ihana mies baarissa
Näin baarissa todella kiinnostavan näköisen tyypin. Erinäisistä syistä johtuen en ottanut kontaktia, vilkuilua oli mielestäni puolin ja toisin. Yleensä en koskaan kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön takia, tässä miehessä oli sitä jotakin. Lähteäkö kuluttamaan aikaa ja energiaa miehen henkilöllisyyden selvittämiseen vai luottaako siihen, että jos jonkin on määrä tapahtua, se tapahtuu? Entäs jos tämä olikin minun ainut mahdollisuuteni muuttaa tulevaisuuttani ja päätyä yhteen the Onen kanssa, mutten vain saanut suutani auki? Henkilöllisyyden selvittäminen olisi ehkä periaatteessa mahdollista (näin puolet autonsa rekkarista) mutta......
Kommentit (21)
Näitä "the Oneja" tapaan tusinan vuodessa baareissa käydessäni. Jos sinulla on ollut vientä parisuhteeseen asti usein, ehkä jutusta olisi voinut tulla jotakin. Jos ei, tyyppi oli suurella todennäköisyydellä tyypillinen kusipää sinua kohtaan.
Niin että kiikkustuolissa sitten vielä ajattelet, että olisikohan se tyyppi siellä baarissa silloin vuonna kivi ja keppi ollut minulle se oikea.
Se mies meni ny. Taitaa olla jo toisen oma.
Jo viidessä minuutissa tietää onko mies edes ehdokkaana jatkoille. Sinulla ei sitten ollut viittä minuuttia..
en ole mies :O eikä minulle ole käynyt näin sitten teiniaikojen. mutta neuvot ovat taas taattua palstalaatua...
niin, ja tämä tapahtui siis keikalla ja läksimme lähes samaan aikaan pois.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:45"]
en ole mies :O eikä minulle ole käynyt näin sitten teiniaikojen. mutta neuvot ovat taas taattua palstalaatua...
[/quote]Se, ettet ole edes teini ihmetyttää enemmän!! Miksi et käynyt moikkaamassa miestä?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:45"]
[/quote]Se, ettet ole edes teini ihmetyttää enemmän!! Miksi et käynyt moikkaamassa miestä?
[/quote]
niistä erinäisistä syistä johtuen... nyt harmittaa, olisihan se voinut olla puheiltaan tylsä tai vaikka sormustettu.
olin miesseurassa baarissa, en viitsinyt alkaa puhua toiselle miehelle. keikalla se olisi aika vaikeaakin.
Voin kertoa: Mitään "jonkin on määrä tapahtua" -juttua ei ole olemassa eli jos missasit tyypin nyt, et todennäköisesti tapaa häntä myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:52"]
Voin kertoa: Mitään "jonkin on määrä tapahtua" -juttua ei ole olemassa eli jos missasit tyypin nyt, et todennäköisesti tapaa häntä myöhemmin.
[/quote]
voi olla. en tosin asu kovi isolla paikkakunnalla joten mahikset paranevat :) ehkä sitten ko. artistin seuraavalla keikalla...
Vai tietääkö joku miten rekkarin alkuosalla + auton summittaisella mallilla saisi koko rekkarin selville?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:25"]
Vai tietääkö joku miten rekkarin alkuosalla + auton summittaisella mallilla saisi koko rekkarin selville?
[/quote] Niin että nyt sitä aikaa ja energiaa löytyy.
En sanonut missään vaiheessa ettei sitä löytyisi...
Mieti nyt, olisit voinut vaihtaa pari sanaa samantein, mutta sinä mieluummin alat selvitellä rekkaria. Vaikka saisit miehen henkilöllisyyden selville, et uskaltaisi ottaa yhteyttä. Se jos mikä on varma.
Saat mieheltä hullun stalkkerin ja epätoivoisen leiman, jos alat onkimaan tietoa hänestä ja otat yhteyttä.
en ottaisi yhteyttä vaan selvittäisin jos naamakirjasta löytyisi parisuhdestatus. sitten voisi joko toivoa jälleennäkemistä tai unohtaa koko jutun... ja joo, tajuan itsekin miltä kuulostan (=säälittävältä sekopäältä!) mutta ajattelin jos jollain olisi vaikka vertaistukea tarjota tai muuta tälle palstalle vierasta......
ja kuten jo sanoin, mulla oli miesseuralainen ja kyseessä oli keikka. puheille meno olisi ollut korvaan huutamista, todella omituista siis. en myöskään viitsinyt juosta häntä kiinni ulkona...
ylös.....