteesta.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:28"]
Älä valita. Sulla on lapset, joita halata ja mies, joka on joskus lähellä. Miksi ihmiset olettaa, että just hänelle kuuluu kaikki mulle nyt heti mä haluun. Mene vanhainkotiin hoitamaan ja halaamaan vanhuksia. Yksinäiset vanhukset kärsii kosketuksen puutteesta. Entä ne naiset ja miehet, aikuiset, joilla ei oo puolisoa eikä lapsia? On kuule lapsellista ja itsekästä sun valittaa tossa elämäntilanteessasi. Ala harrastaa liikuntaa, se auttaa oikeesti kosketuksen puutteeseen. Jos on kiva mies, joka huolehtii perheestä, niin häpeä, kun valitat tollasta. Onko tullut mieleen, että kaikki ei halua kyhnyttää ja halailla, he kokee sen ahdistavana ja omalle reviirille tunkemisena. Mikään ei ole niin rasittavaa ja ahdistavaa parisuhteessa kuin koko ajan hellyyttä kerjäävä puolisko.
[/quote]
Miksi valitat yksinäisistä vanhuksista, kun Afrikassa lapset kuolee nälkään? Vanhuksilla on vanhainkodeissa ruokaa tarjolla, joten tosi törkeää valittaa halausten puutteesta.
[/quote]
Se oli vain yksi esimerkki. Toki voin sanoa, että älä ap valita, samaan aikaan tääl maailmassa kuolee lapsia nälkään ja sä vingut, kun sun mies ei halaa sua. Hohhoijaa. Terv 4
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:28"]
Made your point. Ei tarvi mennä edes vanhainkotiin, kun lähipiirissäkin on vanhuksiakin mitä halailla. Vilkkailta lapsiltani joista vastaan lähes kokonaan yksin, en ehdi muualle. Sä tuntuisit pärjäävän, vaikka avioliitto olisi kuin ikuinen nälkävuosi. Liikuntaa on ollut liiaksikin ja rasitusvammoja tullut. Juurikin nyt olen fyysisesti toipilas, operoitu kirurgisesti ja kuntoutan itseäni työelämään ihan reippaana. Tässä tilanteessa nämä tunteet vain korostuu. Mies kyllä seksiä haluaa, se ei ole ongelma. Mutta. Mulla on valtavasti aihetta onneen. Suurin niistä on lapset. Mutta kiitos tsemppauksesta:) Sait minut nauramaankin.
Meillä tilanne ei ole läheskään noin huono, mutta ymmärrän sinua ap. Ei tuollaiseen tarvitse tyytyä.
Nykyvanhukset ei ole tottuneet halailu- ja kosketuskulttuuriin. Ja itsekään en tykkäisi, että minua vieraat ihmiset hipelöisi "viran" puolesta. Halailen ja koskettelen kyllä mielelläni miestäni, lapsiani, sukulaisiani ja ystäviäni ja samaa toivon, ja saankin heiltä.
Nro 11 alkuosa lainaus, loppuosa AP. En ole tänne aiemmin kirjotellut, kuten huomaa..
Täällä ihan samanlainen mies. Lapsiakaan ei kyllä ole mitä halata että täytyy tyytyä elukoihin.. Tämä oli silloin vielä siedettävää kun oli seksiä mutta nyt ku sekin jäänyt vähemmälle niin vetää mielen maahan
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:28"] Älä valita. Sulla on lapset, joita halata ja mies, joka on joskus lähellä. Miksi ihmiset olettaa, että just hänelle kuuluu kaikki mulle nyt heti mä haluun. Mene vanhainkotiin hoitamaan ja halaamaan vanhuksia. Yksinäiset vanhukset kärsii kosketuksen puutteesta. Entä ne naiset ja miehet, aikuiset, joilla ei oo puolisoa eikä lapsia? On kuule lapsellista ja itsekästä sun valittaa tossa elämäntilanteessasi. Ala harrastaa liikuntaa, se auttaa oikeesti kosketuksen puutteeseen. Jos on kiva mies, joka huolehtii perheestä, niin häpeä, kun valitat tollasta. Onko tullut mieleen, että kaikki ei halua kyhnyttää ja halailla, he kokee sen ahdistavana ja omalle reviirille tunkemisena. Mikään ei ole niin rasittavaa ja ahdistavaa parisuhteessa kuin koko ajan hellyyttä kerjäävä puolisko. [/quote] Miksi valitat yksinäisistä vanhuksista, kun Afrikassa lapset kuolee nälkään? Vanhuksilla on vanhainkodeissa ruokaa tarjolla, joten tosi törkeää valittaa halausten puutteesta. [/quote] Se oli vain yksi esimerkki. Toki voin sanoa, että älä ap valita, samaan aikaan tääl maailmassa kuolee lapsia nälkään ja sä vingut, kun sun mies ei halaa sua. Hohhoijaa. Terv 4
[/quote]
Hohhoijaa itsellesi, pointti meni sulta ohi kovaa ja korkealta.
9
Aika järkyttävää miten kylmiä ja etäisiä miehiä täällä on :o itse kärsin aistiyliherkkyydestä enkä pidä jatkuvasta iholla roikkumisesta. En sen enempää lasten, kun miehenkään ja mies välillä valittaa ettei saa tarpeeksi läheisyyttä, mutta meillä kuitenkin on haleja ja kosketuksia päivittäin. Eli ei mielestäni normaalia vähemmän.
Mutta meilläkin on ollut kylmempiä aikoja. Jolloin miehen kanssa puhuttiin ja minä olen yrittänyt huomioida fyysisesti enemmän sen jälkeen :)
No parempi tuo kosketuksen puute, itse sain eilen yliannostuksen kosketusta kun mies nosti kurkusta ilmaan ja sylki päälle. Ensimmäinen kerta kaikkea mutta kyllä tänään kirjotan avioeropaperit. Miten joku voi tehä tuommosta...
No joo. Enpä tässä yhteydessä vingu sitä. Ensimmäinenkin kerta väkivaltaa on liikaa! Tsemppiä. Väkivaltaa ei tarvitse sietää, ei henkisessä, saati sitten fyysisessä muodossa. En osaa sanoa muuta, kuin ihmetellen kanssasi, että miten kukaan voi tehdä noin. Miehelläsi on isoja ongelmia..
AP
Ottakaa hieronta seksin osaksi?