Pitkä tukka miehellä?
Kyllästyin insinööritukkaan ja annoin kasvaa. Kohta on hartioilla. Tukka taipuu kuin sillä Vareksen esittäjällä, Antti Reinillä. Ikää 40+ ja pituutta 185. Pitäiskö ajaa pois?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:31"]
Pitkä tukka miehellä?
[/quote]
joo hyi ei.
Ehdoton turn off. Mutta se tuskin sua liikuttaa :)
Semmonen hartioille ulottuvat vähän kihartavat hiukset, huhhuh kuinka hot!
Pitkät hiukset on ehdottomasti ihan superseksikkäät! Paitsi ehkä joku sormenpaksuinen, piikkisuora, rasvainen ja mustaksi värjätty hevitukka...
Kunhan ei valu olkapäistä yhtään alemmas. :)
Meitsin pikkarit kastuu aina pitkistä hiuksista :)
Jos nainen ei tykkää hyväkuntoisesta pitkästä tukasta miehellä, naisessa on jotain vikaa :D !!!
Ota nyt sitten ennen leikkaamista huomioon, että kysyt palstalta, jossa suosituin tukkamalli on kananperse...
Mun mielestä epäsiisti ja tyylitön ratkaisu. Tulee mieleen kaikki wannabe äijjjjät. En ole ihaillut pitkähiuksisia miehiä sitten teini-iän. Olen parikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä epäsiisti ja tyylitön ratkaisu. Tulee mieleen kaikki wannabe äijjjjät. En ole ihaillut pitkähiuksisia miehiä sitten teini-iän. Olen parikymppinen.
No aika nopeasti olet sitten siirtynyt teiniydestä aikuisuuteen, koska vuosi sitten olit vielä teini. Jos siis olet nyt 20 ja vuosi sitten olit 19.
Joo, itse olen mies(33 vuotias) ja haluaisin myös lisää naisten mielipiteitä, millainen tukka pitäisi olla. Nyt mulla on tällainen Elvis-tukka. Joskus oli pitkä tukka, mutta alkoi vituttaa kun tuntui että kaikki katsoo kieroon että mikähän hippi/rosvo/huumehörhö tuo on.
Pitkät hiukset on lääh. Jos ne on hyväkuntoiset :) värillä ei väliä.
No ei noin "lyhyt" vielä haittaa, varmaan näyttää kivalta! Sellane heviletti on sit jo taas vähän kuin nainen lyhyillä hiuksilla.
Paha sanoo. Joilleki pitkät hiukset sopii ja joilleki ei