Missä iässä on helpointa löytää hyvä mies?
Jo opiskeluaikana, ennen kolmeakymppiä vai kun ihmiset alkavat olla toisella kierroksella? Milloin heitä on eniten vapaana? Missä iässä ollaan nykypäivänä yleensä toisella kierroksella?
Kommentit (29)
Opiskeluaikojen loppupuoli on parasta aikaa kumppanin hakuun.
Olen 25 ja minusta edes tämän ikäisenä ei ole enää hyviä miehiä vapaina. Kaikki sinkkumiehet tuntuvat olevan joko työttömiä luusereita, rumia, lihavia, liian nörttejä, huonosti pukeutuvia, lassukoita. Fiksut ja normaalin näköiset miehet ovat varattuja.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:41"]
Olen 25 ja minusta edes tämän ikäisenä ei ole enää hyviä miehiä vapaina. Kaikki sinkkumiehet tuntuvat olevan joko työttömiä luusereita, rumia, lihavia, liian nörttejä, huonosti pukeutuvia, lassukoita. Fiksut ja normaalin näköiset miehet ovat varattuja.
[/quote]
Minusta tuntui samalta jo 22-vuotiaana :D
[/quote]
Johtuu susta itsestäsi sitten jotenkin jos et kohtaa kunnollisia miehiä. Olen 24-vuotias itse ja kyllä mulle on osunut tän vuoden sisällä kohdalle monta 23-34-vuotiasta, poikaystäväkelpoista, miestä. Oletko itse muka täydellinen unelmatyttis? Et, koska olet vapaana.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:55"]
[/quote]
Johtuu susta itsestäsi sitten jotenkin jos et kohtaa kunnollisia miehiä. Olen 24-vuotias itse ja kyllä mulle on osunut tän vuoden sisällä kohdalle monta 23-34-vuotiasta, poikaystäväkelpoista, miestä. Oletko itse muka täydellinen unelmatyttis? Et, koska olet vapaana.
[/quote]
Ööö? Okei, kiva että sinä olet tavannut useamman varteenotettavan kumppaniehdokkaan. Tarkoittaako tämä, että muutkin ovat tavanneet heidät?
En ole aiemmin vastannut ketjuun.
Minusta paras ikä on 18-22-vuotiaana. Silloin monet ovat juuri muuttaneet omilleen, ehkä toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, ja vanhat kouluaikaiset tyttöystävät ovat saattaneet jäädä ja tullut ero välimatkan takia, ts. ne parhaatkin on usein sinkkuja tuossa vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:55"]
[/quote]
[/quote]
Ööö? Okei, kiva että sinä olet tavannut useamman varteenotettavan kumppaniehdokkaan. Tarkoittaako tämä, että muutkin ovat tavanneet heidät?
En ole aiemmin vastannut ketjuun.
[/quote]
Jos olet se, joka oli 25-vuotias ja teki yleistyksen vapaana olevien miesten tasosta niin kyllä, on se vähän outoa ja kertoo paljolti siitä ettet jostain syystä ole oikeissa paikoissa. Opiskelupiirit, tuttavien tietämät vapaat miehet, työpaikat, jne. Sieltä löytää oikeasti niitä hyviä (vielä vapaana olevia) miehiä ;D
Missä iässä olisi helpointa löytää mies, kun minua ei miehen lapset haittaa (minullakin on), mutta en haluaisi että miehenkään lapset ovat pieniä.