Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihana mies baarissa

Vierailija
28.09.2014 |

Näin baarissa todella kiinnostavan näköisen tyypin. Erinäisistä syistä johtuen en ottanut kontaktia, vilkuilua oli mielestäni puolin ja toisin. Yleensä en koskaan kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön takia, tässä miehessä oli sitä jotakin. Lähteäkö kuluttamaan aikaa ja energiaa miehen henkilöllisyyden selvittämiseen vai luottaako siihen, että jos jonkin on määrä tapahtua, se tapahtuu? Entäs jos tämä olikin minun ainut mahdollisuuteni muuttaa tulevaisuuttani ja päätyä yhteen the Onen kanssa, mutten vain saanut suutani auki? Henkilöllisyyden selvittäminen olisi ehkä periaatteessa mahdollista (näin puolet autonsa rekkarista) mutta......

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös.....

Vierailija
2/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä "the Oneja" tapaan tusinan vuodessa baareissa käydessäni. Jos sinulla on ollut vientä parisuhteeseen asti usein, ehkä jutusta olisi voinut tulla jotakin. Jos ei, tyyppi oli suurella todennäköisyydellä tyypillinen kusipää sinua kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy olla mies, ap.

Vierailija
4/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että kiikkustuolissa sitten vielä ajattelet, että olisikohan se tyyppi siellä baarissa silloin vuonna kivi ja keppi ollut minulle se oikea.

Vierailija
5/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies meni ny. Taitaa olla jo toisen oma.

Vierailija
6/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo viidessä minuutissa tietää onko mies edes ehdokkaana jatkoille. Sinulla ei sitten ollut viittä minuuttia..

Vierailija
7/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mies :O eikä minulle ole käynyt näin sitten teiniaikojen. mutta neuvot ovat taas taattua palstalaatua...

Vierailija
8/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ja tämä tapahtui siis keikalla ja läksimme lähes samaan aikaan pois.

Vierailija
9/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:45"]

en ole mies :O eikä minulle ole käynyt näin sitten teiniaikojen. mutta neuvot ovat taas taattua palstalaatua...

[/quote]Se, ettet ole edes teini ihmetyttää enemmän!! Miksi et käynyt moikkaamassa miestä?

Vierailija
10/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:45"]

[/quote]Se, ettet ole edes teini ihmetyttää enemmän!! Miksi et käynyt moikkaamassa miestä?

[/quote]

niistä erinäisistä syistä johtuen... nyt harmittaa, olisihan se voinut olla puheiltaan tylsä tai vaikka sormustettu.

Vierailija
11/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin miesseurassa baarissa, en viitsinyt alkaa puhua toiselle miehelle. keikalla se olisi aika vaikeaakin.

Vierailija
12/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa: Mitään "jonkin on määrä tapahtua" -juttua ei ole olemassa eli jos missasit tyypin nyt, et todennäköisesti tapaa häntä myöhemmin.

Vierailija
13/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:52"]

Voin kertoa: Mitään "jonkin on määrä tapahtua" -juttua ei ole olemassa eli jos missasit tyypin nyt, et todennäköisesti tapaa häntä myöhemmin.

[/quote]

voi olla. en tosin asu kovi isolla paikkakunnalla joten mahikset paranevat :) ehkä sitten ko. artistin seuraavalla keikalla...

Vierailija
14/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tietääkö joku miten rekkarin alkuosalla + auton summittaisella mallilla saisi koko rekkarin selville?

Vierailija
15/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:25"]

Vai tietääkö joku miten rekkarin alkuosalla + auton summittaisella mallilla saisi koko rekkarin selville?

[/quote] Niin että nyt sitä aikaa ja energiaa löytyy.

Vierailija
16/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut missään vaiheessa ettei sitä löytyisi... 

Vierailija
17/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt, olisit voinut vaihtaa pari sanaa samantein, mutta sinä mieluummin alat selvitellä rekkaria. Vaikka saisit miehen henkilöllisyyden selville, et uskaltaisi ottaa yhteyttä. Se jos mikä on varma.

Vierailija
18/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mieheltä hullun stalkkerin ja epätoivoisen leiman, jos alat onkimaan tietoa hänestä ja otat yhteyttä.

Vierailija
19/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ottaisi yhteyttä vaan selvittäisin jos naamakirjasta löytyisi parisuhdestatus. sitten voisi joko toivoa jälleennäkemistä tai unohtaa koko jutun... ja joo, tajuan itsekin miltä kuulostan (=säälittävältä sekopäältä!) mutta ajattelin jos jollain olisi vaikka vertaistukea tarjota tai muuta tälle palstalle vierasta......

Vierailija
20/21 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuten jo sanoin, mulla oli miesseuralainen ja kyseessä oli keikka. puheille meno olisi ollut korvaan huutamista, todella omituista siis. en myöskään viitsinyt juosta häntä kiinni ulkona...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän