Muistutan Martinaa aika paljon ulkonäöltäni. Olenko kaunis?
Kommentit (17)
Olen pahoillani mutta et mielestäni. Martina ei kyllä vetoa minuun eikä kyllä moneen mun frendiin joiden kanssa ollaan puhuttu (maran ulkonäkö).
T:mies 34v Turku
Et ole kaunis. Muistutat jotain transua.
Vaikea sanoa kun ei tiedä että miltä osin muistutat.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 23:47"]
Vaikea sanoa kun ei tiedä että miltä osin muistutat.
[/quote]
Aika lailla kokonaisuutena. Martina ehkä muutaman kilon hoikempi kuin minä. Myös nenä hieman eri muotoinen.
Mitkä mielestänne ovat kauniita piirteitä hänessä? Entä vähemmän viehättäviä, niitä transumaisia, niin kuin joku nimitti?
t.ap
Silmät on ihan kauniit, leuka ja kasvojen luusto on transumainen.
Tihrusilmät.kasvojen luusto tekee transsumaisen lookin.huulet on vedetty överiksi.hiukset ei kummoset.kroppa hyvä.
http://www.taloussanomat.fi/img.php?f=GinaRinehart.jpg&w=800
Siinä perinteinen suomalainen nainen. Martina on kyllä aika nätti verrattuna keskiverto tallaajaan. Vähän suhteellisuuden tajua arvoisat av-mammat ja vinkiksi että käykääs vilkasemassa peiliin. ;)
Jos näin valitettavasti on asia, niin olet aika maskuliinen naiseksi. Se ei ole viehättävää. Eikä romuluinen muodoton möhkö ole muutenkaan kaunis. Pelkät silikoonit ei takaa naisellisuutta. Sorry!
En pidä martinaa kauniina. Tykkään luonnollisemmista naisista. Esim. Kate hudson tai keira knigthley.
Martina on livenä todella kaunis. :)
Olet kaunis omana itsenäsi. Älä vertaa itseäsi muihin.
Martinalla on musta kauniit silmät ja kieltämättä timmi ja hyvännäköinen kroppa. Hengenpelastajat-sarjassa hän peittoaa vartaloltaan monet kilpailijat. Mutta noin yleisesti hän on mielestäni koppavan bitchin näköinen, ilme on tuima ja olemus viestii kilpailunhalua ja perfektionismia, joten jos olisin mies, tuskin häneen ihastuisin.
Minusta hänessä on kaunista kaikki muu paitsi sivusta katsottuna miehekäs ja eteenpäin työntyvä leuka sekä kasvoista jotenkin "irrallaan" olevat huulet. Kokonaisuutena ihan kaunis. Sinä saatat olla häntä kauniimpi tai rumempi, mahdoton mennä sanomaan. Ehkä tiedät itse paremmin.
Riippuu onko sulla semmonen miesmäinen leuka vai ei