Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisinä teillä on siirretty lapset jatkettvaan lastensänkyyn?

Vierailija
27.09.2014 |

Mun tytär on kohta vuoden ja 7kk. Hankin sängyn jo valmiiksi heti silloin kun tyttö alkoi kiipeillä tuoleille, pöydille... jne. En kuitenkaan uskonut hänen vielä pääsevän pinnasängystä ylös kun reunat on kuitenkin aika korkeat. Tänään aamulla kuitenkin heräsin itkuun ja kun pääsin lapsen huoneeseen, sielä hän seisoi lattialla itkien. Onneksi ei käynnyt pahemmin, ei tullut kutteja, mustelmia tai muuta vastaavaa. Nyt tyttö nukkuu ensimmäistä yötä jatkettavassa sängyssä, minun huoneessani. 

Ja miten olette onnistuneet siinä ettei lapsi lähde aamulla omiin puuhiinsa ilman että te heräätte? Herään kyllä herkästi pienimpäänkin kiljaisuun tai itkuun mutta tunnen lapseni ja hän saattaa hyvinkin nousta hipihiljaa ja leikkiä pitkään ennen kuin herättää minut. Pinnasängyssä tätä ongelmaa ei ollut kun lapsi puuhasi siinä sängyssä niin kauan kun yksinään jaksoi (leikki pehmoleluilla, heitteli peitot, tyynyt, lakanat, patjat, kaikki lattialle) ja sitten antoi äänimerkin. Nyt tosiaan lapsi nukkuu minun huoneessani mutta en ole satavarma heräänkö siltikään.. Ovea ei voi pitää kiinni koska huoneesta loppuu happi.. Pitäisikö virittää joku kilikello oveen ja pitää ovea raollaan niin että kello kilahtaa kun lapsi poistuu huoneesta? Pelkään että ehtii satuttaa itseään ja minä vain nukun :/

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/22 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.5v jatkettavaan sänkyyn, ei kiivennyt pinnasängystä koskaan pois vaan huuteli siellä kun heräsi.

Nyt kun herää kömpii vanhempien väliin ja nukkuu paremmin kun on enemmän tilaa, pinnasängyssä rymisteli yöllä reunoja vasten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi