Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...
...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.
Kommentit (837)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:32"]
Älkää viitsikö jälkiviisastella, joo olisi pitänyt tarkemmin määritellä naiselle se miettimistauko mutta sille ei voi enää mitään, laskin liikaa naisen älyn ja rakkauden varaan, eli olisi pitänyt. En tajua miksi yritätte tehdä minusta syntipukkia, minä halusin yllättää naiseni iloisesti kosimalla ja naiseni päätti pettää minua. Minäkö tässä se paha olen saatana?
[/quote]
Kyllä. Nainen ei ole pettänyt sinua, vaan harrastanut vapaana naisena seksiä. Sinä päätit toteuttaa kusipäisen, pahan ja julman rääkkäyksen häntä kohtaan, josta yli tuhat ihmistä yritti sinua varoittaa. Olet oksettava sovinisti.
[/quote]
Nainen ei ollut vapaa vaan miettimistauolla kanssani. Ja se miettimistaukohan ei edes ollut oikea eli suhteessa olimme. Erikoista, jos vähän normaalista poikkeava kosinta on sinusta kusipäinen, paha ja julma rääkkäys.
[/quote]
Ei ole mitään suhdetta, jos oletetun suhteen molemmat osapuolet eivät tiedä olevansa suhteessa. Tyhmä.
Vastauksena alkuperäiseen otsikkoon: näytti sitten olevan.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:05"]Nyt mä alan ymmärtää miks mieheni sanoi, että kaikki naiset on lutkia. Siis ihan oikeesti 1 päivä erosta ja pannaan toista :o t: vaimo, joka eli ilman 6kk eron jälkeen
[/quote]
Ja jos sinä olet nainen niin minä olen ET.
Uusi vaatimus miehelle; sinun on kyettävä maksimoimaan onnentunteeni <3
T. Sinkku
No eihän se nainen ole sinne baariin mennyt sillä mielellä, että jesss vihdoinkin, minkäslaista munaa tänään valkkaisinkaan näin vapaana naisena! Vaan ihan hajalla vetänyt pään täyteen ja hakenut tyhmästi lohtua vieraan huomiosta. Kuvitellut että poikaystävä on kuitenkin jotakin lukuisista säädöistään panemassa samaan aikaan. Tyhmää ja tuskin on helpottanut naisen omaakaan oloa, mutta ihminen helposti toimii hädissään hölmösti.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:48"]
Ap. Mitenkäs kykenet toimimaan työssäsi sairaanhoitajana? Siellä kun pitää olla sitä ymmärrystä muidenkin mielipiteille ja toiveille kuin vain omille.
[/quote]
Olen ensihoitaja ja osaan kyllä huomioida muut ihmiset ja heidän toiveensa.
[/quote]
Busted. Amk-tasoisen ensihoitajan pohjakoulutus on sh.
[/quote]
Totta kai tiedän sen kun olen kyseisen koulutuksen käynyt, mutta ensihoitajan työ eroaa sairaanhoitajan työstä. En tee sairaanhoitajan töitä vaan ensihoitajan.
[/quote]
Sellaista yksikköä ei olekaan, missä työskentelisi vain ensihoitajia. Olet jo kirjoituksillasi paljastanut, että et ole sitä, mitä olet uskotellut. Olet pieni nihkeä kikulinen finninaama, huonoryhtinen pikkurunkkari, jolle äiti tuo kaupasta energiajuomaa kun et itse viitsi siellä(kään) rumaa naamaasi näyttää.
[/quote]
Miksi en saa kutsua itseäni ensihoitajaksi jos sellainen olen? Sairaanhoitaja kuulostaa naismaiselta.
[/quote]
Älä loukkaa naissukupuolta edes kuvittelemalla että sinä voisit olla naismainen. Nainen on niiiiiiin paljon enemmän kuin tuollainen hiiri.
Juu ei, pettämisessä (mitä se ei kyllä edes ollut) ei *todellakaan* ollut kyse mistään kullinhimosta vaan teon takana olivat aivan muut tunteet. Kiitos ensihoitajamme.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:12"]Eiköhän lopeteta kommentoimasta koko ketjuun. Tämähän on ilmiselvä provo ollut jo ihan alkuhetkistä lähtien. Kuka mies oikeasti eksyy vauvapalstalle kirjoittelemaan suunnitelmiaan (millaiset lapsettomat miehet edes tietävät tästä palstasta???) ? Ja toiseksi, jos äijää on loukattu, tuleeko hän ensimmäisenä siitä tilittämään vauvapalstalle? Hei, haloo!! Kirjoittaja nauraa "partaansa", kun lukee teidän vauhkoavia kommentteja ja jatkaa varmasti niin pitkään stooriaan, kun olette hänen jutuista kiinnostuneita. [/quote] Tämä palsta ei ole pelkästään naisten etuoikeus. Jos et ole huomannut, niin tänne päätyy aika usein jos googlettaa melkeinpä ihan mitä tahansa. En tullut ensimmäisenä tilittämään tänne, kyllä minä kavereineni naista haukuin ihan ensimmäiseksi.
[/quote]
Älä hei oikeesti viitsi yrittää, ei mene läpi. Ei ole tämä palsta naisten etuoikeus, ei - mutta millaiset (lapsettomat) miehet tulevat kirjoittamaan VAUVAlehden palstalle?? Olisit nyt valinnut sepustuksellesi uskottavamman foorumin! Todennäköisesti olet tylsistynyt kotiäiti, joka hakee hieman säpinää harmaaseen elämäänsä.
[/quote]
No kerrotko jonkun sellaisen palstan, missä käy yhtä paljon ihmisiä ja keskustelu on näin vilkasta? Jos sinulla on joku vastaava keskustelupalsta tiedossa, niin siirryn sinne ilomielin.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:32"]
Älkää viitsikö jälkiviisastella, joo olisi pitänyt tarkemmin määritellä naiselle se miettimistauko mutta sille ei voi enää mitään, laskin liikaa naisen älyn ja rakkauden varaan, eli olisi pitänyt. En tajua miksi yritätte tehdä minusta syntipukkia, minä halusin yllättää naiseni iloisesti kosimalla ja naiseni päätti pettää minua. Minäkö tässä se paha olen saatana?
[/quote]
Kyllä. Nainen ei ole pettänyt sinua, vaan harrastanut vapaana naisena seksiä. Sinä päätit toteuttaa kusipäisen, pahan ja julman rääkkäyksen häntä kohtaan, josta yli tuhat ihmistä yritti sinua varoittaa. Olet oksettava sovinisti.
[/quote]
Nainen ei ollut vapaa vaan miettimistauolla kanssani. Ja se miettimistaukohan ei edes ollut oikea eli suhteessa olimme. Erikoista, jos vähän normaalista poikkeava kosinta on sinusta kusipäinen, paha ja julma rääkkäys.
[/quote]
Ei (kaikki kirosanat tähän) ap mikä uuno olet :D. Et ollut "miettimistauolla naisen kanssa", häivyit kämpästä etkä vastannut puhelimeen! Jos olisit ollut miettimistauolla naisen kanssa, olisit pysynyt siellä, lohduttanut ja puhunut asioista. Kyllä se on niin törkeä jättäminen että pahempi on ehkä vaan se "käyn ostaas tupakkaa" eikä ikinä palaa.
Se että omassa päässäsi kuvittelet sen olleen vain osa romanttista kosintaa, ei muuta sitä että naisen kannalta se oli totaalisen odottamaton selkään ampuminen ja uhrin heitteillejättö. Nainen luuli olleensa onnellisessa parisuhteessa, kunnes mies täysin arvaamattomasti lähtee vaan niin kuin pahimmat pettäjäsiat. Hänen kannaltaan sä olit kaksi vuotta esittänyt rakastunutta ja luotettavaa miestä, kun kerran pystyt noin vain häipymään suhteesta "miettimistauolle" ja lakata vastaamasta puhelimeen.
Sulle sanottiin täällä monta kertaa että noin siinä käy kun alat leikkiä erolla, mutta et uskonut. Myönnä nyt edes oma (suuri!) osasi tilanteeseen ja katso sitä järjestämääsi kuviota oikean ihmisen kannalta, äläkä omien itsekeskeisten silmälasiesi läpi. Nainen ei tiennyt että pelleilet, sinä tiesit ja koska olet tyhmä, et pystynyt ennakkoon ajattelemaan miltä se sun suunnitelma naisen kannalta näyttää vaikka sulle se väännettiin rautalangasta. Nainen on ottamassa sua takaisin koska häntä kaduttaa se yhden yön juttu (tai sitten vedättää sua), mutta se ei ole naisen vika eikä mitään lutkamaisuutta, vaan syy tohon tilanteeseen on sun typeryydessä.
[/quote]
Kyllä. Ap sun suhde on ehkä mennyttä, mutta pyydä nyt ainakin siltä naiselta anteeksi. Sitten pidätte ihan kunnolla yhdessä sovitun miettimistauon, sillai oikein tehdyn tällä kertaa. Tai eroatte reilusti ja palaatte myöhemmin yhteen mikäli se molemmista tuntuu mahdolliselta.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:48"]
Aion heittää naisen ulos. Saa sitten tavaroineen rapussa miettiä että kannattiko pettää.
[/quote]
Toivottavasti nainen ymmärtää soittaa poliisille.
[/quote]
Soittakoon vaan, asunto on minun eikä minun tarvitse siellä ketään sellaista ihmistä majoittaa jota en sinne halua.
[/quote]
Jos avokki on siellä virallisesti kirjoilla niin et voi heittää häntä ulos, et vaikka asunto olis yksin sinun. Laki takaa avokille kohtuullisen ajan uuden asunnon etsimiseen ja muuttoon. Saat melkoiset korvaukset jos heität naisen pihalle tavaroineen. Jos avokki oikein ilkeäksi heittäytyy niin saat hänet ulos vain hakemalla häätöä ja siinä voi kestää pitkäkin aika. Ja kaikki tämä vain siksi että itse olit typerä ja keksit hienon idean kosinnalle.
Palstan neuvoja noudattamalla olisit nyt onnellisesti kihloissa. Kannattiko se onnen maksimointi?
[/quote]
Kyllä minulla on oikeus heittää nainen ulos. Hän ei ole täällä vielä kirjoilla kun muutti vasta ihan äskettäin, käytännössä sama kuin hän olisi vain käymässä täällä. Ja en olisikaan halunnut kihloihin tuollaisen naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:51"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:49"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:48"] Aion heittää naisen ulos. Saa sitten tavaroineen rapussa miettiä että kannattiko pettää. [/quote] Toivottavasti nainen ymmärtää soittaa poliisille. [/quote]
Soittakoon vaan, asunto on minun eikä minun tarvitse siellä ketään sellaista ihmistä majoittaa jota en sinne halua. [/quote] Jos avokki on siellä virallisesti kirjoilla niin et voi heittää häntä ulos, et vaikka asunto olis yksin sinun. Laki takaa avokille kohtuullisen ajan uuden asunnon etsimiseen ja muuttoon. Saat melkoiset korvaukset jos heität naisen pihalle tavaroineen. Jos avokki oikein ilkeäksi heittäytyy niin saat hänet ulos vain hakemalla häätöä ja siinä voi kestää pitkäkin aika. Ja kaikki tämä vain siksi että itse olit typerä ja keksit hienon idean kosinnalle. Palstan neuvoja noudattamalla olisit nyt onnellisesti kihloissa. Kannattiko se onnen maksimointi? [/quote] Kyllä minulla on oikeus heittää nainen ulos. Hän ei ole täällä vielä kirjoilla kun muutti vasta ihan äskettäin, käytännössä sama kuin hän olisi vain käymässä täällä. Ja en olisikaan halunnut kihloihin tuollaisen naisen kanssa.
[/quote]
No niin, onnea teille molemmille ja hyvää loppuelämää! Tee sitten uusi aloitus jos joskus pääset naimisiin asti :).
