Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko koronarokotuksesta noussut kuume kestää?

Vierailija
28.08.2021 |

Nuori sai toisen piikkinsä. Kuume nousi yön aikana ja on yli 38, sekä olo on heikko. Kauankohan tuo voi kestää? Vaikuttaa aika kovalta reaktiolta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kesti vajaa vuorokauden. Alkoi rokotusta seuraavana päivänä ja olo oli muutenkin aika ikävä. Imusolmukkeita kainalossa särki, samoin päätä ja oli pahoinvointia. Meni sitten kyllä lopulta nopeasti ohi.

Vierailija
2/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kesti vajaa vuorokauden. Alkoi rokotusta seuraavana päivänä ja olo oli muutenkin aika ikävä. Imusolmukkeita kainalossa särki, samoin päätä ja oli pahoinvointia. Meni sitten kyllä lopulta nopeasti ohi.

Rokote aiheuttaa monelle rajuja sivuoireita mutta siitä huolimatta suurin osa niistä luetaan lieviksi oireiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että menisi noinkin lyhyellä ohi. Olo tosiaan nuorella tosi ikävä. Mietin vain kuinka pitkään pisimmillään voi kestää.

Vierailija
4/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokote aiheuttaa monelle rajuja sivuoireita mutta siitä huolimatta suurin osa niistä luetaan lieviksi oireiksi.

Tätähän ei kysytty. Aivan sama minkä tasoisiksi ne luokitellaan, kun se luokittelu ei auta olotilaa ja jaksamista.

Vierailija
5/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla oireilla kyllä mahdollinen kolmas piikki jää väliin. Ainoastaan nenäsumutteena saatavaa rokotetta voisi ehkä vielä kokeilla, mutta ei tätä Suomessa hyväksyttyä rokotetta.

Vierailija
6/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti 12 tuntia. Kuume laski yhtä nopeasti kuin oli tullutkin.

Vierailija
7/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa ja rakkautta.

Vierailija
8/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume nousi rokotusta seuraavana päivänä, oli n. 38 ja hävisi yön aikana.

Vierailija
9/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yleistä liene kuumeilu. Tiedossa reilusti yli kymmenen jo kakkospiikin saanutta ja yksi vaan kuumeillut?

Itse mukaanlukien.

Vierailija
10/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, minä luin "palkankorotuksesta"!

Vierailija
11/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yleistä liene kuumeilu. Tiedossa reilusti yli kymmenen jo kakkospiikin saanutta ja yksi vaan kuumeillut?

Itse mukaanlukien.

Itse tunnen useamman kuumeilleen ja kipeänä olleen, kaikki naisia.

Vierailija
12/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen sairasteli useamman päivän viimeksi myös kolmoisrokotteesta. Reagoi siis aika herkästi, mietin johtuuko rokotteissa käytetyistä välittäjäaineista.

Lisäksi nuorella taustalla aikanaan outoa pitkäaikaista sairastelua, joka ei meinannut mennä ohi. Pelko siis joka kerta läsnä laukaiseeko joku reaktio/tauti pysyvämmän oireilun. ”Perustaudit” tai normaali sairastelu ei pelota, vaan ne juuri tietyt oireet ilman selkeitä muita oireita. No tällä kertaa kuume selittää oireet, kunhan vaan menee ohi ja mitään jälkilämpöilyä tai oireita ei jää päälle.

Vierailija
13/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fimeaan tehty yli 30 000 rokotehaittailmoitusta.

Vierailija
14/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 astetta ei vielä ole edes kuume. Nimim. influenssan sairastanut

Vierailija
15/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut mitään kummastakaan piikistä, vaikka olin valmistautunut vuosisadan pahimpiin oireisiin. Nyt mietityttää oliko niillä kahdella rokotteella mitään tehoa.

Vierailija
16/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on. Nuorella se on 2 astetta enemmän kuin normaalilämpö. Lisäksi huono olo ja ”aivosumu”. Ja nyt kyseessä on rokotteen vaikutukset eikä taudin sairastaminen. Miksi kukaan ottaisi rokotteen joka saa sinut sairastumaan samoin kuin itse tauti 🤔

Vierailija
17/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vrk kesti mulla

Vierailija
18/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon että menisi noinkin lyhyellä ohi. Olo tosiaan nuorella tosi ikävä. Mietin vain kuinka pitkään pisimmillään voi kestää.

Max. 3 vuorokautta. Jos kauemmin kestää, voi olla koronaa tai muu sairaus ja siksi testiin.

Tämä kerrottiin siellä rokotettaessa ja luki myös lapussa, jonka sai mukaan ekan rokotteen jälkeen.

Vierailija
19/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on. Nuorella se on 2 astetta enemmän kuin normaalilämpö. Lisäksi huono olo ja ”aivosumu”. Ja nyt kyseessä on rokotteen vaikutukset eikä taudin sairastaminen. Miksi kukaan ottaisi rokotteen joka saa sinut sairastumaan samoin kuin itse tauti 🤔

Miten ne rokotteet nyt yleensä tuppaa toimimaan?

Vierailija
20/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuume kesti 2 päivää, kainalon kipu ehkä 5 päivää. Lisäksi oli todella väsynyt olo ja jäseniä särki.