Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedät ettei miehesi ole homo?

Vierailija
28.09.2014 |

Kävin juuri sunnuntai-illan ratoksi Koodin homochatissa, joka oli täynnä ukkomiehiä! Yllätyin tästä ja menin etsimään Iskurista ilmoituksia "naiselle varatuista" miehistä, joita löytyi käsittämätön määrä. Tuskinpa nämä naiset tietävät miehensä taipumuksista, koska ainakin ilmoituksissa vaadittiin 100% vaitioloa ja sanottiin, että asunto on käytössä vain päivisin jne. Mistä te tiedätte, ettette seurustele tai ole naimisissa miehen kanssa, joka nauttii enemmän miesten välisestä seksistä, muttei välttämättä halua olla silti julkihomo?

Kommentit (205)

Vierailija
161/205 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 13:08"]

totuushan on että miesten homoseksuaalisuus on yllättävän yleistä, olikohan noin 4-5% miesväestöstä. Paljon yleisempää kuin lesbous(1-2% naisista). Ja biseksuaalisuus tietysti vielä yleisempää. Monelle (etenkin 40+ vuotiaille) miehille homous on edelleen melkoinen tabu. En siis ihmettele sinänsä, jotenkin vain aika surullinen ilmiö.

Pettäminen on muutenkin aina sikamaista, tapahtui se sitten naisen tai miehen kanssa.

[/quote]Itse olen myös jostain vanhasta tutkimuksesta lukenut että homomiehiä olisi 4% ja naisia 2%. Eli puolet enemmän. Naisilla sitten taas biseksuaalisuus huomattavasti yleisempää kuin miehillä, naisilla se lukema taisi olla että biseksuaaleja on noin 20%, miehistä taas vajaa kymmenen prosenttia tuntee vetoa kumpaakin sukupuoleen.

Ihan uskottavia lukemia ovat ainakin minun mielestäni.

[/quote]Hassua, olen aina ajatellut lesboja olevan enemmän kuin homoja. Tai tuntuu vain että tyttöpareja tulee paljon useammin vastaan kuin poikapareja

[/quote]No mutta toinen tai molemmat voivat olla biseksuaaleja, joten kyllähän noilla prosenteilla naispareja tulee enemmän kuin miespareja, riippuu tietysti siitä kumman sukupuolen kanssa ne bisset seurustelee. :)

Vierailija
162/205 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuushan on että miesten homoseksuaalisuus on yllättävän yleistä, olikohan noin 4-5% miesväestöstä. Paljon yleisempää kuin lesbous(1-2% naisista). Ja biseksuaalisuus tietysti vielä yleisempää. Monelle (etenkin 40+ vuotiaille) miehille homous on edelleen melkoinen tabu. En siis ihmettele sinänsä, jotenkin vain aika surullinen ilmiö.

Pettäminen on muutenkin aina sikamaista, tapahtui se sitten naisen tai miehen kanssa.

[/quote]Itse olen myös jostain vanhasta tutkimuksesta lukenut että homomiehiä olisi 4% ja naisia 2%. Eli puolet enemmän. Naisilla sitten taas biseksuaalisuus huomattavasti yleisempää kuin miehillä, naisilla se lukema taisi olla että biseksuaaleja on noin 20%, miehistä taas vajaa kymmenen prosenttia tuntee vetoa kumpaakin sukupuoleen.

[/quote]Hassua, olen aina ajatellut lesboja olevan enemmän kuin homoja. Tai tuntuu vain että tyttöpareja tulee paljon useammin vastaan kuin poikapareja

[/quote]

No, miksiköhän? Naispareihin on usein suhtauduttu suopeammin kuin miespareihin, monen miehen mielestä naisparit ovat jopa kiihottavia. Homouteen on suhtauduttu kautta aikojen jyrkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/205 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Saisivat pojat ottaa tytöistä mallia, eikä piileskellä kaapissa. Miten urheilussakin on paljon enemmän kaapista ulos tulleita naisia kuin miehiä?