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:51"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:49"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:48"] Aion heittää naisen ulos. Saa sitten tavaroineen rapussa miettiä että kannattiko pettää. [/quote] Toivottavasti nainen ymmärtää soittaa poliisille. [/quote]
Soittakoon vaan, asunto on minun eikä minun tarvitse siellä ketään sellaista ihmistä majoittaa jota en sinne halua. [/quote] Jos avokki on siellä virallisesti kirjoilla niin et voi heittää häntä ulos, et vaikka asunto olis yksin sinun. Laki takaa avokille kohtuullisen ajan uuden asunnon etsimiseen ja muuttoon. Saat melkoiset korvaukset jos heität naisen pihalle tavaroineen. Jos avokki oikein ilkeäksi heittäytyy niin saat hänet ulos vain hakemalla häätöä ja siinä voi kestää pitkäkin aika. Ja kaikki tämä vain siksi että itse olit typerä ja keksit hienon idean kosinnalle. Palstan neuvoja noudattamalla olisit nyt onnellisesti kihloissa. Kannattiko se onnen maksimointi? [/quote] Kyllä minulla on oikeus heittää nainen ulos. Hän ei ole täällä vielä kirjoilla kun muutti vasta ihan äskettäin, käytännössä sama kuin hän olisi vain käymässä täällä. Ja en olisikaan halunnut kihloihin tuollaisen naisen kanssa.
[/quote]
Jos hän on asunut yli viikon, hänen pitäisi olla kirjoilla asunnossa.
[/quote]
Tuskin pääsetkään koskaan kihloihin kenenkään kanssa.
Olkoon provo tai ei, tulispa tähän vielä jatkoa. Mulle on käynyt niin, että mies vakavalla ilmeellä käski lähteä kun olin syönyt kaapista sen suklaat... Olin menossa ulkoiluttamaan koiria ja jotenkin niin se sanoi, että ei ole sitten takaisin tulemista. Toisaalta tiesin ettei se voi olla tosissaan suklaiden takia, mutta toisaalta, no mistä sitä tietää jos kerran erolla uhkaa niin yhtä hyvin voi ollakin tosissaan. Tai jospa ne suklaat oli vaan viimeinen tippa ja oli jo pidempään ajatellut sitä. Lähdin kävelemään ensin hämmentyneenä mutta sitten vihaisena lähinnä sillä ajatuksella, että no ei se tosissaan ole mutta jospa tästä lähtisin sitten oikeasti. Ja ehdinkö kävellä puoli tuntia itkuisena ja miettiä mihin menen ja miten järjestän elämäni ennen kuin mies soitti ekan kerran. Lopulta se tuli sitten autolla hakemaan mua muutaman kilometrin päästä kotoa, mutta siinä vaiheessa olin jo miettinyt mihin voisin muuttaa ja paljonko rahaa on tilillä ja mitä huonekaluja mulla on ja oliko tästä miehen ajatuksenjuoksusta merkkejä ennakkoon ja ehkä se mitä luulin sitoutumiseksi olikin jotain muuta ja jos se ei ollut tosissaan niin mitä tämä sitten on ja ja ja... Tämä ei päättynyt iloisena yllätyksenä kosintaan mutta en olisi kyllä kosintaan vastannut myöntyvästi, vaikka aikaa niissä tunnelmissa ehti mennä noin tunti. Joku kaksi päivää tällasia ajatuksia niin olisi hyvin vaikea enää mitenkään päin jatkaa.
Enintään voisin tuollaisen sulattaa täydellisen rakastuneessa ja onnellisessa suhteessa niin, että mies tyyliin parkkipaikalta soittaa että hei ootko kotona, meidän pitää puhua meidän suhteesta, tulen sinne. Ja sitten tulee (yksin!) kotiin ja kertoo että se vakava puhe tarkoittaa sitä että hän haluaisi naimisiin. Niin että niitä eroajatuksia, ilman että minkäänlaisesta erosta on oikeasti puhuttukaan, ehtii pyörittää mielessään enintään muutaman minuutin. Sellainen enintään olisi siedettävää. Ja vain jos on oikeasti tosissaan rakastunut. Jos ei ole niin rakastunut, niin jo se muutama minuutti voi olla liikaa ja tunnelma on vain epäuskoinen eikä helpottunut. No ehkä silloin ei kannattaisi naimisiin mennäkään.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:18"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:12"]Eiköhän lopeteta kommentoimasta koko ketjuun. Tämähän on ilmiselvä provo ollut jo ihan alkuhetkistä lähtien. Kuka mies oikeasti eksyy vauvapalstalle kirjoittelemaan suunnitelmiaan (millaiset lapsettomat miehet edes tietävät tästä palstasta???) ? Ja toiseksi, jos äijää on loukattu, tuleeko hän ensimmäisenä siitä tilittämään vauvapalstalle? Hei, haloo!! Kirjoittaja nauraa "partaansa", kun lukee teidän vauhkoavia kommentteja ja jatkaa varmasti niin pitkään stooriaan, kun olette hänen jutuista kiinnostuneita. [/quote] Tämä palsta ei ole pelkästään naisten etuoikeus. Jos et ole huomannut, niin tänne päätyy aika usein jos googlettaa melkeinpä ihan mitä tahansa. En tullut ensimmäisenä tilittämään tänne, kyllä minä kavereineni naista haukuin ihan ensimmäiseksi. [/quote] Älä hei oikeesti viitsi yrittää, ei mene läpi. Ei ole tämä palsta naisten etuoikeus, ei - mutta millaiset (lapsettomat) miehet tulevat kirjoittamaan VAUVAlehden palstalle?? Olisit nyt valinnut sepustuksellesi uskottavamman foorumin! Todennäköisesti olet tylsistynyt kotiäiti, joka hakee hieman säpinää harmaaseen elämäänsä. [/quote] No kerrotko jonkun sellaisen palstan, missä käy yhtä paljon ihmisiä ja keskustelu on näin vilkasta? Jos sinulla on joku vastaava keskustelupalsta tiedossa, niin siirryn sinne ilomielin.
[/quote]
No, nämä runoilusi olisi ehkä "uponnut" paremmin esim. jollain suomi24 palstalla. Kun äsken kävin vilkaisemassa, näytti olevan ihan vilkasta keskustelua. Eli koita seuraavaksi tätä, kun keksit hyvän juttuidean :)
Lykkyä kirjoitushommiin, voisit joskus vaikka koittaa lähettää juttuja Regina- tai SinäMinä lehteen! Tai kirjoittaa kirjan Harlekiini kustantamolle. Ne olisivat sulle myös ihan oivia paikkoja toteuttaa itseäsi.
P.s. Kohta on lasten illallisaika, muistahan käydä ruokkimassa ne, aika varmasti rientää kuin siivillä kirjoittelun pyörteissä ;)
[/quote]
Lässyti lää. Etkös sinä pelle muuten ketjun alkuvaiheessa (tai se pelle joka tämän provon aloitti) kertoillut jotakin yhdessäasumisen kestosta. Tarkistapas sieltä. On kuule varmasti useita viikkoja jo, johan tämä ketjukin on täällä roikkunut aikansa.
[/quote]
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista :)
Niin ja oletko nyt ihan varma ettei hän kuitenkin ole tehnyt muuttoilmoitusta?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:05"] Nyt mä alan ymmärtää miks mieheni sanoi, että kaikki naiset on lutkia. Siis ihan oikeesti 1 päivä erosta ja pannaan toista :o t: vaimo, joka eli ilman 6kk eron jälkeen [/quote] Onko nainen lutka, jos tykkää seksistä? Mä en muuten viettäisi hetkeäkään sellaisen miehen kanssa, joka puhuu naisista noin rumasti. [/quote] no, jollei yhtä päivää pysty olemaan ilman munaa. Ihan sama kenen kunhan munaa saa niin kyllä on. TODELLAKIN
[/quote]
Miksi pitäisi olla ilman, jos on sinkku? Näytäpä mulle muuten se sinkkumies, jolle ei suunnilleen kenen tahansa naisen pillu kelpaa tarvittaessa.
[/quote] niin, että koska miehet on pillunkipeitä niin kyllähän sit minäkin munan :D ihana ajatusmaailma.
Mun mieheni oli sinkku ja poikuus oli tallella, vaikka ikää kuitenkin jo riittävästi ja naisiakin oli riittävästi. Ei vaan ollut sitä löytänyt, jonka kanssa olisi halunnut sänkyyn. Kaikille kato seksi ei oo vaan välttämättömyys vaan kuuluu rakkauteen.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:18"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:12"]Eiköhän lopeteta kommentoimasta koko ketjuun. Tämähän on ilmiselvä provo ollut jo ihan alkuhetkistä lähtien. Kuka mies oikeasti eksyy vauvapalstalle kirjoittelemaan suunnitelmiaan (millaiset lapsettomat miehet edes tietävät tästä palstasta???) ? Ja toiseksi, jos äijää on loukattu, tuleeko hän ensimmäisenä siitä tilittämään vauvapalstalle? Hei, haloo!! Kirjoittaja nauraa "partaansa", kun lukee teidän vauhkoavia kommentteja ja jatkaa varmasti niin pitkään stooriaan, kun olette hänen jutuista kiinnostuneita. [/quote] Tämä palsta ei ole pelkästään naisten etuoikeus. Jos et ole huomannut, niin tänne päätyy aika usein jos googlettaa melkeinpä ihan mitä tahansa. En tullut ensimmäisenä tilittämään tänne, kyllä minä kavereineni naista haukuin ihan ensimmäiseksi. [/quote] Älä hei oikeesti viitsi yrittää, ei mene läpi. Ei ole tämä palsta naisten etuoikeus, ei - mutta millaiset (lapsettomat) miehet tulevat kirjoittamaan VAUVAlehden palstalle?? Olisit nyt valinnut sepustuksellesi uskottavamman foorumin! Todennäköisesti olet tylsistynyt kotiäiti, joka hakee hieman säpinää harmaaseen elämäänsä. [/quote] No kerrotko jonkun sellaisen palstan, missä käy yhtä paljon ihmisiä ja keskustelu on näin vilkasta? Jos sinulla on joku vastaava keskustelupalsta tiedossa, niin siirryn sinne ilomielin.
[/quote]
No, nämä runoilusi olisi ehkä "uponnut" paremmin esim. jollain suomi24 palstalla. Kun äsken kävin vilkaisemassa, näytti olevan ihan vilkasta keskustelua. Eli koita seuraavaksi tätä, kun keksit hyvän juttuidean :)
Lykkyä kirjoitushommiin, voisit joskus vaikka koittaa lähettää juttuja Regina- tai SinäMinä lehteen! Tai kirjoittaa kirjan Harlekiini kustantamolle. Ne olisivat sulle myös ihan oivia paikkoja toteuttaa itseäsi.
P.s. Kohta on lasten illallisaika, muistahan käydä ruokkimassa ne, aika varmasti rientää kuin siivillä kirjoittelun pyörteissä ;)
[/quote] hyvin nää on kyllä täälläkin uponnut
Meillä oli miettimistauko nykyisen aviomieheni kanssa muutama vuosi sitten. Sillon kylläkin yhdessä sovittiin että ollaan kaksi viikkoa molemmat omillaan ja mietitään mitä halutaan mutta ei nyt kuitenkaan hypätä sänkyyn muiden kanssa. Eihän tauko mikään tauko olekkaan jos ei kunnolla sovi tämmöisistä jutuista. En mä ainakaan olisi mitään miettimistaukoa viitsinyt pitää, jos mies olis vaan häippässyt mitään selittelemättä niinku aloittaja. Olisin kyllä suhtautunut sihen kuin eroon, koska tauollahan on aina tietty sovittu pituus ja ero on se missä ei sovita kauanko se kestää.