Uusi Bumtsibum tänään nelosella klo 20.00
Kommentit (304)
Reino Nordin ei ole hauska vaikka luulee olevansa. Ressu sen sijaan on hauska.
Niki kirjoitti:
Marco on ollut aidosti sellainen, kuin on.
Alkuperäinen Bumstsibum! sai talvella 1999 mestarit jaksollaan 1,7 miljoonaa katsojaa.
Näin joskus 15 vuotta sitten Marcon jossain, huikkasin jotain heippaa, niin oli kyllä ihan erilainen kuin telkkarissa. Tympeä ja tyly ilme naamallaan hymähti mennessään. Vähän hämmennyin, kun sellanen aito ilopilleri muka.
Rajalla se vaan on niin upea ääni! Jos ei muuten viitsisi katsoa ja kuunnella, niin Arja pelastaa illan. Niin kantava kaunis ääni.
Vierailija kirjoitti:
Niki kirjoitti:
Alkuperäinen Bumstsibum! sai talvella 1999 mestarit jaksollaan 1,7 miljoonaa katsojaa.Näin joskus 15 vuotta sitten Marcon jossain, huikkasin jotain heippaa, niin oli kyllä ihan erilainen kuin telkkarissa. Tympeä ja tyly ilme naamallaan hymähti mennessään. Vähän hämmennyin, kun sellanen aito ilopilleri muka.
Yhden heipan perusteella teit päätelmäs? Ethän sä tiedä, mitä oli hetkeä aiemmin tapahtunut. Marco oli voinut kuulla, että kumppani on pettänyt, äiti kuollut, työt loppunut tai jotain muuta vastaavaa
Tuli kirjoitusvirhe: Arjalla upea ääni!
Hikoileeko Lenni-Kalle nuin paljon?
Osa vieraista ei tiedä koska lopettaa ajoissa eikä osa olla hiljaa kun toinen yrittää tulkita biisiä.
Minä tykkään Maijasta!
Olen aina tykännyt, koska hän on erilainen kuin muut.
Oman tiensä kulkija...niinkuin minäkin👍😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Nordin lähtenyt pyjama päällä ohjelmaan?
Korisevalla myös karsee rätti päällänsä, tätimäistynyt muutenkin.
Arjan mekko on ihan ok kun seisoo ihan paikallaan mutta heti kun liikkuu, se näyttää kaamealta.
Harmi, kun Reino ja Ressu ei juuri haluu laulaa, vaikka koittaa suostutellakin
Vierailija kirjoitti:
Harmi, kun Reino ja Ressu ei juuri haluu laulaa, vaikka koittaa suostutellakin
Ressu ei halua laulaa jos ei osaa biisiä kunnolla. Reino taas sotkee kaikki biisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Nordin lähtenyt pyjama päällä ohjelmaan?
Korisevalla myös karsee rätti päällänsä, tätimäistynyt muutenkin.
Arjahan on harvainaisen tyylikkäänä ja upee mekko 😊
Todellakin verrattuna muihin, miehillä pyjamaa, perusneule ja tylsät kauluspaidat. Miehistä myötähäpeää…
Kamalaa esitystä.
Pilas koko ohjelman.
Vierailija kirjoitti:
Niki kirjoitti:
Alkuperäinen Bumstsibum! sai talvella 1999 mestarit jaksollaan 1,7 miljoonaa katsojaa.Näin joskus 15 vuotta sitten Marcon jossain, huikkasin jotain heippaa, niin oli kyllä ihan erilainen kuin telkkarissa. Tympeä ja tyly ilme naamallaan hymähti mennessään. Vähän hämmennyin, kun sellanen aito ilopilleri muka.
Ehkä sillä oli kiire jonnekkin. Ei aina jaksa tai ehdi kaikkia moikata, koska muuten ei pääse eteenpäin, jos on kiire jonnekkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse katson nykyään tätä ohjelmaa tykkään Jaanasta juontajana. Aidon ja asiallisen oloinen. En pitänyt ohjelmasta silloin kun Marco juonsi, aina nami, nami ja hirveää teeskentelyä ja tekopirteyttä rooli jäi hänellä päälle:(
Nyt tämä on aidosti hyvänmielen ohjelma minulle.
Alkuperäinen Bumstsibum! sai talvella 1999 mestarit jaksollaan 1,7 miljoonaa katsojaa.
Mitä mitä, mun mielestä eilinen jakso (Maija, Ressu, Arja ja Reino) oli parasta TV-viihdettä aikoihin. Niin hyväntuulista hömppää! Vähän tunsin itseni keski-ikäiseksi kun nautin siitä oikeasti enkä silleen ironisesti läpällä.
Maija ja Arjakin laittoivat itsensä kunnolla peliin - viime kerralla olikin vähän vaisua. Jaana Pelkonen on ihan nainen paikallaan tuossa. Musiikkia tehneenä ihailimme mieheni kanssa Leriä, Lenni-Kallea ja bändiä, jotka pääsevät aina korvakuulolta mukaan biiseihin, jotka putkahtavat mieleen. Vitsit mitä ammattitaitoa.
Ei tää huono ole!
Mä en yleensä edes avaa näitä tv-ohjelmaketjuja, mutta nyt ajattelin tulla kertomaan miten hyvä mieli Bumtsibumista eilen tuli.
Selasin muutaman sivun kommentteja ja ihmettelen tosiaan, miksi viitsitte käyttää perjantai-iltaanne katsomalla ohjelmaa, joka on teidän mielestänne noin paska. Itse ainakin vaihtaisin kanavaa, jos ohjelma tuottaisi noin paljon myrkkyä ja vihaa, että sitä riittää nettiin suollettavaksi asti. Hitto, ja sitten mietitään miksei opettajat lopeta Jani-Petterin koulukiusaamista.
Esiintyjätkin ovat ihmisiä, ja jotenkin musta tuntuu, että tän ohjelman tekemisessä heilläkin saattoi olla ajoittain kivaa. Toivottavasti heillä on parempi elämä kuin meillä, ettei ole aikaa käydä Aihe vapaalta lukemassa, että ovat täyttä sontaa jokainen.
Olispa kiva nähdä AV-mammojen Bumtsibum, jossa laulettaisiin, pukeuduttaisiin, elehdittäisiin, juonnettaisiin ja naurettaisiin oikein eikä kukaan tekisi itsestään numeroa. Siinä sitä olisi tv-viihdettä.
2. jakso ollut tähän mennessä ylivoimasti paras. Siinä osattiin sanat, laulut oli pitkiä ja kaikilla osallistujilla oli hyvä ääni ja laulutaito. 1. ja 3. jakso olivat sähellystä. Enää jäljellä yksi jakso. Miksihön tällainen tynkäkausi? Luulisi, että korona-aikana useammat artistit olisivat lähteneet riemusta kiljuen ohjelmaan mukaan, kun muut työt menneet.
Ei tää oo mitään ilman Bjurströmiä… 😕 hauska miten henkilöityy niiiiin vahvasti, näen ja kuulen Marcon tätä katsoessa ja tuntuu ihan eri ohjelmalta.