Kuinka vietät venetsialaisia?
Kommentit (11)
mökkikauden päättäjäisiä joutaisi oikeastaan viettää vasta syyskuun lopulla sillä sinne asti on ihan kelpo mökkisäitä.
😄🎆
Mökillä poltetaan kokkoa, ammutaan raketteja, syödään satokauden ruokia ja saunotaan
Siinä on taas yksi niin tekemällä tehty juhla, että huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Housuissas on.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla ihminen joka muutenkin rakastaa tekemällä tehtyjä juhlia. Meillä on juhlittu ystävien kanssa esim. Kekriä, Talvipäivänseisausta, Kevätpäiväntasausta , Helkajuhlaa jne. Mielestäni on aina mukavaa saada syy kutsua hyvä porukka yhteen ja tehdä jotain maistuvaa ruokaa .
No en mitenkään. Ja älkää nyt s####a ampuko niitä raketteja mökeiltä koska ne roskastavat ja saastuttavat teidän mökkirannat. Sitten ihmetellään kun rannat rehevöityvät kun itse roskastetaan ja p##kastetaan järvet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla ihminen joka muutenkin rakastaa tekemällä tehtyjä juhlia. Meillä on juhlittu ystävien kanssa esim. Kekriä, Talvipäivänseisausta, Kevätpäiväntasausta , Helkajuhlaa jne. Mielestäni on aina mukavaa saada syy kutsua hyvä porukka yhteen ja tehdä jotain maistuvaa ruokaa .
Kohtaloveverini.
Vierailija kirjoitti:
No en mitenkään. Ja älkää nyt s####a ampuko niitä raketteja mökeiltä koska ne roskastavat ja saastuttavat teidän mökkirannat. Sitten ihmetellään kun rannat rehevöityvät kun itse roskastetaan ja p##kastetaan järvet.
Ammun kyllä. Enemmän energiaa kannattaa tuhlata esim. Bitcoinin dissaamiseen kuin venetsialaisten https://yle.fi/uutiset/3-11875578
Istun kotona, katson telkkaria ja syön salaattia.