Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni on koulukiusaaja

Vierailija
28.09.2014 |

Nyt iskee tyhjää. Poikani 11v on paljastunut koulukiusaajaksi osana porukkaa. Olemme opettaneet ja kasvattaneet niin ettei kiusata saa, mm. siksi että minua kiusattiin koko peruskoulun ajan ja se vaikuttaa edelleen itsetuntooni.

Kamalin tunne mitä vanhemmuus on tuonut mukanaan. Mikä neuvoksi? Epäilen, ettei pelkästä torumisesta ole mitään apua, kun taustalla kaveriporukan paine. Opettajat eivät tuttuun tapaan pysty(/halua?) puuttumaan toimintaan.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:08"]HAKKAAN JOKA VÄLKÄL YKKÖSII KOULUS OON KUTOSEL JOU OON KOVA ÄIÄ !!!
[/quote]
NIIM MÄÄKI HAKKAAN KERSOI JA VEÄN RÖÖKII NIITTE ERESSÄ!! OON PENA 12V JA OON HAKANNU MYÄS KAIKKI YLÄASTEEN JÄTKÄT JA KERRON SIIT KAIKILLE JOKKA VAAN SUOSTUU KUUNTELEMAAN, VARSINKI MUIJILLE JA NE O NY IHAN KUSESSA MUHUN KOSKA OON HAKANNU YSILUOKAN JAREN!!
[/quote] HYVÄ JÄTKÄ! ITEKKI OON NY SEISKAL JA VAIK SE YLEENSÄ MENEE TOISIN PÄI NII ME SEISKAN KOVIMMAT HAKATAA KAIKKI YSIT JA KASIT JA VIIÄÄ NIIE MUIJAT! NE OB SANONU ET OON TOSI HYVÄ SÄNGYS JA SILLEE!

Vierailija
42/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se pikku tyttö vähän taas kannella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:15"]

Ota yhteyttä lapsen vanhempiin, jota oma lapsesi kiusaa, istutte alas ja lapsesi pyytää anteeksi. Samalla perustelet miksei saa kiusata.

[/quote]Juuri noin asiat ratkaistaan, pyytämällä kasvotusten anteeksi. Kuka saatanan idiootti tuotakin on voinut alapeukuttaa?!

Vierailija
44/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:31"]

Remmiä vaan. Tämän siitä saa kun nykyisin ei ole penikoille mitään kuria. Pelkkää tyhjää lässytystä ja jeesustelua. Kaikki "kasvatustieteilijät" pitäisi erottaa töistää, asettaa kieltoon tehdä minkäänlaista kasvatustyötä, steriloida ja vielä ruoskia julkisesti.

[/quote]

eiköhän se suurempi syy oo vanhemmat ekä "kasvatustieteilijät" erotetaanko siis vanhemmat, jotka ei saa lapsiaan kuriin?

Vierailija
45/45 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsi käy kotikoulua,koska on ollut kiusattu. Kotikouluun ottamiseen ei tarvita kuin vanhemman päätös. Meillä on sujunut hyvin. Lapsella ei ollut koulussa kavereita niin ei vaikuta mihinkään niihin tämä ratkaisu. Kavereita on mm serkut. Näin pidän lapseni turvassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan