Mistä tiedät ettei miehesi ole homo?
Kävin juuri sunnuntai-illan ratoksi Koodin homochatissa, joka oli täynnä ukkomiehiä! Yllätyin tästä ja menin etsimään Iskurista ilmoituksia "naiselle varatuista" miehistä, joita löytyi käsittämätön määrä. Tuskinpa nämä naiset tietävät miehensä taipumuksista, koska ainakin ilmoituksissa vaadittiin 100% vaitioloa ja sanottiin, että asunto on käytössä vain päivisin jne. Mistä te tiedätte, ettette seurustele tai ole naimisissa miehen kanssa, joka nauttii enemmän miesten välisestä seksistä, muttei välttämättä halua olla silti julkihomo?
Kommentit (205)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:59"]
Ne ukkomiehet jotka hakee salaista seuraa miehistä, ei varmaankaan asiasta juuri huutele.
Vaikeaa sulattaa?
[/quote]
Alkaa olla jo aika off-topic, koska keskusteluhan lähti siitä että onko siellä ukkomiehiä liikenteessä vai ei. Sinun mielipiteesi siis on, että siellä on ukkomiehiä, mutta he ei eivät ole niitä, jotka mainitsevat ilmoituksessa olevansa varattuja. Tämä osuus keskustelussa lienee nyt loppuunkäsitelty, koska lopullisen totuuden siitä saamme selville vain vastaamalla näihin ilmoituksiin ja vaatimalla vedenpitävää todistusaineistoa miesten avioliitoista.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:11"]
Ne ukkomiehet jotka hakee salaista seuraa miehistä, ei varmaankaan asiasta juuri huutele.
Vaikeaa sulattaa?
[/quote]
Alkaa olla jo aika off-topic, koska keskusteluhan lähti siitä että onko siellä ukkomiehiä liikenteessä vai ei. Sinun mielipiteesi siis on, että siellä on ukkomiehiä, mutta he ei eivät ole niitä, jotka mainitsevat ilmoituksessa olevansa varattuja. Tämä osuus keskustelussa lienee nyt loppuunkäsitelty, koska lopullisen totuuden siitä saamme selville vain vastaamalla näihin ilmoituksiin ja vaatimalla vedenpitävää todistusaineistoa miesten avioliitoista.
[/quote]
En ymmärtänyt lainkaan kirjoituksesi lankaa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:18"]
En ymmärtänyt lainkaan kirjoituksesi lankaa.
[/quote]
Mikä siinä jäi epäselväksi? Yritän avata jos vähän erittelet.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:22"]
Ai bi-seksuaaleja? Seksuaalisuutta ei nykyään Suomessa tilastoida, joten tarjolla on vain arvioita.
[/quote]Ainakin nuorista naisista tuntuu joka toinen olevan enemmän tai vähemmän biseksuaali. En sitten tiedä miten miesten kohdalla. Voihan se toki olla että naisten on helpompi "tulla kaapista" kuin miesten.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:33"]
Entäpä jos sanon tietäneeni, että on homo, mutta mies ei itse sitä tiedä.
merkki 1. asunnon ulkonäkö, kenelläkään perusheterolla poikamiehellä ei ole kynttilälampetteja peilin ympärillä ja lasilintuja seinähyllyllä sekä pentikin jalallista tuikkukippoa ym asetelmia pitkin asuntoa. Akkamainen sisustus muutenkin.
2. kenenkään perusheteron poikamiehen äiti ei osta pojalleen kukallisia pikkulamppuja tuosta vaan koristeeksi (tai no, ehkä ostaa, mutta ei se perushetero laittaisi niitä esille)
3. kukaan keski-ikäinen perushetero poikamies ei käytä jumalattomasti aikaa oman ulkonäkönsä pohtimiseen, eikä kuluta kauneudenhoitotuotteita sitä tahtia kuin ko. mies. Hiukset piti heti sängystä noustua laittaa geelillä ojennukseen ja ne laitetaan myös töiden jälkeen säntilliseen ojennukseen, vaikka ei minnekään olisi koko päivänä enää menossa. Hielle mies ei halua haista ja sen estämiseksi käyttää litratolkulla pesuaineita ja dödöjä. Myös parfyymiä laitetaan ainakin 8 suihkausta, kun "se on ihan pieni määrä mitä täältä tulee".
4. kukaan perushetero poikamies ei kadehdi kaikkea homokavereidensa tekemää ja ostamaa ja pyri matkimaan heitä pukeutumisessaan ja asunnon laittamisessa (tulos vaan ei onnistu, kun tyylitajua ja näkemystä esineiden yhdistelystä ei ole)
5. kukaan perushetero poikamies ei puhu vuosikausia kavereinaan olleiden henkilöiden homoudesta lähinnä kuiskaten (tyyliin "kyllä me kaikki se tiedetään, mutta ei koskaan puhuta siitä")
6. kukaan perushetero poikamies m ei käy homokaveridensa j:n ja p:n kanssa avaoautoajeluilla esim. vapun kunniaksi ja tietysti aina niin, että vain toinen homo on mukana. Vielä en ole saanut selville, miten tuon pariskunnan aikoo rikkoa ja kumman syrjäyttää eli onko top vai bottom. Toivottavasti bottom, koska muna on niin helvetin iso, että jos sen rectumiinsa saa, halkeaa.
[/quote]
Mistäs tämmöinen herkku löytyy? =)
Homo35v
[/quote]
Eteläisestä Suomesta :)
[/quote]
Kerro lisää ;)
[/quote]
Mitä haluat kuulla?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:33"]
Entäpä jos sanon tietäneeni, että on homo, mutta mies ei itse sitä tiedä.
merkki 1. asunnon ulkonäkö, kenelläkään perusheterolla poikamiehellä ei ole kynttilälampetteja peilin ympärillä ja lasilintuja seinähyllyllä sekä pentikin jalallista tuikkukippoa ym asetelmia pitkin asuntoa. Akkamainen sisustus muutenkin.
2. kenenkään perusheteron poikamiehen äiti ei osta pojalleen kukallisia pikkulamppuja tuosta vaan koristeeksi (tai no, ehkä ostaa, mutta ei se perushetero laittaisi niitä esille)
3. kukaan keski-ikäinen perushetero poikamies ei käytä jumalattomasti aikaa oman ulkonäkönsä pohtimiseen, eikä kuluta kauneudenhoitotuotteita sitä tahtia kuin ko. mies. Hiukset piti heti sängystä noustua laittaa geelillä ojennukseen ja ne laitetaan myös töiden jälkeen säntilliseen ojennukseen, vaikka ei minnekään olisi koko päivänä enää menossa. Hielle mies ei halua haista ja sen estämiseksi käyttää litratolkulla pesuaineita ja dödöjä. Myös parfyymiä laitetaan ainakin 8 suihkausta, kun "se on ihan pieni määrä mitä täältä tulee".
4. kukaan perushetero poikamies ei kadehdi kaikkea homokavereidensa tekemää ja ostamaa ja pyri matkimaan heitä pukeutumisessaan ja asunnon laittamisessa (tulos vaan ei onnistu, kun tyylitajua ja näkemystä esineiden yhdistelystä ei ole)
5. kukaan perushetero poikamies ei puhu vuosikausia kavereinaan olleiden henkilöiden homoudesta lähinnä kuiskaten (tyyliin "kyllä me kaikki se tiedetään, mutta ei koskaan puhuta siitä")
6. kukaan perushetero poikamies m ei käy homokaveridensa j:n ja p:n kanssa avaoautoajeluilla esim. vapun kunniaksi ja tietysti aina niin, että vain toinen homo on mukana. Vielä en ole saanut selville, miten tuon pariskunnan aikoo rikkoa ja kumman syrjäyttää eli onko top vai bottom. Toivottavasti bottom, koska muna on niin helvetin iso, että jos sen rectumiinsa saa, halkeaa.
[/quote]
Mistäs tämmöinen herkku löytyy? =)
Homo35v
[/quote]
Eteläisestä Suomesta :)
[/quote]
Kerro lisää ;)
[/quote]
Mitä haluat kuulla?
[/quote]
Minkä ikänen? Sinkku? =)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:05"]
Minkä ikänen? Sinkku? =)
[/quote]
Keski-ikäinen, kuten sanottu. Ja kuten sanottu, ei itse tiedä olevansa homo tai ei sitä myönnä ainakaan. Sinkku tuo lieneepi. Älä vielä innostu, ei se avoauto sen ole vaan kaverin :)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:09"]
Minkä ikänen? Sinkku? =)
[/quote]
Keski-ikäinen, kuten sanottu. Ja kuten sanottu, ei itse tiedä olevansa homo tai ei sitä myönnä ainakaan. Sinkku tuo lieneepi. Älä vielä innostu, ei se avoauto sen ole vaan kaverin :)
[/quote]
Joo, en mä avoautosta kysellytkään ;)
Komeekin? =)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:09"]
Minkä ikänen? Sinkku? =)
[/quote]
[/quote]
Joo, en mä avoautosta kysellytkään ;)
Komeekin? =)
[/quote]
a. mikä susta on keski-ikäinen
b. mikä susta on komee
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:34"]
No... Kannattaa suhtautua varauksella näihin "naiselle varattuihin" miehiin. Se on vain yksi iskukikka muiden joukossa. Heteromiehen iskeminen on tyypillinen homojen fantasia.
[/quote]
Miesten täytyy kyllä olla suhteettoman vanhoja tai järkyttävän rumia jos täytyy turvautua kikkoihin siinä vaiheessa kun kaapin ovet on jo avattu. Olen aina kävellyt baarista jonkun/joku kainalossa jos olen halunnut enkä ole erityisen lihaksikas tai komea (enkä muuten hyväksy kuin suunnilleen ikäiseni +/-30, setiä toki saisi mannilasta vaikka yhden joka sormelle).
Muutama ukkomieskin on mukaan mahtunut, ainakin vaimojen aamuyö soitteluista päätellen. Niitä en ole aktiivisesti etsinyt netistä kun jälkikäteen on vähän morkkis, mutta ovat olleet niin suloisia kun kaatokännissä uskaltautuneet homobaariin julistamaan 'heterouttaan'.
totuushan on että miesten homoseksuaalisuus on yllättävän yleistä, olikohan noin 4-5% miesväestöstä. Paljon yleisempää kuin lesbous(1-2% naisista). Ja biseksuaalisuus tietysti vielä yleisempää. Monelle (etenkin 40+ vuotiaille) miehille homous on edelleen melkoinen tabu. En siis ihmettele sinänsä, jotenkin vain aika surullinen ilmiö.
Pettäminen on muutenkin aina sikamaista, tapahtui se sitten naisen tai miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:44"]
Toi "miehet ei voi olla homoja jos on naimisissa"-jankkaaja on säälittävä :D
[/quote]
repss :D
Tuli lähinnä mieleen tää Pikku-Britannia -sketsi tuosta jankkaamisesta :D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:21"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:14"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:10"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:00"]Homotkin osaa temppuja , joita nainen ei voi tarjota. Ehkä siksi ukkomiehet hakeutuu toisten miesten seuraan ? =) Homo35v [/quote] Ei ole mitään sellaista mitä nainen ei voisi tarjota. Jos mies haluaa oman anaalinsa stimulointia, niin se onnistuu. Sen sijaan uutta reikää ei mies saa kroppaansa tehtyä. [/quote] Niin, kyllä ne ukkomiehet itse hakeutuu miesten kanssa sänkyyn, ei niitä kukaan pakota. Aivan turhaa väittelyä ruumiinaukoista. Homo35v [/quote] Jaa nytkö se onkin turhaa? Edelleen sinulla ei ole mitään varmuutta siviilisäädystä. [/quote] Ja sinulla on naisena kokemusta homomiehen harrastamasta seksistä ukkomiesten kanssa? Minulle riittää omat kokemukseni, ja se mitä nämä ukkomiehet ovat itse minulle kertoneet. Kierrät kehää juttujesi kanssa :) Homo35v [/quote] Ja sinäkö et kierrä kehää? Te homot olette yhtä tyhmiä kuin suurin osa naisistakin. Uskotte ihan kaiken. [/quote] Jos miehesi on umpihetero, ja onnellinen kanssasi, en ymmärrä jankuttamistasi aiheesta? Otapa nyt sitten miehesi kanssa erää, ja anna sille sitä "temppua" mitä me homot ei osata :) Voisi se vanne sinunkin pääsi ympärillä höllentyä. Homo35v [/quote] Onko oma jankuttamisesi jotenkin ymmärrettävämpää? Se nyt vaan on fakta, että treffipalstoilla ei aina olla sitä, mitä väitetään ja joskus se ukkomies voi olla luonasi vaimon luvalla. Eihän se sitten niin jännältä tunnu, ja siksi siitä ei kannata sinulle kertoakaan. [/quote] Eikös ne ukkomiehet yleensä esiinny sinkkuina? [/quote] Ukkomiehenä esiintyminen on suosittua.
[/quote]
Kerro lisää , kun noin hyvin tiedät? :)
[/quote]
Meinaatko, että kukaan ei koskaan valehtele treffi-ilmoituksissa?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:51"]Heterot naiset kertovat asiantuntevasti, millaista homon miehen seksielämä on?
Hulvaton palsta :)
Homo35v
[/quote]
Ei, vaan sinulle on kerrottu ihan yleisiä elämäntotuuksia. Enpä tiennytkään, että homot ovat noin sinisilmäisiä ja lapsellisia.
Hauskaa on tääkin et huudellaan, että menkää seksipalstalle, vaikka Av on täynnä erilaisia panokertomuksia toisista naisista jne.
Tosiasia nyt kumminkin on, että ukkomiehet kyllä käy pitämässä poikain kanssa hauskaa. Itselläni on homokaveri, olen siis nainen, ja satuin hänen kanssaan homobaariin. Sanoi menevänsä juttelemaan vakihoidolle ja menin tietysti luontevasti mukaan, niin kuin baarissa on tapana. Oli vähän nolo tapaaminen työkaverin kanssa, joka jaksaa liittoaan hehkuttaa duunissa...Lisäksi kaveripiiriä järkytti aikas lailla tapaus, jossa yksi mimmi heräsi bileissä, kun miehensä ja miehen ystävä luuli hänen sammuneen. Ei ole ehkä hehkeää nähdä se kohtaus naisen kanssa, mutta ei ollut joo tämäkään.
Ihmiset uskaltaa nykyään toteuttaa paremmin eri puolia itsestään, ja ei kai se ole huono asia, mutta parempi olisi se, että näistä voitaisiin vielä avoimemmin puhua.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 13:08"]
totuushan on että miesten homoseksuaalisuus on yllättävän yleistä, olikohan noin 4-5% miesväestöstä. Paljon yleisempää kuin lesbous(1-2% naisista). Ja biseksuaalisuus tietysti vielä yleisempää. Monelle (etenkin 40+ vuotiaille) miehille homous on edelleen melkoinen tabu. En siis ihmettele sinänsä, jotenkin vain aika surullinen ilmiö.
Pettäminen on muutenkin aina sikamaista, tapahtui se sitten naisen tai miehen kanssa.
[/quote]Itse olen myös jostain vanhasta tutkimuksesta lukenut että homomiehiä olisi 4% ja naisia 2%. Eli puolet enemmän. Naisilla sitten taas biseksuaalisuus huomattavasti yleisempää kuin miehillä, naisilla se lukema taisi olla että biseksuaaleja on noin 20%, miehistä taas vajaa kymmenen prosenttia tuntee vetoa kumpaakin sukupuoleen.
Ihan uskottavia lukemia ovat ainakin minun mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:03"]
[/quote]Itse olen myös jostain vanhasta tutkimuksesta lukenut että homomiehiä olisi 4% ja naisia 2%. Eli puolet enemmän. Naisilla sitten taas biseksuaalisuus huomattavasti yleisempää kuin miehillä, naisilla se lukema taisi olla että biseksuaaleja on noin 20%, miehistä taas vajaa kymmenen prosenttia tuntee vetoa kumpaakin sukupuoleen.
[/quote]Hassua, olen aina ajatellut lesboja olevan enemmän kuin homoja. Tai tuntuu vain että tyttöpareja tulee paljon useammin vastaan kuin poikapareja
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:03"]
[/quote]Hassua, olen aina ajatellut lesboja olevan enemmän kuin homoja. Tai tuntuu vain että tyttöpareja tulee paljon useammin vastaan kuin poikapareja
[/quote]
On "sallitumpaa" tyttöjen kävellä käsi kädessä, kuin poikien.
Vaikeaa sulattaa?
[/quote]
Niille, jotka kokevat itsensä heteroiksi, mutta haluavat joskus miesten välistä seksiä, on usein mukavampaa harrastaa seksiä "samassa veneessä" olevan kanssa eli toisen ukkomiehen. En ymmärrä miksi sinulle on niin tärkeää, etteivät naimisissa olevat miehet voisi joskus pettää vaimoaan toisen miehen kanssa? Onhan se ikävää, mutta sellaista nyt kuitenkin tapahtuu.