Kokemuksia Mango Outlet -nettikaupasta?
Hei!
Olisiko kenelläkään kokemuksia mangon outlet -nettikaupasta? Miten maksoit ja kuinka homma toimi?
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:44"]
Olen tilannut. En enää muista miten maksoin, mutta ongelmitta meni. Paketti tuli tosi nopeasti, siis ihan pari päivää tilauksesta, suoraan kotiinkuljetettuna. Voin suositella lämpimästi, vaatteet on kivoja ja edullisia eikä muutenkaan ole valittamista.
[/quote]
No hyvä kuulla! Ehkä sitten uskallan itsekin.. :)
Kannattaa huomioida, että palautus maksaa. Itsellä kävi vähän köpelösti, kun puolet vaatteista ei ollutkaan hyviä, mutta palautus olisi maksanut jotain 20 euroa. Oli pakko pitää kaikki vaatteet.
Odotin yli kaksi viikkoa ja laitoin viestiä Mangolle. Vastasivat että selvittävät missä paketti on. Viikko myöhemmin ei tullut vastausta, joten kysyin uidetaa saamatta vastausta. Vielä kerran laitoin viestiä kunnes laitoin, että haluan perua koko tilauksen. Olin odottanut kuukauden saamatta tilausta tai vastausta. Seuraavana päivänä sain ilmoituksen, että minulle palautetaan puolet rahoista. Toivottavasti saan loput rahat takaisin. En voi suositella mangosta tilaamista kenellekään.
Olen tilannut. En enää muista miten maksoin, mutta ongelmitta meni. Paketti tuli tosi nopeasti, siis ihan pari päivää tilauksesta, suoraan kotiinkuljetettuna. Voin suositella lämpimästi, vaatteet on kivoja ja edullisia eikä muutenkaan ole valittamista.