Uusi Bumtsibum tänään nelosella klo 20.00
Kommentit (304)
Vierailija kirjoitti:
Cartsa kirjoitti:
Rajalla se vaan on niin upea ääni! Jos ei muuten viitsisi katsoa ja kuunnella, niin Arja pelastaa illan. Niin kantava kaunis ääni.
Rajalla on karsea mekko
Kuka on Raja?
Arja on upea nainen ja osaa laulaa. Ihana!
Ensi eli viimeisessä jaksossa on Hanna Pakarinen, Suvi Teräsniska, Arttu Wiskari ja Tommi Läntinen.
Katsoin kaksi ekaa jaksoa Ruudusta. Eka jakso oli aikamoista sähellystä, mutta ei samanlaista hullua heilumista ja sekoilua niin kuin se muutaman vuoden takainen versio. Se vasta olikin hirveää katsottavaa kun pianistikapteenitkin nousi hyppimään ja heilumaan ihan hulluna eikä katsojana päässyt ollenkaan samaan tunnelmaan.
Tässä sentään on edes jonkinlaista yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en yleensä edes avaa näitä tv-ohjelmaketjuja, mutta nyt ajattelin tulla kertomaan miten hyvä mieli Bumtsibumista eilen tuli.
Selasin muutaman sivun kommentteja ja ihmettelen tosiaan, miksi viitsitte käyttää perjantai-iltaanne katsomalla ohjelmaa, joka on teidän mielestänne noin paska. Itse ainakin vaihtaisin kanavaa, jos ohjelma tuottaisi noin paljon myrkkyä ja vihaa, että sitä riittää nettiin suollettavaksi asti. Hitto, ja sitten mietitään miksei opettajat lopeta Jani-Petterin koulukiusaamista.
Esiintyjätkin ovat ihmisiä, ja jotenkin musta tuntuu, että tän ohjelman tekemisessä heilläkin saattoi olla ajoittain kivaa. Toivottavasti heillä on parempi elämä kuin meillä, ettei ole aikaa käydä Aihe vapaalta lukemassa, että ovat täyttä sontaa jokainen.
Olispa kiva nähdä AV-mammojen Bumtsibum, jossa laulettaisiin, pukeuduttaisiin, elehdittäisiin, juonnettaisiin ja naurettaisiin oikein eikä kukaan tekisi itsestään numeroa. Siinä sitä olisi tv-viihdettä.
Se versio tehtiin jo 1997-2005. Enkä ole AV mamma vaan 22 vuotias mies joka on henkisesti 70 vuotias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootin kovasti Bumbtsibumia. Pettymys oli hirveä, kun tajusin miten Jaana Pelkonen pilaa tekopirteydellään koko ohjelman. Jos oli pakko ottaa kansanedustaja juontajaksi, niin olisi sitten ihan luonnollisesti. Tai sitten pikaisesti Marko Bjuström kehiin. Hän on ainoa oikea juontamaan ohjelman.
Harmittaa kun jää nyt muuten kiva musiikkiohjelma Jaana Pelkosen kiusaantuneisuutta ja myötähäpeää herättävän esiintymisen takia katsomatta kokonaan.Marko ei ollut ikinä pirteä? Eihän?
On suuri ero luonnikkaalla ja väkisin puserretulla eloisuudella.
No olisko Jaana parempi, jos olisi flegmaattinen ja hidastempoinen juontaessaan? On hyvä miettiä monelta kantilta. Tai olisi yhtä virallinen kuin puhuessaan eduskunnan täysistunnossa?
Mikä on oikea tapa sun mielestä juontaa tuota?Oikea tapa olisi olla luonnollinen.
Pelkonen ei ole sopiva tuohon tehtävään.Tahtoisin tietää kun aina haukutaan juontajaa, kukahan se olisi sitten hyvä juontaja ??
Jetroko ?
Marco❤️
Tässä uudessa Bumtsissa ei lauleta kunnolla mitään biisiä. Vähän pianon pimputusta, lallatusta, se vaadittu sana, ja lisää lallatusta. Tylsää. Ja erilaisia pelejä on liikaa , se peruspeli, numerorivi, josta sanat tulevat, on paras. Katsojakin pääsee arvailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin, mutta mä olenkin helppo.
Kunhan ruudussa ei ole Marco "tekofiilis" Bjurströmiä.
Samoin. Jaana on asiallinen, aito hyvä juontaja. Marko oli aivan karmea nami, nami teko pirteä ja ei aivan hiffannut ettei oo yksin pääosassa. Ei Markoa enää ohjelmiin.
Suuri pettymys kun laulajat ei osaa mitään näistä biiseistä. Sitten vedetään joku oman tuotannon biisi kunhan siinä on vaadittu sana ehkä vähän erimuodossa..
Niki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse katson nykyään tätä ohjelmaa tykkään Jaanasta juontajana. Aidon ja asiallisen oloinen. En pitänyt ohjelmasta silloin kun Marco juonsi, aina nami, nami ja hirveää teeskentelyä ja tekopirteyttä rooli jäi hänellä päälle:(
Nyt tämä on aidosti hyvänmielen ohjelma minulle.
Alkuperäinen Bumstsibum! sai talvella 1999 mestarit jaksollaan 1,7 miljoonaa katsojaa.
Ei kuule kiinnosta pätkääkään nuo katsoja luvut. Silloin ihmiset katsoi muutenkin enemmän televisio kanavia kun ei ollut muuta tarjontaa hirveästi esim. netflixiä ym. Se vaan se Markon tekopirteys oli kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä uudessa Bumtsissa ei lauleta kunnolla mitään biisiä. Vähän pianon pimputusta, lallatusta, se vaadittu sana, ja lisää lallatusta. Tylsää. Ja erilaisia pelejä on liikaa , se peruspeli, numerorivi, josta sanat tulevat, on paras. Katsojakin pääsee arvailemaan.
Mä taas tykkään siitä biisibattlesta, jossa annetaan tietty sana tai kategoria ja tiimien pitää keksiä mahdollisimman monta laulua, jossa kyseinen sana esiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Niki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse katson nykyään tätä ohjelmaa tykkään Jaanasta juontajana. Aidon ja asiallisen oloinen. En pitänyt ohjelmasta silloin kun Marco juonsi, aina nami, nami ja hirveää teeskentelyä ja tekopirteyttä rooli jäi hänellä päälle:(
Nyt tämä on aidosti hyvänmielen ohjelma minulle.
Alkuperäinen Bumstsibum! sai talvella 1999 mestarit jaksollaan 1,7 miljoonaa katsojaa.
Ei kuule kiinnosta pätkääkään nuo katsoja luvut. Silloin ihmiset katsoi muutenkin enemmän televisio kanavia kun ei ollut muuta tarjontaa hirveästi esim. netflixiä ym. Se vaan se Markon tekopirteys oli kamalaa.
Marco on ollut aina oma itsensä ja hyvä niin.
Tässä jaksossa on hyvä fiilis ja erityisesti Hannan ja Tommin yhteislaulua on mukavaa kuunnella.
Helppo piste Lenni-Kallen joukkueelle.
Sitä mä vaan että miten muka Wiskari ei tossa TIE kyssärissä muistanut biisiä Mökkitie? Whaaat??
Suvi Teräsniska on kyllä hyvä.
No minä kun en muista tätä sen homppelin vetämänä kovinkaan hyvin niin minusta ihan kiva.
Minäkään en tykännyt siitä Marcosta vai mikä se nyt oli.
Just sellainen tiriliri blää blää..oo kun kivaa meillä tässä.
Suvi on loistava; osaa biisit ja laulaa. Hanna ei osaa biisejä eikä ikävä kyllä oikein laulaakaan. Myötähäpeä.
Miks nää jaksot on puolitoistatuntisia?