Vierailija
164/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:51"]Heterot naiset kertovat asiantuntevasti, millaista homon miehen seksielämä on? Hulvaton palsta :)   Homo35v [/quote] Ei, vaan sinulle on kerrottu ihan yleisiä elämäntotuuksia. Enpä tiennytkään, että homot ovat noin sinisilmäisiä ja lapsellisia.

[/quote]

Mitä elämäntotuuksia? Olen ilmeisesti tyhmäkin.

Sinisilmäisinä pidän vaimoja, jotka kieltävät ukkomiesten salatun biseksuaalisuuden olevan mahdollista.

Homo35v

Vierailija
165/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
166/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:51"]Heterot naiset kertovat asiantuntevasti, millaista homon miehen seksielämä on? Hulvaton palsta :)   Homo35v [/quote] Ei, vaan sinulle on kerrottu ihan yleisiä elämäntotuuksia. Enpä tiennytkään, että homot ovat noin sinisilmäisiä ja lapsellisia.

[/quote]

Mitä elämäntotuuksia? Olen ilmeisesti tyhmäkin.

Sinisilmäisinä pidän vaimoja, jotka kieltävät ukkomiesten salatun biseksuaalisuuden olevan mahdollista.

Homo35v
[/quote]

Vielä kerran: ihmiset eivät välttämätyä ole netissä, sitä mitä väittävät, esim. ukkomiehiä. Ja toisekseen, biseksuaalitkin osaavat olla uskollisia. Ihme ajatusmaailma, että bi automaattisesti pettäisi. Bi-miehet panevat homoja, mutta pariutuvat naisten kanssa. Bi-miehen vaimo voi ihan hyvin odottaa uskollisuutta ja päinvastoin.

Vierailija
167/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni on bi, ja tekee myös reissutöitä toisinaan. Ei mun mielenrauha siitä nurin mene. Olemme niin pitkään olleet yhdessä, parhaita kavereita. Jos mun pitäisi valita, et pikasuhde miehen vai naisen kanssa ( mun miehelläni siis) niin miehen sitten. En edes ole mustasukkaista tyyppiä. En tahtoisi ikinä tietää moisesta, ja jos saisinkin tietää tuskin se muuttaisi juuri mitään. Naiseen suhteilusta saattaisin olla vähäsen mustasukkainen. Jotenkin olen aina ajatellut, että jos mies hairahtuu, se olisi mies. En usko, että helposti tulee sellaista asiaa minkä vuoksi jättäisimme toisemme. Rakastamme toisiamme aina vaan!

Vierailija
168/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:17"]

Vielä kerran: ihmiset eivät välttämätyä ole netissä, sitä mitä väittävät, esim. ukkomiehiä. Ja toisekseen, biseksuaalitkin osaavat olla uskollisia. Ihme ajatusmaailma, että bi automaattisesti pettäisi. Bi-miehet panevat homoja, mutta pariutuvat naisten kanssa. Bi-miehen vaimo voi ihan hyvin odottaa uskollisuutta ja päinvastoin.

[/quote]

Ihmiset eivät tietenkään ole aina netissä sitä mitä he väittävät. Usein he kuitenkin ovat. Kukaan täällä ei ole missään viestissä sanonut, että bi automaattisesti pettää. Bi-miehet eivät välttämättä pane aina homoja, vaan myös muita bi-seksuaaleja tai jopa heteroja. Ei nimittäin muutaman kerran kokeileminen saman sukupuolen kanssa tee sinusta vielä edes bi-seksuaalia, nimitys on "bi-curious".

