Mistä tiedät ettei miehesi ole homo?
Kävin juuri sunnuntai-illan ratoksi Koodin homochatissa, joka oli täynnä ukkomiehiä! Yllätyin tästä ja menin etsimään Iskurista ilmoituksia "naiselle varatuista" miehistä, joita löytyi käsittämätön määrä. Tuskinpa nämä naiset tietävät miehensä taipumuksista, koska ainakin ilmoituksissa vaadittiin 100% vaitioloa ja sanottiin, että asunto on käytössä vain päivisin jne. Mistä te tiedätte, ettette seurustele tai ole naimisissa miehen kanssa, joka nauttii enemmän miesten välisestä seksistä, muttei välttämättä halua olla silti julkihomo?
Kommentit (205)
Nyt mammat menee kaikki heidän miestään panevaan honotrolliin. Voi elämä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:33"]
Entäpä jos sanon tietäneeni, että on homo, mutta mies ei itse sitä tiedä.
merkki 1. asunnon ulkonäkö, kenelläkään perusheterolla poikamiehellä ei ole kynttilälampetteja peilin ympärillä ja lasilintuja seinähyllyllä sekä pentikin jalallista tuikkukippoa ym asetelmia pitkin asuntoa. Akkamainen sisustus muutenkin.
2. kenenkään perusheteron poikamiehen äiti ei osta pojalleen kukallisia pikkulamppuja tuosta vaan koristeeksi (tai no, ehkä ostaa, mutta ei se perushetero laittaisi niitä esille)
3. kukaan keski-ikäinen perushetero poikamies ei käytä jumalattomasti aikaa oman ulkonäkönsä pohtimiseen, eikä kuluta kauneudenhoitotuotteita sitä tahtia kuin ko. mies. Hiukset piti heti sängystä noustua laittaa geelillä ojennukseen ja ne laitetaan myös töiden jälkeen säntilliseen ojennukseen, vaikka ei minnekään olisi koko päivänä enää menossa. Hielle mies ei halua haista ja sen estämiseksi käyttää litratolkulla pesuaineita ja dödöjä. Myös parfyymiä laitetaan ainakin 8 suihkausta, kun "se on ihan pieni määrä mitä täältä tulee".
4. kukaan perushetero poikamies ei kadehdi kaikkea homokavereidensa tekemää ja ostamaa ja pyri matkimaan heitä pukeutumisessaan ja asunnon laittamisessa (tulos vaan ei onnistu, kun tyylitajua ja näkemystä esineiden yhdistelystä ei ole)
5. kukaan perushetero poikamies ei puhu vuosikausia kavereinaan olleiden henkilöiden homoudesta lähinnä kuiskaten (tyyliin "kyllä me kaikki se tiedetään, mutta ei koskaan puhuta siitä")
6. kukaan perushetero poikamies m ei käy homokaveridensa j:n ja p:n kanssa avaoautoajeluilla esim. vapun kunniaksi ja tietysti aina niin, että vain toinen homo on mukana. Vielä en ole saanut selville, miten tuon pariskunnan aikoo rikkoa ja kumman syrjäyttää eli onko top vai bottom. Toivottavasti bottom, koska muna on niin helvetin iso, että jos sen rectumiinsa saa, halkeaa.
[/quote]
Mistäs tämmöinen herkku löytyy? =)
Homo35v
[/quote]
Eteläisestä Suomesta :)
[/quote]
Kerro lisää ;)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:00"]Homotkin osaa temppuja , joita nainen ei voi tarjota. Ehkä siksi ukkomiehet hakeutuu toisten miesten seuraan ? =) Homo35v [/quote] Ei ole mitään sellaista mitä nainen ei voisi tarjota. Jos mies haluaa oman anaalinsa stimulointia, niin se onnistuu. Sen sijaan uutta reikää ei mies saa kroppaansa tehtyä.
[/quote]
Niin, kyllä ne ukkomiehet itse hakeutuu miesten kanssa sänkyyn, ei niitä kukaan pakota.
Aivan turhaa väittelyä ruumiinaukoista.
Homo35v
[/quote]
Jaa nytkö se onkin turhaa? Edelleen sinulla ei ole mitään varmuutta siviilisäädystä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:07"]
Nyt mammat menee kaikki heidän miestään panevaan honotrolliin. Voi elämä.
[/quote]
Ainakin itse vain vastasin aloitukseen, on jokaisen oma asia, mitä päässään kuvittelee.
Ja kurkkaapa vaikka maikkarin teksti-tvn sivulle 897, kovasto on ukkomiehiä miestä hakemassa.
Homo35v
Suurin osa homoista ei edes harrasta anaaliseksiä, niin miksi te nyt jauhatte siitä pyllystä niin innolla?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:00"]Homotkin osaa temppuja , joita nainen ei voi tarjota. Ehkä siksi ukkomiehet hakeutuu toisten miesten seuraan ? =) Homo35v [/quote] Ei ole mitään sellaista mitä nainen ei voisi tarjota. Jos mies haluaa oman anaalinsa stimulointia, niin se onnistuu. Sen sijaan uutta reikää ei mies saa kroppaansa tehtyä. [/quote] Niin, kyllä ne ukkomiehet itse hakeutuu miesten kanssa sänkyyn, ei niitä kukaan pakota. Aivan turhaa väittelyä ruumiinaukoista. Homo35v [/quote] Jaa nytkö se onkin turhaa? Edelleen sinulla ei ole mitään varmuutta siviilisäädystä.
[/quote]
Ja sinulla on naisena kokemusta homomiehen harrastamasta seksistä ukkomiesten kanssa?
Minulle riittää omat kokemukseni, ja se mitä nämä ukkomiehet ovat itse minulle kertoneet.
Kierrät kehää juttujesi kanssa :)
Homo35v
Juu juu. Kukaan ei koskaan valehtele treffipalstoilla.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:12"]
Suurin osa homoista ei edes harrasta anaaliseksiä, niin miksi te nyt jauhatte siitä pyllystä niin innolla?
[/quote]
Suurin osa? Lähde? Tiedän, että kaikki eivät siitä nauti eivätkä sitä harrasta, mutta kiinnostaisi lisäinformaatio.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:00"]Homotkin osaa temppuja , joita nainen ei voi tarjota. Ehkä siksi ukkomiehet hakeutuu toisten miesten seuraan ? =) Homo35v [/quote] Ei ole mitään sellaista mitä nainen ei voisi tarjota. Jos mies haluaa oman anaalinsa stimulointia, niin se onnistuu. Sen sijaan uutta reikää ei mies saa kroppaansa tehtyä. [/quote] Niin, kyllä ne ukkomiehet itse hakeutuu miesten kanssa sänkyyn, ei niitä kukaan pakota. Aivan turhaa väittelyä ruumiinaukoista. Homo35v [/quote] Jaa nytkö se onkin turhaa? Edelleen sinulla ei ole mitään varmuutta siviilisäädystä.
[/quote]
Ja sinulla on naisena kokemusta homomiehen harrastamasta seksistä ukkomiesten kanssa?
Minulle riittää omat kokemukseni, ja se mitä nämä ukkomiehet ovat itse minulle kertoneet.
Kierrät kehää juttujesi kanssa :)
Homo35v
[/quote]
Ja sinäkö et kierrä kehää? Te homot olette yhtä tyhmiä kuin suurin osa naisistakin. Uskotte ihan kaiken.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:13"]
[/quote]
Ja kukaan ei koskaan fantasioi kenestäkään muusta kuin omasta vaimosta! Piste.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:13"]
[/quote]
Ja kukaan ei koskaan fantasioi kenestäkään muusta kuin omasta vaimosta! Piste.
[/quote]
No ei hetero ainakaan 35-vuotiaasta homosta fantasioi.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:10"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:00"]Homotkin osaa temppuja , joita nainen ei voi tarjota. Ehkä siksi ukkomiehet hakeutuu toisten miesten seuraan ? =) Homo35v [/quote] Ei ole mitään sellaista mitä nainen ei voisi tarjota. Jos mies haluaa oman anaalinsa stimulointia, niin se onnistuu. Sen sijaan uutta reikää ei mies saa kroppaansa tehtyä. [/quote] Niin, kyllä ne ukkomiehet itse hakeutuu miesten kanssa sänkyyn, ei niitä kukaan pakota. Aivan turhaa väittelyä ruumiinaukoista. Homo35v [/quote] Jaa nytkö se onkin turhaa? Edelleen sinulla ei ole mitään varmuutta siviilisäädystä. [/quote] Ja sinulla on naisena kokemusta homomiehen harrastamasta seksistä ukkomiesten kanssa? Minulle riittää omat kokemukseni, ja se mitä nämä ukkomiehet ovat itse minulle kertoneet. Kierrät kehää juttujesi kanssa :) Homo35v [/quote] Ja sinäkö et kierrä kehää? Te homot olette yhtä tyhmiä kuin suurin osa naisistakin. Uskotte ihan kaiken.
[/quote]
Jos miehesi on umpihetero, ja onnellinen kanssasi, en ymmärrä jankuttamistasi aiheesta?
Otapa nyt sitten miehesi kanssa erää, ja anna sille sitä "temppua" mitä me homot ei osata :)
Voisi se vanne sinunkin pääsi ympärillä höllentyä.
Homo35v
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:13"] Juu juu. Kukaan ei koskaan valehtele treffipalstoilla. [/quote] Ja kukaan ei koskaan fantasioi kenestäkään muusta kuin omasta vaimosta! Piste. [/quote] No ei hetero ainakaan 35-vuotiaasta homosta fantasioi.
[/quote]
Ei 100% hetero (jos sellaisia edes on) varmasti fantasioikaan, mutta bi-curious mies voi hyvinkin fantasioida.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:10"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:00"]Homotkin osaa temppuja , joita nainen ei voi tarjota. Ehkä siksi ukkomiehet hakeutuu toisten miesten seuraan ? =) Homo35v [/quote] Ei ole mitään sellaista mitä nainen ei voisi tarjota. Jos mies haluaa oman anaalinsa stimulointia, niin se onnistuu. Sen sijaan uutta reikää ei mies saa kroppaansa tehtyä. [/quote] Niin, kyllä ne ukkomiehet itse hakeutuu miesten kanssa sänkyyn, ei niitä kukaan pakota. Aivan turhaa väittelyä ruumiinaukoista. Homo35v [/quote] Jaa nytkö se onkin turhaa? Edelleen sinulla ei ole mitään varmuutta siviilisäädystä. [/quote] Ja sinulla on naisena kokemusta homomiehen harrastamasta seksistä ukkomiesten kanssa? Minulle riittää omat kokemukseni, ja se mitä nämä ukkomiehet ovat itse minulle kertoneet. Kierrät kehää juttujesi kanssa :) Homo35v [/quote] Ja sinäkö et kierrä kehää? Te homot olette yhtä tyhmiä kuin suurin osa naisistakin. Uskotte ihan kaiken.
[/quote]
Jos miehesi on umpihetero, ja onnellinen kanssasi, en ymmärrä jankuttamistasi aiheesta?
Otapa nyt sitten miehesi kanssa erää, ja anna sille sitä "temppua" mitä me homot ei osata :)
Voisi se vanne sinunkin pääsi ympärillä höllentyä.
Homo35v
[/quote]
Onko oma jankuttamisesi jotenkin ymmärrettävämpää? Se nyt vaan on fakta, että treffipalstoilla ei aina olla sitä, mitä väitetään ja joskus se ukkomies voi olla luonasi vaimon luvalla. Eihän se sitten niin jännältä tunnu, ja siksi siitä ei kannata sinulle kertoakaan.
taitaa mammoja pelottaa se , että eivät pysty pelkällä pimperolla miestään kiristämään
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:13"] Juu juu. Kukaan ei koskaan valehtele treffipalstoilla. [/quote] Ja kukaan ei koskaan fantasioi kenestäkään muusta kuin omasta vaimosta! Piste. [/quote] No ei hetero ainakaan 35-vuotiaasta homosta fantasioi.
[/quote]
Ei 100% hetero (jos sellaisia edes on) varmasti fantasioikaan, mutta bi-curious mies voi hyvinkin fantasioida.
[/quote]
Ja fantasian kohteena on aina mies? Bi-mies ei voi fantasioida toisesta naisesta?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:14"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:10"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:00"]Homotkin osaa temppuja , joita nainen ei voi tarjota. Ehkä siksi ukkomiehet hakeutuu toisten miesten seuraan ? =) Homo35v [/quote] Ei ole mitään sellaista mitä nainen ei voisi tarjota. Jos mies haluaa oman anaalinsa stimulointia, niin se onnistuu. Sen sijaan uutta reikää ei mies saa kroppaansa tehtyä. [/quote] Niin, kyllä ne ukkomiehet itse hakeutuu miesten kanssa sänkyyn, ei niitä kukaan pakota. Aivan turhaa väittelyä ruumiinaukoista. Homo35v [/quote] Jaa nytkö se onkin turhaa? Edelleen sinulla ei ole mitään varmuutta siviilisäädystä. [/quote] Ja sinulla on naisena kokemusta homomiehen harrastamasta seksistä ukkomiesten kanssa? Minulle riittää omat kokemukseni, ja se mitä nämä ukkomiehet ovat itse minulle kertoneet. Kierrät kehää juttujesi kanssa :) Homo35v [/quote] Ja sinäkö et kierrä kehää? Te homot olette yhtä tyhmiä kuin suurin osa naisistakin. Uskotte ihan kaiken. [/quote] Jos miehesi on umpihetero, ja onnellinen kanssasi, en ymmärrä jankuttamistasi aiheesta? Otapa nyt sitten miehesi kanssa erää, ja anna sille sitä "temppua" mitä me homot ei osata :) Voisi se vanne sinunkin pääsi ympärillä höllentyä. Homo35v [/quote] Onko oma jankuttamisesi jotenkin ymmärrettävämpää? Se nyt vaan on fakta, että treffipalstoilla ei aina olla sitä, mitä väitetään ja joskus se ukkomies voi olla luonasi vaimon luvalla. Eihän se sitten niin jännältä tunnu, ja siksi siitä ei kannata sinulle kertoakaan.
