mies ja sen naispuoleinen ystävä - jotain hämärää??
Miehellä on pitempiaikainen naispuoleinen ystävä. Nainen on yh, ja hieman mt-ongelmainen, ressukka tapaus. Mieheni kanssa soittelevat useamman kerran viikossa ja viestittelevät miltei päivittäin. Mies kertoo minulle kyllä naisen asioista ja ongelmista, mutta jos kyselen puhelun jälkeen mistä puhuivat tms, vastaus on aina "ei mitään". Viimeksi kun nainen oli kylässä, juttelivat niitä näitä minun seurassani, sitten mies lähti saattamaan naista autolle ja sillä kesti 45min?? Kysyin että mikä kesti niin vastaus oli että juttelivat, aiheesta "ei mitään". Nyt en voi enää sietää tuota naista ja mies suuttui mulle tästä, koska on mielestään vain hyvä ystävä.
Nyt vituttaa tämä ystävyys. Ylireagoinko kun suutuin?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:59"]
En katselisi tuollaista käytöstä. Kaverit on tärkeitä, mutta tärkeimmän eli puolison ulossulkeminen etenkin noin räikeästi, ei kuulu normaaleihin suhteisiin. Sille, että sinua ei haluta piiriin pieneen pyörimään, on joku syy - ja harvemmin mukava sellainen.
[/quote]
Pitääkö se puoliso ottaa siihen viereen napottamaan kun ystävät puhuvat keskenään? Teetkö itse samoin?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 11:57"]
En katselisi tuollaista käytöstä. Kaverit on tärkeitä, mutta tärkeimmän eli puolison ulossulkeminen etenkin noin räikeästi, ei kuulu normaaleihin suhteisiin. Sille, että sinua ei haluta piiriin pieneen pyörimään, on joku syy - ja harvemmin mukava sellainen.
[/quote]
Pitääkö se puoliso ottaa siihen viereen napottamaan kun ystävät puhuvat keskenään? Teetkö itse samoin?
[/quote]
Ymmärrän kyllä että koska ovat pitkäaikaisia ystäviä ja heillä on tuttuja joita en tunne, puhuvat he keskenäänkin mieluusti, aivan kuten teen itse kavereideni kanssa. Mutta jotenkin on niin korostetun niitä näitä silloin kun olen paikalla, ja sellaisia kiusaantuneita hiljaisuuksia. Huomaa kyllä selvästi että olen persona non grata. Ja se tuntuu tosi kurjalta kun oma puoliso, joka normaalisti kertoo kaiken mulle, sulkee noin täydellisesti ulos. Kyllä minäkin kerron omien kavereideni kuulumisia miehelleni, koska kuitenkin kummankin omista kavereista on tullut yhteisiä kavereita.
Se kismittää myös tosi paljon että mulla on muutama miespuoleinen hyvä kaveri jäänyt historiaan, koska mies ei pitänyt siitä että mulla oli niin läheisiä mieskavereita. Aika tekopyhää minusta tällainen että en "saa" tavata erästä hyvää miesystävää, mutta omalla miehellä on tämä naisbestis jonka asiat on niin private ja kahdenkeskeisiä.
ap
Joo siinähän luotto paranee kun toisen viestejä lukee.Kai nyt saa yatäviä olla vaikka ne olis transuja.Juttele sen Eskon kanssa.Täältä saat vain ihan pimeitä vastauksia kun nää mammat on ihan kipeitä
Ne varastaa sun munasoluja öisin.Se on varma
Ala sinäkin uudelleen hengaamaan näitten miespuoleisten kavereiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:48"]
lue sen viestit!
[/quote]
Siitähän se vasta riemastuu....
Miksei kukaan AV-mamma osaa keskustella rauhallisesti kun aina pitää suuttua sitten tullaan itkemään tänne? Puhukaa niitten miestenne kanssa, ääliöt.
Todennäköisesti siinä on jotain hämärää. Tai no, minä luulen niin, koska olen itse se ns. "ystävä" jonka kotiin ajamiset tai jonka kanssa kahvilla käynnit usein venähtää kummasti. Mutta voihan toki olla, miehesi naisystävä tarvitsee vain kuuntelijaa huolilleen. Onko miehesi yhtä huomaavainen ja hyvä kuuntelija muitakin kohtaan, sellainen auttaja-tyyppi?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:56"]
Miksei kukaan AV-mamma osaa keskustella rauhallisesti kun aina pitää suuttua sitten tullaan itkemään tänne? Puhukaa niitten miestenne kanssa, ääliöt.
[/quote]
Silloin kun asiat hoituu rauhallisesti keskustelemalla, niistä ei ole tarvetta kirjottaa tänne. Duh.
Se ei kuitenkaan tarkoita, että kukaan ei koskaan osaa tehdä niin, vaikka joskus tänne raivopäissään kirjottaisikin.
Tapailevatko he muutenkin, niin että sinä et ole paikalla?
Itse teen täysin samaa naispuoleisen ystäväni kanssa. Syynä molemmille tapahtuneet samanlaiset ikävät asiat menneisyydessä jne. Toimimme vähän niinkuin vertaistukena toisillemme. Siksi vastailen juuri "ei mitään"-tyyliin kysyttäessä, kun asiat ovat aika rankkoja. Puolisoni ymmärrettävästi tätä touha kummaksui ja se puhuttiin läpi perinpohjaisesti, joka oli hyvä juttu kaikkien kannalta. Ap: siitä mistä miehesi tapauksessa on kyse minulla ei ole hajuakaan, mutta halusin kertoa oman juttuni siitä syystä, että kyseessä voi olla oikeastaan mikä hyvänsä asia. Puhumalla suosittelisin käymään asian läpi. Viestit jne. jätä lukematta. M39
Todennäköisesti siinä on jotain hämärää. Tai no, minä luulen niin, koska olen itse se ns. "ystävä" jonka kotiin ajamiset tai jonka kanssa kahvilla käynnit usein venähtää kummasti. Mutta voihan toki olla, miehesi naisystävä tarvitsee vain kuuntelijaa huolilleen. Onko miehesi yhtä huomaavainen ja hyvä kuuntelija muitakin kohtaan, sellainen auttaja-tyyppi?
[/quote]
Sepä se, ei se oikeastaan ole. Sellainen peruskohtelias kaveri, mutta harvemmin oikeasti pistää nenäänsä muiden ongelmiin.