Kenelle sopii ruohon vihreä väri?
Ruohon vihreä saa herkästi käyttäjän näyttämään sairaalta.
Kommentit (13)
Tummatukkaiselle, luonnostaan tummalle/tummahkolle.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:39"]Tummatukkaiselle, luonnostaan tummalle/tummahkolle.
[/quote]
Oma mies on tälläinen ja jostain syystä ei sovi. O.o
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:38"]Kyllä se ruoholle parhaiten sopii. Ei ruoholta saa viedä sen omaa väriä pois.
[/quote]Hitto, ehdit ensin.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:39"]Tummatukkaiselle, luonnostaan tummalle/tummahkolle.
[/quote]
[/quote]
No ehkä siinäkin on poikkeuksia :)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:39"]Tummatukkaiselle, luonnostaan tummalle/tummahkolle.
[/quote]
[/quote]
No ehkä siinäkin on poikkeuksia :)
[/quote]
Nojoo. Vaalean vihreän sävyt kylläkin sopii.
Talvityypille (ja niistä deep winter) jolla selkeät omat värit:
http://www.decorseven.com/wp-content/uploads/2014/07/hair-colors-complexion-deep-winter.jpg
Meidän ruohonvihreästä käytetään tuolla engl.kielisissä maissa yleensä tuota forest green nimeä :)
Sopii lähinnä nelijalkaisille kavioeläimille.
Minusta ne voi sopia vaikka kelle. Minulla on ollut joitain ruohonvihreitä vaatteita ja olen vaalea. Tottakai joku muu voi ajatella, etteivät ne minulle sovi, mutta se on heiän ongelmansa.
Kun usein ei tuota väriä kuitenkaan ihmisten päällä näy, niin kieltämättä tulee hieman sellainen olo, kuin olisi näytillä tai yrittäisi olla erikoinen.
Mulle. Mulla on keskiruskeat hiukset, hyvin ruskettuva iho, ja keltaruskeanvihreät silmät.
Blondeille kuten kesälle sopii yleensä vähän enemmän smaragdinvihreään menevä viileämpi vihersävy.
Syksylle sopii sellainen sammalenvihreä paremmin.
Kyllä se ruoholle parhaiten sopii. Ei ruoholta saa viedä sen omaa väriä pois.