Vain elämää ~ennakkojaksojen katsojille~
Varsinaisessa VE-ketjussa toivottiin omaa ketjua heille, jotka haluavat keskustella tulevista jaksoista ja ovat katsoneet ennakkojakson/haluavat muuten vain spoilaantua. Joten tässä olisi ketju, jossa voi luvan kanssa puhua tulevista jaksoista. :)
Tonin jakson biisilista siis:
Paula K - Koneeseen kadonnut
Elastinen - Mitä kuuluu
Paula V - Pahempi Toistaan
Jenni - Anna mulle piiskaa
Samuli - Tein meistä kauniin
Vesku - ArmoMinua hieman häiritsi se, että Vesku ei ollut mukana harrasteosiossa, eli lennokkitouhuissa. Olisiko se ollut ihan mahdotonta tuoda hänelle sinne pellon laidalle vaikka tuoli, jossa istua (myös istuaaltaan olisi voinut käyttää lennokin kaukosäädintä, tai toimia muuten vain katsojana) tai lennättää lennokkeja siinä kartano piha-alueella?Tonin jälkeen vuorossa Jennin päivä.
Kommentit (87)
Miksei kukaan esitä timanttisia Gimmel-kappaleita? :D Vesku ja "Etsit muijaa seuraavaa" tai Samuli ja "Roviolla" voisivat pelastaa muuten niin tylsän kauden.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:16"]
Ärsytti, kun Jenni ei vastannut mitään, kun Samuli kysyi biisin taustoista. Olisi voinut jotain ympäripyöreätä keksiä, eikä vain istua hiljaa.
[/quote]
Jenni ei vastannut biisien taustoista mitään, koska hän ei osannut. Mariska ja Brunilahan ne on kirjoittanut ja Jenni vain laulanut ne. Ei Jennillä ole mitään sanottavaa niihin. Jossain tv ohjelmassakin Jenniltä joskus kysyttiin Seili biisistä, mutta ei Jenni-parka osannut mitään siitä kertoa. Mariskalta sitten kysyttiin jälkeenpäin ja hän kertoi.
[/quote]
Ymmärrän mutta luulisi että jotain olisi kuitenkin osannut sanoa niistä. Kuitenkin laulaa sentään itse biisit ja kai niissä jotakin tarttumapintaa on itseensä... Kyllä tosiaan jäi Jennin päivä laimeaksi kaikin puolin :/
Ja todella kurja tilanne toi missä Samuli kysyy Jenniltä siitä, että "mikä suru" ja Jenni vaan myhäilee kahvikupin takana ja PaulaV:kin taitaa jotain kuiskutella " et ei sun tarvi mitään kertoo..". Joo ei varmasti tarvikaan ladella koko yksityistä elämää mutta olisi kai jotain voinut tosta biisistä valottaa.
En ollut kuullut aikaisemmin Kiittämätön-biisiä. Mulle tuli olo, että siinä on ihmisellä näennäisesti kaikki hyvin mutta sisällä on tosi paha olla ja sitä ei osata/uskalleta kertoa.
Jenni on tylsin hahmo koko kolmen kauden aikana. Ei mitään yllättävää, kaikki vain samaa läpihönkäilyä ja "aholenniinkuumaa"...
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 13:21"]
Vesa-Matti Loiri on kyllä ärsyttävä läskikasa. Kauhea rupipää. Paska ihminen.
[/quote]
Miten se tekee ihmisestä paskan jos hänellä on rupi?
Hahahaa onkohan tuo veskun anna soida joku tahalteen-lauletaan-pieleen-koska-tulkitsenversio :DD
[/quote]
Olet itse paska ihminen ja todella vastenmielinen
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:15"]
Hahahaa onkohan tuo veskun anna soida joku tahalteen-lauletaan-pieleen-koska-tulkitsenversio :DD
[/quote]
Mikä pieleen? Mitä siinä meni pieleen?
[/quote]
Sä oot jo valmiiks paska ihminen, mutta katsotaan sitten kun olet 69v, että minkä näköinen sellainen.
Laittakaas arviot huomisen biiseistä!
Kan du referera Paulas dagen :-) Kiitoksia sille joka vaivautuu!
Samuli laulaa kuuleeko yö, Jenni Luotan sydämen ääneen
Odotan kyllä ehkä eniten tota Paula Koon ja Elan duettoa :)
katsoin jakson nyt. ei yhtä hyvä kuin edellinen paulan jakso, mutta ihan viihdyttävä. samulilla on kyllä ollut joka jaksossa samanlainen tyyli laulaa - ensin hiljaisempaa ja hennompaa, sitten voimakkuutta kertsiin.
Paula V. yllätti taas esityksellään. Ja "soittelutaidoillaan". Instan mukaan uusi harrastus on jatkunut :)
Mitäs tykkäsitte Jennin päivästä?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:46"]
Mitäs tykkäsitte Jennin päivästä?
[/quote]
Niin huonoja biisejä, ettei niistä oikee saa aikaan.
Jennin päivä oli huonoin tähän mennessä!
Mitä kappaleita luvassa ensi viikolla?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:27"]
Juu jennin päivä ensi pe
[/quote]
Mukava jakso tulossa kun Jenni itse ei laula!
[/quote]
Ei muuten ole vaan surkein jakso tähän mennessä
:DD veskulta ois ollut hyvä esim. missä muruseni on, tai mä en haluu kuolla tänä yönä XD
Naurattaa ajatus että oikein tulkitsee ne.