Onko minusta tulossa bi?
Olen ystävystynyt erään naisen kanssa työn kautta, ja meillä synkkaa ihan hyvin. Hän on minua vähän vanhempi, ja itsekin olen jo nelikymppinen. Olemme alusta saakka vapaa-ajan riennoilla törmätessämme jutelleet kaiken näköistä, seksistäkin. Molemmat olemme naimisissa ja perheellisiä.
Ensimmäisen kerran, kun olimme samassa iltatilaisuudessa, hän pikku hiprakassa kyseli kaikenmoista, ja heitti ohimennen, että olenko ollut koskaan naisen kanssa. Kieltävään vastaukseen totesi itsekin, ettei ole, mutta pitää joitain naisia kauniina katsella jne. No, sehän on ihan normaalia. Heitän yleensä läppänä takaisinkin kaikkea hupsua, se on ihan tapa, jos vastapuolen huumorintaju on kaksimielistä luokkaa.
Nyt kuitenkin joka kerta, kun olemme jossain tilanteessa, missä on tullut hankituksi promilleja, tämä nainen ihan selvästi flirttailee. Ja tunnistan kyllä flirttailun, kun olen itse ollut siinä aika mestari ennen vakiintumista - mutta miesten kanssa. Hän saattaa myös kosketella reittäni jos päälläni on lyhyt hame, ottaa kädestä kiinni tai puhua muutenkin pehmoisia, tyyliin "sulla on kuitenkin muitakin naisia, joiden kanssa oot" tai "ootko sä pannu sitä Annea", mutta nuo on aina heitetty muka läppänä. Mutta ei ikinä selvinpäin. No, joka tapauksessa ihan selvää settiä. Aina hän uhoaa, että voin sanoa sulle kyllä aamullakin päin naamaa, että arvostan sua tai olet ihana tms. Arvatkaapa, sanooko :D
Mutta siis pahintahan tässä on se, että viihdyn ko. ihmisen kanssa tosi hyvin, enkä koe tuota heittelyä edes kiusallisena. Ja nyt on itseä alkanut huolestuttaa se, että voisin jopa kuvitella suutelevani tätä naista. Mutta minkään muun ajattelu ei kyllä mahdu ajatuksiin naisen kanssa... eikä tietty muiden miestenkään kanssa, sillä olen mielestäni ihan onnellisessa ja tasapainoisessa parisuhteessa.
Edeltävän tapaamisen jälkeen oli ehkä reilu viikko hiljaiseloa, ei soitellut, emme nähneet työjutuissakaan emmekä jutelleet fb:ssä. Sitten tuli eilen viesti: varasin liput xx konserttiin, ota tai jätä.
Ehkä minun pitäisi jutella hänen kanssaan siitä, onko hänellä jotenkin morkkis, jos on hiprakassa vähän "avautunut"... En tiedä. Ja tuskinpa tulee mitään todellista tapahtumaan, mutta on tämä elämä vaan joskus outoa. Kaikkeen sitä vanhoilla päivillään sekaantuu.
Kommentit (22)
No ei tuo kyllä siltä kuulosta, että sinua erityisesti kiinnostaa mikään kovin seksuaalinen hänen kanssaan, joten tuskin sinusta on bi tulossa, kunhan vaan reagoit itsetuntoa kohottavaan flirttiin. Mutta voithan nauttia pikku flirtistä! Sellainen on aina hauskaa. Varo vaan sitä, että kaikki räjähtää käsiin, jos ja kun toinen kaipaa enemmän, mihin olet valmis, kun olet sitoutunut mieheesi etkä osaa edes kuvitella muuta kuin suudelmaa naisen kanssa.
Sinä nautit flirtistä, tuo nainen kuvittelee saavansa enemmänkin. Tuskin se muuten mitään konserttilippuja tarjoais. Siksi kertoisinkin hyvin selväsanaisesti nyt, mihin olet valmis ja mihin et.
Seksuaalisuus ei ole niin yksiselitteinen asia, siis mitä kukin ihminen on.
Mutta näyttäisin nyt tavalla tai toisella rajat, missä mennään (mitä haluat), jottei tosiaan kuten joku edellä mainitsi juttu "räjähdä käsiin".
Jotenkin vaikeaa ottaa vakavasti asia puheeksi, toisenhan on helppo sanoa, että "oot nyt ymmärtäny mut ihan väärin, sulla on nyt vähän rajottunu huumorintaju". Se ois aika noloa.
Ja kuitenkin tuo ihminen on sellainen, jonka kanssa on tosi hienoa jutella, meillä on samanlaisia kiinnostuksen kohteita ja ajatuksia. En haluaisi pilatakaan mitään.
Teillä on fiksuja kommentteja, noin se varmasti on, että tavallaan nauttii flirtistä (joka on ehkä naisen puolelta helpommin vielä vastaanotettavaa kuin miehen puolelta, kun on parisuhteessa kuitenkin), ja tavallaan on vähän hukassa, että mtäs nyt.
Toisaalta, luulen hänen olevan tyyppiä, joka ei uskalla toimia kuitenkaan, joten varmaan jääkin flirttailutasolle, eikä siinä mielessä huolta. Mutta onhan hän näköjään jotain saavuttanut, kun vaivaudun edes ajattelemaan asiaa ja sen puolia :)
T: ap
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:51"]
Tulossa?
[/quote]
No, jos aiemmin ei ole jotain ollut ja tulee sellaiseksi, eikö se noin ilmaista? Voihan ihmisestä olla tulossa kyyninen, tai olla tulossa naiseksi (kasvamisen tai leikkauksen kautta), tai olla tulossa vaikka väkivaltaiseksi, vaikkei aiemmin ole ollut.
Kyllä tuo kannattaa kokeilla, ei varmasti tule uudelleen eteen. Eli anna mennä vaan, seksi naisen kanssa on varmasti erilaista.
Mä sanoisin jossain muussa muista puhuttaessa yhteydessä että mulla on periaate etten koskaan missään olosuhteissa petä puolisoani ja tiukka katse silmiin.
Kun tuo kestää hän voi rakastua sinuun ja pitkität vain kärsimystä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:09"]
Kyllä tuo kannattaa kokeilla, ei varmasti tule uudelleen eteen. Eli anna mennä vaan, seksi naisen kanssa on varmasti erilaista.
[/quote]
Joo, tuota erilaisuutta en epäile yhtään, omaa kykenemistäni vain... enkä tosiaan suhtaudu lesboihin ja homoihin mitenkään rajoittuneesti, on mulla homoystäväkin. Mutta ajatuksena on jo tosi hämmentävä juttu.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:11"]
Mä sanoisin jossain muussa muista puhuttaessa yhteydessä että mulla on periaate etten koskaan missään olosuhteissa petä puolisoani ja tiukka katse silmiin. Kun tuo kestää hän voi rakastua sinuun ja pitkität vain kärsimystä.
[/quote]
Tuosta tuli mieleen, että hän on joskus sanonut minulle jonkin keskustelun yhteydessä, että "älä vaan petä koskaan, se ei kannata". Jäi sellainen tunne, että pettämiseksi lasketaan vain eri sukupuolta olevan kanssa touhuaminen :D
Juu, niin se onkin ja ei minua miehenä haittaa vaikka vaimolla olisikin muita naisia.
Anna mennä vaan, vanhempana sitten kaduttaa, jos edes kokeillut, kun oli mahdollisuus.
Itse miehenä sallisin kyllä vaimolleni seksikokeilun jonkun hänelle tutun naisen kanssa.
Täällähän tuntuu olevan aika avarakatseisia miehiä, vai pitäskö tästä vetää johtopäätös, että miehet pääsääntösesti on tälläsillä linjoilla asian suhteen?
Todella moni hetero kuvittelee olevansa hetero. Kaikki ihmiset ovat bi-seksuaaleja. Osa ei tajua ja osa kieltää sen.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:37"]
Täällähän tuntuu olevan aika avarakatseisia miehiä, vai pitäskö tästä vetää johtopäätös, että miehet pääsääntösesti on tälläsillä linjoilla asian suhteen?
[/quote]
Miehet ei ole erityisen suvaitsevaisia, mitä tulee homouteen, maahanmuuttajiin ja sosiaalietuuksiin jne. Useimmat miehet ovat kuitenkin aina innolla kannustamassa naisia lesboiluun, kun toivovat pääsevät itse mukaan.
No siis kyllä muakin saattaisi kiinnostaa pussata jotain naista ja kosketella vartaloa, mutta miten mä voisin harrastaa seksiä naisen kanssa kun en kuitenkaan oikeasti voisi nuolla pillua?
Juu, minun puolesta saat mennä, jos olisit puolisoni ja samat olen sanonut vaimolleni.
M41
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:02"]No siis kyllä muakin saattaisi kiinnostaa pussata jotain naista ja kosketella vartaloa, mutta miten mä voisin harrastaa seksiä naisen kanssa kun en kuitenkaan oikeasti voisi nuolla pillua?
[/quote]
Mikset voisi, ihan kivaa se on.
M41
On muutakin lesboseksiä kuin suuseksi.
Kyllä hän yrittää sua iskeä. Anna palaa vaan jos kiinnostaa.