Nyt hirvittää. Jotain peruuttamatonta on tapahtunut
Ensimmäistä kertaa ikinä otin pikavipperöisen. Yököttävää! Alhaista! En olisi ikimaailmassa uskonut, että tämä päivä koittaisi.
Tarkoituksenani on maksaa lähes koko summa välittömästi takaisin. Minimisumma on 300 €, mutten aio käyttää edes puolia siitä.
Olen opiskelija enkä voi saada pankkilainaa enkä -korttia. Tämän vippijutun otin siksi, että voin silloin tällöin ehkä mahdollisesti nostaa jonkin PIENEN summan hätätilanteessa, jos sellainen osuisi kohdalle.
Tämä on hirvittävää. En olisi uskonut, että ottaisin joskus pikavipin. Olen yksi heistä :(
Kommentit (43)
Opiskelijoilla ei ole varaa tuommoiseen, eikä juuri muillakaan.
Auttakaa ahdistuksessa. En olisi ikinä halunnut olla yksi heistä.
Ikävä kuulla, että tällaiseen ratkaisuun päädyit, vaikka ymmärrän. Tästä vain saa aikamoisen ongelman itselleen aiheutettua, jos tällä tiellä jatkaa...
Terveisin sosiaalityöntekijäsi
Vierailija kirjoitti:
Niin sanoin, etten aio käyttää edes puolia 300 eurosta. Voin käyttää vaikka 10 € ja maksaa loput heti takaisin.
Siis mitä? Otit pikavipin hätätilannetta varten, vaikka sulla ei edes ole sitä hätätilannetta vielä? Maksatko sen vipin sillä samalla vipillä takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Otit pikavipin hätätilannetta varten, vaikka sulla ei edes ole sitä hätätilannetta vielä? Maksatko sen vipin sillä samalla vipillä takaisin?
Joo. Ajattelin käyttää ehkä 10 €.
Jaa. Luulin, että kyse oli koronarokotteista.
Maksa koko summa ennen ensimmäistä eräpäivää niin ei ole peli menetetty. Jos et maksa niin aikalailla taputeltu sun talous pelkkien tukien varassa.
Relaa ny urpo, asia on kunnossa kun vaan saat maksettua sen minimisumman per kuukausi.
Ei eroa mitenkää asuntolainan ottajiin, he vaan on vääntäny siitä jotenkin trendikkäämpää.
Mullakin on useemman tonnin edestä erilaisia osareita, mutta oon saanut pysyyn budjetissa.
On minulla siinä mielessä hätätilanne, ettei ole ruokaa. Tuo on jatkuva palvelu eli tulevaisuudessa voin nostaa hätätilanteessa muutaman killingin. Jos sellainen tilanne sattuisi eteen.
Veronpalautukset tulevat vuoden lopussa, joten tuskin ikinä edes tarvitsen moista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sanoin, etten aio käyttää edes puolia 300 eurosta. Voin käyttää vaikka 10 € ja maksaa loput heti takaisin.
No maksa sitten heti pois ja ihmettele korkokulujasi.
Summahan on varsin maltillinen. Ei sinulla ole mitään hätää.
Vihaan pikavippejä. Niitä saa aina jostain, vaikka olisi omaehtoinen luottokielto. Läheisen kanssa ongelmia aiheesta, laskuja putkahtelee sieltä sun täältä vuosienkin jälkeen
Ei tuo ole peruuttamatonta
Makaat takaisin ajallaan
Älä. Usko mua. Maksa tuo pian pois äläkä enää ikinä ota senttiäkään pikavippiä. Etsi jotakin töitä, myy tavaroita jos on jotakin myytävää, katso kaupassa mitä ostat, vastaile kyselyihin joista saa joitakin euroja.
Itse otin opiskelijana pikavipin, ei ollut rahaa maksaa sitä eräpäivänä, otin toisen pikavipin.... Soppa valmis. Lopulta ei ollut varaa maksaa yhtään mitään ja ulosottoon meni useita tuhansia euroja. Kalliit oppirahat olen maksanut kun olen niitä maksanut pois.
Mahtavaa että sulla on vähän morkkis. Vs nämä huuhaaporukat joilla ei aikomustakaan maksaa takaisin.
Pikavipperöinen kuulosta hennolta mutta on tie turmioon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No maksa sitten heti pois ja ihmettele korkokulujasi.
Öööö... Siis minulle maksetaan 300 €, käytän tai käyttäisin siitä 10 €, maksaisin loput heti takaisin. Niin luulet, että minulle kertyy korkoa rahasta, jonka olen maksanut takaisin? Juu...
:((((((