Vierailija
169/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:48"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:51"]Heterot naiset kertovat asiantuntevasti, millaista homon miehen seksielämä on? Hulvaton palsta :)   Homo35v [/quote] Ei, vaan sinulle on kerrottu ihan yleisiä elämäntotuuksia. Enpä tiennytkään, että homot ovat noin sinisilmäisiä ja lapsellisia. [/quote]   Mitä elämäntotuuksia? Olen ilmeisesti tyhmäkin. Sinisilmäisinä pidän vaimoja, jotka kieltävät ukkomiesten salatun biseksuaalisuuden olevan mahdollista.   Homo35v [/quote] Vielä kerran: ihmiset eivät välttämätyä ole netissä, sitä mitä väittävät, esim. ukkomiehiä. Ja toisekseen, biseksuaalitkin osaavat olla uskollisia. Ihme ajatusmaailma, että bi automaattisesti pettäisi. Bi-miehet panevat homoja, mutta pariutuvat naisten kanssa. Bi-miehen vaimo voi ihan hyvin odottaa uskollisuutta ja päinvastoin.

[/quote]

Ja sinä et osaa lukea ;)

Vierailija
170/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:48"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:51"]Heterot naiset kertovat asiantuntevasti, millaista homon miehen seksielämä on? Hulvaton palsta :)   Homo35v [/quote] Ei, vaan sinulle on kerrottu ihan yleisiä elämäntotuuksia. Enpä tiennytkään, että homot ovat noin sinisilmäisiä ja lapsellisia. [/quote]   Mitä elämäntotuuksia? Olen ilmeisesti tyhmäkin. Sinisilmäisinä pidän vaimoja, jotka kieltävät ukkomiesten salatun biseksuaalisuuden olevan mahdollista.   Homo35v [/quote] Vielä kerran: ihmiset eivät välttämätyä ole netissä, sitä mitä väittävät, esim. ukkomiehiä. Ja toisekseen, biseksuaalitkin osaavat olla uskollisia. Ihme ajatusmaailma, että bi automaattisesti pettäisi. Bi-miehet panevat homoja, mutta pariutuvat naisten kanssa. Bi-miehen vaimo voi ihan hyvin odottaa uskollisuutta ja päinvastoin.

[/quote]

Ja sinä et osaa lukea ;)
[/quote]

Tai sinä et vaan tajua.

Vierailija
171/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bifobia on yllättävän yleistä homoilla. Yksi bifobian tunnusmerkkejä on juurikin tuo, että bi ei voi olla uskollinen.

Vierailija
172/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:53"]

Jos väestöstä on 5 prosenttia homoja, on pelkästään pääkaupungin seudulla 50 000 homoa ja siihen vielä bisset päälle 50 000 + kerta ei homoa tee heterot. On valitettavasti myös ukkomiehiä ja naisen kanssa avoliitossa olevia mukana. Paljon pyörii viikolla ulkoilupaikoissa eläkkeellä olevia ukkomiehiä miehiä etsimässä. Vähän säälittäviä tapauksia kun vanhat miehet kiinnostaa yhtä paljon kuin vanhat huorat.

[/quote]

Pk-seudulla on yli miljoona asukasta, joten homojen ja bissejen määrä on reilusti yli 100 000. Lisäksi vielä Helsingissä on suhteellisestikin enemmän homoja kuin muualla.

Vierailija
173/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi av-kansa luulee, että kaikki ovat homoja?

Vierailija
174/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:45"]

Miksi av-kansa luulee, että kaikki ovat homoja?

[/quote]

Jonkun paljastuminen homoksi on aina mehukas tapaus. Vähän niinkuin ennen vanhaan joku paljastui silloin tällöin noidaksi.

Vierailija
175/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedäkään. Miesystäväni haukkuu (mies-)homoja, joten luultavasti hän on itse biseksuaali. Olen siis nainen.

Eipä tuo minua haittaa. Ihmisen seksuaalisuus on kuin haulikolla ampuisi. Useimmat miehethän ovat homoja, ei ole suuri salaisuus.

Vierailija
176/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:54"]

Jos väestöstä on 5 prosenttia homoja, on pelkästään pääkaupungin seudulla 50 000 homoa ja siihen vielä bisset päälle 50 000 + kerta ei homoa tee heterot. On valitettavasti myös ukkomiehiä ja naisen kanssa avoliitossa olevia mukana. Paljon pyörii viikolla ulkoilupaikoissa eläkkeellä olevia ukkomiehiä miehiä etsimässä. Vähän säälittäviä tapauksia kun vanhat miehet kiinnostaa yhtä paljon kuin vanhat huorat.

[/quote]

No ei todellakaan ole 5 % väestöstä homoja.

[/quote]

Ei niin, 7-8 % taitaa olla lähempänä totuutta. Yleisempää se on kuin vasenkätisyys jokaisen laajemman seksuaalitutkimuksen mukaan. Tuo 5 % taitaa olla peräisin Kinseyn tutkimuksista 40-luvulta.

Vierailija
177/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:54"]

[/quote]

No ei todellakaan ole 5 % väestöstä homoja.

[/quote]

Ei niin, 7-8 % taitaa olla lähempänä totuutta. Yleisempää se on kuin vasenkätisyys jokaisen laajemman seksuaalitutkimuksen mukaan. Tuo 5 % taitaa olla peräisin Kinseyn tutkimuksista 40-luvulta.
[/quote]

Paljon vähemmän.

Vierailija
178/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:54"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:53"] Jos väestöstä on 5 prosenttia homoja, on pelkästään pääkaupungin seudulla 50 000 homoa ja siihen vielä bisset päälle 50 000 + kerta ei homoa tee heterot. On valitettavasti myös ukkomiehiä ja naisen kanssa avoliitossa olevia mukana. Paljon pyörii viikolla ulkoilupaikoissa eläkkeellä olevia ukkomiehiä miehiä etsimässä. Vähän säälittäviä tapauksia kun vanhat miehet kiinnostaa yhtä paljon kuin vanhat huorat. [/quote]   No ei todellakaan ole 5 % väestöstä homoja. [/quote] Ei niin, 7-8 % taitaa olla lähempänä totuutta. Yleisempää se on kuin vasenkätisyys jokaisen laajemman seksuaalitutkimuksen mukaan. Tuo 5 % taitaa olla peräisin Kinseyn tutkimuksista 40-luvulta. [/quote] Paljon vähemmän.

[/quote]

Saat kieltää totuuden, ei ole meiltä homoilta millään tapaa pois. Ukkokultasi kulli on saattanut silti soutaa toisen miehen suolessa. Naminami ; )

Vierailija
179/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:54"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:53"] Jos väestöstä on 5 prosenttia homoja, on pelkästään pääkaupungin seudulla 50 000 homoa ja siihen vielä bisset päälle 50 000 + kerta ei homoa tee heterot. On valitettavasti myös ukkomiehiä ja naisen kanssa avoliitossa olevia mukana. Paljon pyörii viikolla ulkoilupaikoissa eläkkeellä olevia ukkomiehiä miehiä etsimässä. Vähän säälittäviä tapauksia kun vanhat miehet kiinnostaa yhtä paljon kuin vanhat huorat. [/quote]   No ei todellakaan ole 5 % väestöstä homoja. [/quote] Ei niin, 7-8 % taitaa olla lähempänä totuutta. Yleisempää se on kuin vasenkätisyys jokaisen laajemman seksuaalitutkimuksen mukaan. Tuo 5 % taitaa olla peräisin Kinseyn tutkimuksista 40-luvulta. [/quote] Paljon vähemmän.

[/quote]

Sinulla on varmaan sitten jotain tietoa jota seksuaalitutkijoilla ei ole?

Ja btw, kaikki eivät todellakaan toteuta homoseksuaalisuuttaan koskaan, sillä yhteiskunnallinen ilmapiiri suosii heteroita. Vähän sama kuin jos joku olisi synnynnäisesti lahjakas muusikko, mutta kotona opetettaisiin lapsesta asti että tuollaiset soittohommat on tyhmää ja pitää tehdä oikeita töitä niin melko varmasti tästä lapsesta ei kasvaisi muusikkoa.

Vierailija
180/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:02"]

[/quote]

Saat kieltää totuuden, ei ole meiltä homoilta millään tapaa pois. Ukkokultasi kulli on saattanut silti soutaa toisen miehen suolessa. Naminami ; )
[/quote]

Tokihan sinä tiedät muiden parisuhdeasiat paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme