Uusi Bumtsibum tänään nelosella klo 20.00
Kommentit (304)
Tykkään Hannan rempseästä tyylistä, olivat yhteensopiva joukkue Tommin kanssa.
Sami Hintsasen Tartu mikkiin ohjelmaa on ikävä. Samaten biisikärpästä. Onneksi on youtube.
Miksi pitää kerran tehtyä tehdä uusiksi. Tätä kopiota ei voi edes verrata alkuperäiseen.
Miten ihmeessä Hanna ei tiennyt hyvän ystävänsä Antti Tuiskun biisiä!!
Rakastan Suvi Teräsniskaa, ihana ääni ja kaunis, ns tavallinen nainen. Mutta hänelläkin oli ruma mekko, ja rumat kengät. Pitäis katsoo, miltä näyttää ruudussa. Tämä sinulle rakkaudella Suvi.
Siellähän se Hannan mies paukutteli rumpuja.
Vierailija kirjoitti:
Sami Hintsasen Tartu mikkiin ohjelmaa on ikävä. Samaten biisikärpästä. Onneksi on youtube.
Mun korvat särkyi kun näytettiin niitä tavisten karaokepätkiä.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän se Hannan mies paukutteli rumpuja.
Hannan mies näyttää hyvältä. Oli jossain muussa ohjelmassa joskus ja vaikutti myös mukavalta.
Risto Niinikoski. Muistaakseni he seurustelivat 10 vuotta ja vasta sitten naimisiin ja lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Peltola ihan friikki, ei tainnut eduskunta enää elättää.
Ai Kati Peltola? No tuskin kun ei siellä enää edes ole.
No nyt oli taas aivan erilainen jakso! Teräsniska osaa laulaa, tunsi monta biisiä ja hienosti lauloi stemmat muiden laulamiin biiseihin. Häntä on ilo kuunnella. Samoin Arttu Wiskaria. Menee hukkaan omien renkutustensa esittäjänä upea laulaja.
Muut menettelivät.
Vaatevalinnoista sen verran, et Hannan korpinmusta look hiuksia myöten ei vakuuta. Pidän mustasta, mutta Hannan habitus oli jotenkin nuhjuinen.
Suvi ei valitettavasti joko omaa kovin hyvää makua itse ja/tai hänellä on kehno stylisti. Katsoin asuvalintojaan karsaasti jo Vain Elämää -ohjelmassa. Olkoonkin, että oli raskaana. Persoonallisuutta voi hakea tyylikkäilläkin vetimillä.
Suvi on taitava laulaja, häntä on mukava kuunnella.
Miksi lauluääni ja -taito on nykyään toissijainen asia radiosoittoon pääsemiselle? Miettikää nyt, miten hyviä laulajia maa on täynnä. Niin sitten maan "ykkösartistit" on Sanni, Ellinoora, Behm yms yms. :(
Vierailija kirjoitti:
No nyt oli 6taas aivan erilainen jakso! Teräsniska osaa laulaa, tunsi monta biisiä ja hienosti lauloi stemmat muiden laulamiin biiseihin. Häntä on ilo kuunnella. Samoin Arttu Wiskaria. Menee hukkaan omien renkutustensa esittäjänä upea laulaja.
Muut menettelivät.
Vaatevalinnoista sen verran, et Hannan korpinmusta look hiuksia myöten ei vakuuta. Pidän mustasta, mutta Hannan habitus oli jotenkin nuhjuinen.
Suvi ei valitettavasti joko omaa kovin hyvää makua itse ja/tai hänellä on kehno stylisti. Katsoin asuvalintojaan karsaasti jo Vain Elämää -ohjelmassa. Olkoonkin, että oli raskaana. Persoonallisuutta voi hakea tyylikkäilläkin vetimillä.
Mun mielestä Suvin asu on nuorekas ja sopii hänen tyyliinsä.
Suvi pesee 6-0! Huikea musiikkitietämys
Hanna valitettavasti off tune todella paljon..
Ei. Eikä kuulukaan.
Kiva kuitenkin että telkussa on musiikkiohjelma ja tämän ohessa pääsee itsekin vähän aivojumppailemaan. Kyllä mulle menee tää show.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kerran tehtyä tehdä uusiksi. Tätä kopiota ei voi edes verrata alkuperäiseen.
Katson mieluummin vaikka stadi vastaan Lande jota en myöskään katso.
Juontaja pettymys! Eikö parempia löytynyt? Marko esim.
Hannan ei kannattais vetää tukkaa noin mustaksi. Vanhentaa ja on liian kova yhdistelmä. Kaikille ei pikimusta tukka oikein toimi.