[/quote]
Eikös ne ukkomiehet yleensä esiinny sinkkuina?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:17"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:13"] Juu juu. Kukaan ei koskaan valehtele treffipalstoilla. [/quote] Ja kukaan ei koskaan fantasioi kenestäkään muusta kuin omasta vaimosta! Piste. [/quote] No ei hetero ainakaan 35-vuotiaasta homosta fantasioi. [/quote] Ei 100% hetero (jos sellaisia edes on) varmasti fantasioikaan, mutta bi-curious mies voi hyvinkin fantasioida. [/quote] Ja fantasian kohteena on aina mies? Bi-mies ei voi fantasioida toisesta naisesta?
[/quote]
Sinä se olet sitten hassu :D Juu, kohteena voi toki olla myös toinen nainen ja useimmiten varmasti onkin. Mutta kun tässä nyt aiheena on bi-seksuaalisuus, niin...
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:14"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:10"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:00"]Homotkin osaa temppuja , joita nainen ei voi tarjota. Ehkä siksi ukkomiehet hakeutuu toisten miesten seuraan ? =) Homo35v [/quote] Ei ole mitään sellaista mitä nainen ei voisi tarjota. Jos mies haluaa oman anaalinsa stimulointia, niin se onnistuu. Sen sijaan uutta reikää ei mies saa kroppaansa tehtyä. [/quote] Niin, kyllä ne ukkomiehet itse hakeutuu miesten kanssa sänkyyn, ei niitä kukaan pakota. Aivan turhaa väittelyä ruumiinaukoista. Homo35v [/quote] Jaa nytkö se onkin turhaa? Edelleen sinulla ei ole mitään varmuutta siviilisäädystä. [/quote] Ja sinulla on naisena kokemusta homomiehen harrastamasta seksistä ukkomiesten kanssa? Minulle riittää omat kokemukseni, ja se mitä nämä ukkomiehet ovat itse minulle kertoneet. Kierrät kehää juttujesi kanssa :) Homo35v [/quote] Ja sinäkö et kierrä kehää? Te homot olette yhtä tyhmiä kuin suurin osa naisistakin. Uskotte ihan kaiken. [/quote] Jos miehesi on umpihetero, ja onnellinen kanssasi, en ymmärrä jankuttamistasi aiheesta? Otapa nyt sitten miehesi kanssa erää, ja anna sille sitä "temppua" mitä me homot ei osata :) Voisi se vanne sinunkin pääsi ympärillä höllentyä. Homo35v [/quote] Onko oma jankuttamisesi jotenkin ymmärrettävämpää? Se nyt vaan on fakta, että treffipalstoilla ei aina olla sitä, mitä väitetään ja joskus se ukkomies voi olla luonasi vaimon luvalla. Eihän se sitten niin jännältä tunnu, ja siksi siitä ei kannata sinulle kertoakaan.
[/quote]
Eikös ne ukkomiehet yleensä esiinny sinkkuina?
[/quote]
Ukkomiehenä esiintyminen on suosittua.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:00"]Homotkin osaa temppuja , joita nainen ei voi tarjota. Ehkä siksi ukkomiehet hakeutuu toisten miesten seuraan ? =) Homo35v [/quote] Ei ole mitään sellaista mitä nainen ei voisi tarjota. Jos mies haluaa oman anaalinsa stimulointia, niin se onnistuu. Sen sijaan uutta reikää ei mies saa kroppaansa tehtyä.
[/quote]
Miksi pitäisikään? Kyllä yksi riittää :) Timmi peppu on yleensä esteettisestikin emätintä miellyttävämpi.
[/quote]
Kaksi on aina parempi kuin yksi. Vaihtelevuus on seksissä huomattavasti tärkeämpää kuin elinten ulkonäkö. Sitä paitsi käytössä kulunut peräreikä on aika vastenmielinen.