Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naapuri ei nuku viikonloppuna pitkään :(

Vierailija
28.08.2021 |

Vaan herää 7:00 - 7:30 joka ikinen aamu. Miksikö tiedän, no siksi ettei sitä voi olla kuulematta.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole laiskoja.

Anteeksi mitä

Vierailija
22/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapuri on vaikka työtön tai eläkeläinen niin sille on ihan sama mikä päivä on. Viikonlopulla ei ole mitään erityisasemaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ja sen naapurin naapuri herää kuudelta joka aamu ja alkaa paiskoa keittiön kaappeja.

Yksi aamu naapurini kello soi tasan 05:00 ja hän meni suihkuun. Lähtemättä kuitenkaan minnekään.

Itse nousen aina siinä klo 07:00, mikä on 70-luvun näkökulmasta myöhään.

Nyt heti taksilla turvakotiin ja sieltä ilmoitat puhelimitse poliisille.

Vierailija
24/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuhlata viikonloppua nukkumiseen.

Vierailija
25/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten herää ajoissa.Tää lenkillä 4-5 yleensä mut nyt en oo.Mutta 12v tuli näin.Mekin herätään 6-7..maailmalle jo 7jälkeen.Ukko teköö vuoroduunii.5vuoroa.Eli olisko tänäkin unet sen mukaiset.Rytmi sekasin tääl tullaan ja mennään.

Vierailija
26/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit määrää onko ilta- vai aamuihminen, joten turha syyllistää laiskaksi.

Itse olen aamuvirkku, mutta yritän olla mahdollisimman hiljaa, koska en tiedä naapurien geeneistä. Pitäisi sen verran ymmärtää muita.

Tiedän ihmisiä, joiden mielestä nukkumistavat kertoo onko laiska vai ei, ja ovat aika yksinkertaisia muutenkin.

Vierailija
27/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin herättiin 5.30. Miksi arkisin se aikainen herääminen on vaikeaa muttei viikonloppuna vaikka arkena menee nukkumaankin aikaisemmin...

Vierailija
28/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekin herättiin 5.30. Miksi arkisin se aikainen herääminen on vaikeaa muttei viikonloppuna vaikka arkena menee nukkumaankin aikaisemmin...

Henkimailman hommia. Tai oma teoria vapaapäivään haluaa herätä ihan eri tavalla.

Vierailija
29/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viikonloppuisinkaan valvo yli 12, joten seiskalta herääminen on ihan tavallista.

Vierailija
30/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukkuu kyllä muuten, mutta jos meillä on ollut pippalot, jotka ovat kestäneet yli 22.00, niin aamulla kasilta laulaa ihan varmasti moottorisaha tai sirkkeli :D Ollaan mietitty etttä säästääköhän hän noita hommia meidän pippaloiden jälkeisiin aamuihin, vai huudattaako ihan vain ilmaa niillä vehkeillään :D Meitä ei onneksi haittaa, olemme sikeäunista porukkaa. Ja ei, pippalot eivät häiritse naapuria. Naapurille riittää pippaloinniksi se että istutaan hiljaa ulkona ja kudotaan sukkaa.

Vierailija
31/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää nimiä naapureilta ja aloittakaa valitus- ja häätöprosessi.

Vierailija
32/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä naapuri ei taas nuku iltayöstä. Kiitos naapureiden!

Viimeksi viime yönä valvoin klo 01.30, kun molemmin puolin asuntoa olevat naapurit palasivat kavereidensa kanssa baareista.

Muutan pois.

Vierailija
33/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin jo tunti sitten. En ole koskaan tajunnut mitä hyötyä on vapaapäivänä herätä aikaisin? Menin nukkumaan yhden aikaan niin nukuin melkein tarvittavat 7 tuntia. Mitään erityistä tekemistä ei ole. Kaksi lautasta likaisena eikä pyykkiäkään taida olla täyttä koneellista.

Taas yksi täydellisen tylsä päivä työttömän poikamiehen elämää. Lisää kahvia vaikka pitäisi ottaa kaksin käsin päihteitä. Viina ja tupakka onneksi lyhentävät ikää. Jotenkin aikaisin aamulla veetuttaa tavallistakin ankarammin.

Onpa ikävää. Eikö löydy mitään mielenkiintoa herättävää elämään. Harrastusta joka ei työttömälle maksa maltaita, esim. lukeminen (kirjastosta kirjoja) tai lenkkeily. Itsellä on ollut koko elämän ajan niin jumalattomasti tekemistä, aina uusia asioita tullut eteen, joita olen halunnut opetella. Eläkkeellä olen ollut jo 14 vuotta, mutta tekemiset eivät ole loppuneet. Herään klo 5-6 aikoihin joka päivä, eikä ok-talossa tarvitse hissukseen tehdä mitään, kun ei häiritse ketään seinän takana, ylhäällä tai alhaalla. Jokaisen pitää tehdä elämä, ei sitä kukaan muu tule sinulle tekemään. Ryhdistäydy nyt heti. 

Vierailija
34/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ja sen naapurin naapuri herää kuudelta joka aamu ja alkaa paiskoa keittiön kaappeja.

Yksi aamu naapurini kello soi tasan 05:00 ja hän meni suihkuun. Lähtemättä kuitenkaan minnekään.

Itse nousen aina siinä klo 07:00, mikä on 70-luvun näkökulmasta myöhään.

Nyt heti taksilla turvakotiin ja sieltä ilmoitat puhelimitse poliisille.

Te ette ymmärrä kirjoitustani. Jos toinen naapurini alkaa meluta klo 06:00, niin se tarkoittaa että minä herään viimeistään klo 07:00 eikä silloin se toinenkaan naapuri saa nukkua pidempään.

Tällaisessa kananpaskakerrostalossa tapahtuu aina ketjureaktio. Jos yksi herää, koko talo herää.

Siksi aamuntorkun valituksessa ei ole mitään järkeä. Kun yksi alkaa meluta klo 06:00, niin loppu on dominopalikkanäytöstä. Yritän siis sanoa, ettei se että naapuri herää klo 07:00 tai jotain, mahdollisesti johdu hänestä eikö ole hänen päätöksensä, vaan se johtuu hänen naapuristaan toisella puolen.

Vierailija
35/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

...

Soita poliisit.

Onkos toi ironiaa?

Voi olla, että itse soittaja voisi joutua joihinkin tutkimuksiin häiriintyneen käytöksen takia.

Vierailija
36/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistää aina vihaksi kun iltavirkut mielletään laiskoiksi. Joku aamuvirkku voisi tulla illalla vetämään saman 2 tunnin treenin perässä. Katsotaan kuka on laiska,

Vierailija
37/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

klo 7 on ihan normaali aika herätä viikonloppuisinkin, jos ei ole tapana valvoa aamuyölle. Herättikö naapuri siis sinut metelöimällä? Mitä hän teki, aloitti seinien poraamisen, potki jalkapalloa seinään, pisti popit täysille?

Minäkin heräsin ennen seiskaa, mutta odotin, että kello oli 7.05 kun laitoin kolisevan ja itsekseen liikuskelevan pesukoneen päälle. Heti aamukahvin jälkeen aloin imuroida, reilusti ennen kahdeksaa. Tahallani, kyllä, koska naapurissa huudetaan ja kolistellaan iltamyöhälle, puoleenyöhön asti, kun minä haluaisin nukkua.

Vierailija
38/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosia työtön ja kello soi joka ikinen aamu viimestään klo 7.

Vierailija
39/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What :D mitä ihmettä heräämisaika kertoo laiskuudesta?

Joskus sitä kyllä toivoo että olisi luonnostaan aamuvirkku niin ei tarvitsisi kuunnella tällaista hölynpölyä. Ihan samalla tavalla kuin iltavirkkua väsyttää silloin kun aamuvirkku jo painaa duunia niin iltavirkku jaksaa jatkaa sen jälkeen kun aamuvirkku on jo väsähtänyt.

Ja ihan oikeasti sitä omaa luontaista rytmiä ei pysty väkisin keikauttamaan päälaelleen. Olen ikäni käynyt ihan päiväsaikaan töissä ja herännyt arkena 6-7 välillä mutta viikonloppuisin ja lomilla rytmini väkisin pyrkii siirtymään muutamalla tunnilla. Se arkirytmi kun ei vain ole minulle luonnollisin.

Vierailija
40/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuu viikollakin tarpeeksi niin ei tarvitse viikonloppuna yrittää nukkua univelkoja pois. Keho tottuu nopeasti säännölliseen rytmiin kun unta vaan saa tarpeeksi joka yö.

Keho tietenkin tottuu säännölliseen rytmiin, jos se säännöllinen rytmi on itselle luontainen rytmi. Ei se sitten niin helposti onnistu, jos pitää arkisin noudattaa omalle keholleen vierasta rytmiä.