Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Emilla?

Vierailija
28.09.2014 |

Mitäs tykkäätte Emilla nimestä? Itse olen jotenkin tähän ihastunut. Tykkään hirveästi Emilia nimestä , mutta kun se on niin yleinen ja tyttäremme muut nimet (jotka on jo päätetty) ovat kumpikin todella "tavallasia" ja yleisiä niin olisi kiva saada joku hieman harvinaisempi nimi kolmanneksi nimeksi. Mies vaan ei jotenkin lämpene tälle nimelle ,mutta itse yritän pitää siitä vielä kiinni :D Onko Emilla nimi muka nyt niin kauhea niin kuin mies väittää? :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan vanhanaikainen, mutta mun mielestä Emilla on liian lyhyt kolmanneksi nimeksi. Oon tottunut siihen, että kolmas nimi on vähintään joku Kristiina, Johanna, Minerva tms pitkä nimi.

Vierailija
22/26 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:42"] 

Kun täällä nyt väitetään, että kaikki kuitenkin kirjottaa/kuulee sen väärin. Mitä en kyllä itse usko, niin, että onko oikeasti näin? Onko vaikea nimi? 

[/quote]

Kyllä se nyt vaan on niin. Ei varmaan kuulemisen kanssa mutta lukemisen kanssa. Eri asia sitten haittaako se vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:42"] 

Kun täällä nyt väitetään, että kaikki kuitenkin kirjottaa/kuulee sen väärin. Mitä en kyllä itse usko, niin, että onko oikeasti näin? Onko vaikea nimi? 

[/quote]

Kyllä se nyt vaan on niin. Ei varmaan kuulemisen kanssa mutta lukemisen kanssa. Eri asia sitten haittaako se vai ei.

[/quote]

No mitäs sanot näille, jotka laittaa lapselleen nimeksi Tia, Pia, Mia, Nora, Julia jne? Eikö heillä se tahalleen tehty virhe kirjoitus- ja ääntöasun välillä aiheuta väärinkäsityksiä ja jatkuvaa selittämistä?

Eiköhän ihmiset totu Emillaan, kun se vähän yleistyy.

Vierailija
24/26 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva. Tunnen yhden Emillan, joten kuulostaa jo tutulta.

Vierailija
25/26 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tekemällä tehty nimestä Emilia.

Vierailija
26/26 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen e-koodi, lisäaine. Emilia on parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä