Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkevää maksaa lasten talvihaalarista 159e?

Vierailija
28.09.2014 |

Katselen parhaillaan netissä tytölleni talveksi haalaria. Molon haalari 5v tytölle maksaisi 159e. Mitä saan tuolla rahalla niin paljon enemmän että ostaisin sen enkä esimerkiksi Stadiumista Everest-merkkistä haalaria 79e? Kertokaa ja kommentoikaa!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järkevää. En ostaisi. En edes omasta talvitakista maksaisi noin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljonko se verottaa sitten budjettiä ja joudutko jättämään jotain muuta ostamatta sen takia. Itse voisin aivan hyvin ostaa sen, oli järkevää tai ei.

Vierailija
4/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut moloa jo 3 talvea. Suosittelen. En vaihda.

Vierailija
5/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on ollut lapsella Molon haalareita. Tykkään seuraavista asioista:

- vedenkestävyys

- todella hyvät heijastimet

- kirkkaat värit (näkyy kauas)

- kestävät materiaalit

- lämpimyys

- kiva ulkonäkö

Vierailija
6/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:46"]Meillä ollut moloa jo 3 talvea. Suosittelen. En vaihda.
[/quote]
Mä olen ollut ilman moloa jo kolme vuotta :( En suosittele.

Vierailija
7/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta ei ole kiinni, mutta en halua laittaa turhuuteen. Ulkonäöllisesti vaikkapa tuo Everestin haalari on mun makuun aivan yhtä kivan näköinen. Miksi sinä, joka suosittelen Moloa, et vaihda merkkiä? Onko teillä ollut joku muu merkki jossain vaiheessa? Mikä saa sinut maksamaan yli puolet enemmän Molosta kuin jostain muusta?

Vierailija
8/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:53"]Rahasta ei ole kiinni, mutta en halua laittaa turhuuteen. Ulkonäöllisesti vaikkapa tuo Everestin haalari on mun makuun aivan yhtä kivan näköinen. Miksi sinä, joka suosittelen Moloa, et vaihda merkkiä? Onko teillä ollut joku muu merkki jossain vaiheessa? Mikä saa sinut maksamaan yli puolet enemmän Molosta kuin jostain muusta?
[/quote]

Meillä on ollut ticketin pukuja ja perus reimaa. Molot sopii parhaiten hoikalle lapselle. Vedenpitävyys huippuluokkaa.

Vierailija
9/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä että olen saanut sata euroa käytetystä kun myy seuraavana talvena. Kovalla käytöllä olleita pukuja jotka pysyneet hyvässä kunnossa.

Vierailija
10/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kappahlin haalareita? Kokemuksia?

Vierailija
11/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:53"]

Rahasta ei ole kiinni, mutta en halua laittaa turhuuteen. Ulkonäöllisesti vaikkapa tuo Everestin haalari on mun makuun aivan yhtä kivan näköinen. Miksi sinä, joka suosittelen Moloa, et vaihda merkkiä? Onko teillä ollut joku muu merkki jossain vaiheessa? Mikä saa sinut maksamaan yli puolet enemmän Molosta kuin jostain muusta?

[/quote]

Mun mielestä jokainen tekee tässä asiassa niin kuin tykkää. Meillä oli ensimmäisenä talvena lapselle muistaakseni Reiman puku, kunnes sattumalta eräs tuttuni löysi Molon haalarin melko halvalla kirppikseltä ja myi mulle. Ihastuin heti haalarin hyviin ominaisuuksiin. Sen jälkeen olen ostanut haalarit netistä. Yksi syy sille, etten halua vaihtaa, on se, etten jaksa etsiä korvaavaa tuotetta. Jos sitten ostaisinkin sellaisen haalarin, joka paljastuisikin huonoksi, ja pitäisi ostaa talveksi toinenkin puku?

6

Vierailija
12/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:59"]

Ja lisään vielä että olen saanut sata euroa käytetystä kun myy seuraavana talvena. Kovalla käytöllä olleita pukuja jotka pysyneet hyvässä kunnossa.

[/quote]

Ohhoh, täytyy sanoa, että ainakin mun mielestä on hullua maksaa satasta käytetystä Molon puvusta, jossa näkyy käytön jäljet. Itse olen valmis maksamaan käytetystä korkeintaan 50 e.

6

Vierailija
13/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei..

Vierailija
14/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappahl on hyvä.T.4jän äiti

Vierailija
15/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi jostakin outletistä, tai offseason aikaan.

Vierailija
16/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin..ostin juuri 130e talvitakin (ei sisällä housuja) 8v lapselle

Vierailija
17/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille moloa.... Sairasta sakkia:)

Vierailija
18/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:42"]

Lapsille moloa.... Sairasta sakkia:)

[/quote]

Ai vitsi oon nokkela!

Vierailija
19/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kasvaa nopeasti. Ostaisin käytettynä ja pistäisin sitten eteenpäin vielä vähän halvemmalla.

Vierailija
20/30 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molon laatu on vaan ihan omanlaisensa, eli siis todella todella hyvä. Meillä on kaksi tyttöä 6,5v ja 4,5v. ja haalarit periytyy aina tosi hyväkuntoisena, sanoisinko, että uudenveroisena, nuoremmalle. Molo on myös äärettömän lämmin, täällä etelässä tuntuu että joskus jopa liiankin lämmin. Mutta laadukas, kestävä ja toimiva haalari se on, ja nimenomaan hoikalle/hoikahkolle lapselle hyvin istuva. Minä mielelläni maksan laadukasta vähän enemmän varsikin kun voin kierrättää haalarit erittäin hyväkuntoisena toisellekin lapsella ja riittää niistä vielä kirpparillekin sen verran, että osto ehdottomasti on kannattanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme