Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naapuri ei nuku viikonloppuna pitkään :(

Vierailija
28.08.2021 |

Vaan herää 7:00 - 7:30 joka ikinen aamu. Miksikö tiedän, no siksi ettei sitä voi olla kuulematta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole laiskoja.

Pistää aina vihaksi kun iltavirkut mielletään laiskoiksi. Joku aamuvirkku voisi tulla illalla vetämään saman 2 tunnin treenin perässä. Katsotaan kuka on laiska,

Itse iltavirkkuna voin sanoa, että antaa mennä toisesta korvasta ulos tuommoiset kommentit.

Ei ne "ahkeratkaan" ihmiset ole yhtään sen parempia ihmisiä, kuin toiset. Jokainen tallaa tyylillään.

Vierailija
42/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanahullu? Lattiahullu? Kolistelijahullu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole laiskoja.

Heh he. Menen tuohon aikaan yleensä nukkumaan, yötyöläinen kuin olen. Ja sinun logiikalla siis laiska kun unirytmi on erilainen.

Vierailija
44/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sulle naapurin nukkumisaikataulu kuuluu?

Vierailija
45/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanahullu? Lattiahullu? Kolistelijahullu?

Hanahullu vastasi huutoon. Toimii johdonmukaisesti kuin Pavlovin koira.

Vierailija
46/52 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa naapuria pidettiin hereillä koko aamuyö niin hän herättääkin teiät? Tuli vaan mieleen kun olen kuullut tällaisesta?

Vierailija
47/52 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekii heräsin tänä aamuna tuossa puoli kuuden maissa. Luin lehden ja jatkoin uniani puoli kahdeksasta tunnin eteenpäin. Olin omasta mielestäni aika hiljaa, mutta naapurit saattoivat kuulla pari köhäisyä ja wessanvedon! Anteeksi!

Vierailija
48/52 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkuu viikollakin tarpeeksi niin ei tarvitse viikonloppuna yrittää nukkua univelkoja pois. Keho tottuu nopeasti säännölliseen rytmiin kun unta vaan saa tarpeeksi joka yö.

Tämä on itseasiassa virheellinen olettamus. Tiedän itseni lisäksi monia, joilla ei ole keho tottunut vaikka miten yrittäisi. Olen nyt 20 vuotta yrittänyt saada itseäni tähän "normaaliin" rytmiin, mutta ei.. Parasta onkin iltatyöt ja nukkua aamuisin pitkään. Silloin olen luontaisesti energisin.

Vähän sama kun jollain menee keho sekaisin kellojen kääntelystä, vaikea uskoa, jos ei ole omalla kohdalla näin.

Tämähän on tiedetty jo jonkin aikaa, vain hitaassa suomessa uskotaan vielä että "normaali ihminen nukkuu yöt" bla bla, ihmiset ovat yksilöitä kuin myös ihmisten unirytmit, jotkut ovat oikeita yökukkujia naturellisti jolloin yöduunit sopisivat paremmin. 

Ja ei se kyllä niin mene että naapurilla on oikeus herättää muut kukonlaulun aikaan. Se on aivan sama mihin aikaan heräät oli se aamu tai yö, et silti metelöi niin että se kuuluu naapuriin. En tiedä mitä energiajuomahulluja täällä taas vastailee mutta suurin osa aikuisista haluaa kyllä nukkua viikonloppuna pidempään jos mahdollista. 

Vierailija
49/52 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viikonloppu oli kummallinen, kun itse vaan heräsin lauantaina ja sunnuntaina ennen kahdeksaa, vaikka iltavirkku oon. Sisäinen kello herättää, kun tietää, että jotain pitää tehdä päivän aikana. Näin arvelen automaattisiin heräilyihini syyksi.

Vierailija
50/52 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisissa pahvitaloissa te asutte? Ei meillä kuulu naapureista elämisen ääniä, saa herätä vaikka klo 4 niin ei kuulu mitään.Voi vaikka saunoa yöllä, niin ei kuulu naapuriin.

Vierailija
51/52 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, tympii herätä kun ensimmäisenä kuulee yläkerran tenavan möykkäämisen.. Itse herään arkisin klo 04.20, joten edes vloppuna sitä haluaisi nukkua kunnolla ja pitkään.

Vierailija
52/52 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leskimiehen idän tuliainen herää ennen kuutta aamulla ja aloittaa pirteällä paiskomisella.

Paiskoo ovia tms just sen aikaa, että kaikki herää ja sitten on tosi hiljaa.

Tahallista? Ainakaan mitkään heippa-laput eivät ole auttaneet.

Venäläinen naapuri on pahin naapuri.