Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Vierailija
27.09.2014 |

:) Viikonlopun vakkari... ;) 

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset (3v ja 5v) syö itse tehtyä pizzaa olohuoneen lattialla ja katsovat Turbo-elokuvaa samalla. Minä istun kanssa lattialla, vähän kauempana ja palstailen :)

Vierailija
42/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalataan seiniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sohvalla ja kauhistelen esikoisen iltavilliyttä, ja sitä miten saan tuon nukkumaan herättämättä vauvaa.

Vierailija
44/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:30"]

Mies hankkiutuu alkoholistin määrätietoiseen votkahumalaan, lapset keskustelevat kummasta tulee presidentti ja kummasta vastaavasti henkilö joka on ollut tulevan presidentin kanssa samassa huoneessa, minä av-palstaan ja mietin kuinka pitkän kävelylenkin jaksan tehdä että pääsen pois katsomasta miehen harottavia silmiä. Jos lähden kahdeksalta ja kävelen kaksi tuntia, voin palattuani mennä suoraan nukkumaan yläkertaan ja jättää miehen kolmen promillen ja yhden toimintaelokuvan pariin. Mies hoitakoon lapsiensa iltapalan ja iltarutiinit.

Ei ole oikein mieliala korkealla.

[/quote]

Kurjaa. Mä symppaan. Saatko sä olla rauhassa mieheltäs, kun se pääsee siihen määrätietoisuuden huipulle? En ole koskaan tavannut humalaista äijää ilman "Kuule, kuule hei, kuuletko saatana, no niin, NONNIIN, etkö sä nyt perkele muka viitti vastata, lässyn lää, haista kuule paska, kuka tommosta ämmää jaksaa kattella, huora, idiootti, sä et osaa mitään, etkä yleensä ole yhtään mitään...ja tätä aamukuuteen, kunnes se armias sammuminen tapahtuu viimein. Terkuin alkkarin ex, joka katsoi tilannetta vain vuoden, ei sentään sen enempää.

Vierailija
45/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdössä treffeille ;)

Vierailija
46/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaystävä valittaa ::'(

Vierailija
47/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo youtubesta jotain tietokoneen kokoamisvideoita, minä istun sohvalla selailemassa aaveeta ja pian tehää pitsaa.

Vierailija
48/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen pelaa pleikkaa ja hänen tyttöystävä pelaa lautapeliä pikkuveljen kanssa. :)

Vierailija
49/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä minä, että mies ollaan koneitten ääressä eri huoneissa. Kissa makoilee tuolla lattialla korvat heiluen, pelkää pesukoneen ääniä.

Tänään syöty tacoja ja minä siivosin kämpän lattiasta kattoon. Nyt vähän tylsää..katson ehkä katsomosta kadonneen jäljillä jaksoja kun ei oikein muutakaan ole.

Vierailija
50/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo youtubesta tietokoneen kokoamisvideoita ja meikä selaa puhelimella av:ta sohvalla. Pian tehdään pitsaa itte :)

Vierailija
51/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottiin keittiö ukon kans yhdessä. Mä imuroin ja pesin ikkunan, mies pesi lattian. Vaihdettiin petivehkeet. Aamupäivällä käytiin Honkkarista hakemassa pari pikku sypressiä ja callunoita ruukkuihin. Sauna lämpee, ja mietitään, että uskaltaisko rivarin takapihalla polttaa puuklapia ulkogrillissä ja paistaa makkaraa. Arki on parasta.

Vierailija
52/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:30"]

Mies hankkiutuu alkoholistin määrätietoiseen votkahumalaan, lapset keskustelevat kummasta tulee presidentti ja kummasta vastaavasti henkilö joka on ollut tulevan presidentin kanssa samassa huoneessa, minä av-palstaan ja mietin kuinka pitkän kävelylenkin jaksan tehdä että pääsen pois katsomasta miehen harottavia silmiä. Jos lähden kahdeksalta ja kävelen kaksi tuntia, voin palattuani mennä suoraan nukkumaan yläkertaan ja jättää miehen kolmen promillen ja yhden toimintaelokuvan pariin. Mies hoitakoon lapsiensa iltapalan ja iltarutiinit.

Ei ole oikein mieliala korkealla.

[/quote]

Kurjaa. Mä symppaan. Saatko sä olla rauhassa mieheltäs, kun se pääsee siihen määrätietoisuuden huipulle? En ole koskaan tavannut humalaista äijää ilman "Kuule, kuule hei, kuuletko saatana, no niin, NONNIIN, etkö sä nyt perkele muka viitti vastata, lässyn lää, haista kuule paska, kuka tommosta ämmää jaksaa kattella, huora, idiootti, sä et osaa mitään, etkä yleensä ole yhtään mitään...ja tätä aamukuuteen, kunnes se armias sammuminen tapahtuu viimein. Terkuin alkkarin ex, joka katsoi tilannetta vain vuoden, ei sentään sen enempää.

[/quote]

Kiitos sympatiasta, lohduttaa vähän. Meillä on työstetty sellainen kauhun tasapaino, raastavien riitojen jälkeen, että hän juo mutta jättää mut melko lailla rauhaan. Joskus haluaisi "keskustella" (=jankata taas samoista asioista kuin kymmenen kertaa ennenkin), mutta minä kieltäydyn. Suuttuuhan se siitä, mutta ei silti huuda tai käy käsiksi. 

Selvänä se on paras mitä on. Nyt tuoksu valkosipuli, tekee ruokaa.

Ollaanko me naiset tyhmiä? Jääkö miehet suhteeseen alkoholistin kanssa? Onko järkee?

27

Vierailija
53/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:08"]

Juon olutta (noin kymmenes eikä edes juuri humalassa), vaimo leipoo, lapset pelailee. Muutenkin päivä mennyt mukavasti, käytiin lasten kanssa kuntoilemassa, pyöräilemässä, kalastelemassa ja sen jälkeen tehty pihahommia, ruuan laittanu jne. Eli ei tässä ihan pelkästään oluen juontiin ole aika kulunut.

[/quote]

Oluet alkaa pikkuhiljaa loppua kesken. Laittelin tuossa voileipiä perheelle valmiiksi jälkilämpöön uuniin (kun se parempi puolisko leipoi). Melkein voisi sanoa vaimolle, että hakisi muutaman lisää, mutta en vielä ole varma (hakee kyllä jos pyydän, ehkäpä jopa ottaisi itselleenkin yhden). 

Aamulla sitten lasten kanssa uimaan, vaimo voi sen aikaa nauttia omassa rauhassaan. Ihana, tuo vaimo, kun sitä ei haittaa, jos joskus olutta otan.

Vierailija
54/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tabulla ja mies koneella. Omat ja "laina" lapset kattoo piirrettyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi