Lue keskustelun säännöt.
Loppuraskaus ja ihottuma :/
27.09.2014 |
Kaiken tämän loppuraskauden tukalan olon lisäksi on tullut ihottumaa. Ihan googlauksen perusteella raskausihottumaa, eikä neuvolassakaan huolestuttu. Turvotustakin on niin, että sattuu puristaa sormia yhteen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla