Mitä mieltä nimestä Emilla?
Mitäs tykkäätte Emilla nimestä? Itse olen jotenkin tähän ihastunut. Tykkään hirveästi Emilia nimestä , mutta kun se on niin yleinen ja tyttäremme muut nimet (jotka on jo päätetty) ovat kumpikin todella "tavallasia" ja yleisiä niin olisi kiva saada joku hieman harvinaisempi nimi kolmanneksi nimeksi. Mies vaan ei jotenkin lämpene tälle nimelle ,mutta itse yritän pitää siitä vielä kiinni :D Onko Emilla nimi muka nyt niin kauhea niin kuin mies väittää? :D
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:42"]
Kun täällä nyt väitetään, että kaikki kuitenkin kirjottaa/kuulee sen väärin. Mitä en kyllä itse usko, niin, että onko oikeasti näin? Onko vaikea nimi?
[/quote]
Kyllä se nyt vaan on niin. Ei varmaan kuulemisen kanssa mutta lukemisen kanssa. Eri asia sitten haittaako se vai ei.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:42"]
Kun täällä nyt väitetään, että kaikki kuitenkin kirjottaa/kuulee sen väärin. Mitä en kyllä itse usko, niin, että onko oikeasti näin? Onko vaikea nimi?
[/quote]
Kyllä se nyt vaan on niin. Ei varmaan kuulemisen kanssa mutta lukemisen kanssa. Eri asia sitten haittaako se vai ei.
[/quote]
No mitäs sanot näille, jotka laittaa lapselleen nimeksi Tia, Pia, Mia, Nora, Julia jne? Eikö heillä se tahalleen tehty virhe kirjoitus- ja ääntöasun välillä aiheuta väärinkäsityksiä ja jatkuvaa selittämistä?
Eiköhän ihmiset totu Emillaan, kun se vähän yleistyy.
Ihan kiva. Tunnen yhden Emillan, joten kuulostaa jo tutulta.
Ihan tekemällä tehty nimestä Emilia.
Mulle tulee mieleen e-koodi, lisäaine. Emilia on parempi.
Oon varmaan vanhanaikainen, mutta mun mielestä Emilla on liian lyhyt kolmanneksi nimeksi. Oon tottunut siihen, että kolmas nimi on vähintään joku Kristiina, Johanna, Minerva tms pitkä nimi.