Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Vierailija
27.09.2014 |

:) Viikonlopun vakkari... ;) 

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa helalla, kone päällä, tv päällä, valot päällä. vedin tätä ennen 3 tuntia kuntopiiriä.

Vierailija
22/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin juuri alkuraskauden ilosta, nyt pötkötän sohvalla ja yritän tasoittaa oloa, mies tekee pizzaa ja esikoinen katsoo postimies patea boxilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kavereidensa luona ja mä loikoilen kotona sohvalla. Olis mukava tehdä jotain, mutta en tiedä yhtään että mitä ja kenen kanssa. Mulla on kyllä kavereita, mutta en tiedä myöskään kenelle soittaisin. Tuntuu vääryydeltä viettää lauantai-iltaa yksin kotona. En osaa vain olla :D first world problems...

Vierailija
24/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset isällään ja tämä mamma istuu bussissa matkalla juhlimaan.

Vierailija
25/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietokoneella ja mä yritän alkaa tekeen ruotsin läksyjä :-)

Vierailija
26/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri nukkuu sohvalla, minä makaan sängyllä peittoon kääriytyneenä, molemmilla törkee darra. Avokki istuu tässä sängyllä mun vieressä kirjoittamassa sähköposteja jotka olis pitäny kuulemma lähettää viikko sitten. Napsin ranskalaisia, sipulirenkaita, kananugetteja ja jotain pandan suklaakarkkeja lohduksi.

Vierailija
27/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies leikkaa nurmikkoa, esikoinen on töissä hampurilaispaikassa, keskimmäinen on palaamassa harrastuksesta ja kaverilta pyörällä 30 km), nuorin on synttäreillä. Koira nukkuu sohvalla ja minä löhöän toisella sohvalla. Väsyttää työviikon jälkeen. Takka on päällä ja keittiö pitäisi siivota.

Vierailija
28/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon olutta (noin kymmenes eikä edes juuri humalassa), vaimo leipoo, lapset pelailee. Muutenkin päivä mennyt mukavasti, käytiin lasten kanssa kuntoilemassa, pyöräilemässä, kalastelemassa ja sen jälkeen tehty pihahommia, ruuan laittanu jne. Eli ei tässä ihan pelkästään oluen juontiin ole aika kulunut.

Vierailija
29/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kaksin lapsen 7v kanssa, isä sukulaisissa. Syötiin just välipala. Ipana lukee vanhoja sarjakuvia. Minä oikaisen hetken tässä sohvalla, ennenkuin menen takasin laittamaan eristettä seinään yläkerran remonttityömaalla.

Vierailija
30/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mölisee kynärin parissa, minä puolitorkun sohvalla.

Vierailija
31/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilen sohvalla juuri suihkusta tulleena, vietettiin poikaystävän kanssa koko päivä sängyssä. Poikaystävä lähti juuri käymään lähikaupassa. Kohta aletaan pelaamaan pleikkaria ja katsellaan jaksaisko illalla vielä kavereiden tupareihin, vaikka oltiin eilen baarissa.

Vierailija
32/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta tutkii eläinkaupan mainosta ja yksi näyttää Ainokirjaa. Minä makaan sohvalla ja aaveilen.
Tulimme juuri leikkipuistosta ja olo on veltto. Mies on kaverillaan.

Vierailija
33/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko tuossa jumputtaa päälläni. Lapsi on mummolassa.

Vierailija
34/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syö, yksi meikkaa, yksi guuglailee sairauksien oireita, yksi pelaa, punnitsee matkalaukkuaan ja arpoo, onko liian iso ja painava ja yksi tekee netissä lähtöselvitystä.

Vierailija
35/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin juuri koiran kanssa lenkiltä. Ihana syyssää ulkona! Mies katsoo jääkiekkoa. Kohta yhdessä saunaan :)

Vierailija
36/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hankkiutuu alkoholistin määrätietoiseen votkahumalaan, lapset keskustelevat kummasta tulee presidentti ja kummasta vastaavasti henkilö joka on ollut tulevan presidentin kanssa samassa huoneessa, minä av-palstaan ja mietin kuinka pitkän kävelylenkin jaksan tehdä että pääsen pois katsomasta miehen harottavia silmiä. Jos lähden kahdeksalta ja kävelen kaksi tuntia, voin palattuani mennä suoraan nukkumaan yläkertaan ja jättää miehen kolmen promillen ja yhden toimintaelokuvan pariin. Mies hoitakoon lapsiensa iltapalan ja iltarutiinit.

Ei ole oikein mieliala korkealla.

Vierailija
37/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun nojatuolissa, juon toista pientä olutta ja katson leffaa. Mies makaa sohvalla ja lapsi 4v lattialla sohvatyynyjen päällä. Käytiin vuokraamassa Toy Story 2 ja katsotaan sitä perheen voimin. Sauna meni just päälle ja mä alan kohta paistaa sultsinoita iltapalaksi. Ja koira räkyttää makkarin ikkunalla ohikulkijoita.....

Vierailija
38/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffailen netissä ja odottelen vastauksia kavereilta - saanko seuraa baariin illaksi. Muussa tapauksessa kirjan kanssa sänkyyn.

Vierailija
39/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla ja surfaan ipadilla av:lla ja matkasaiteilla ja blogeissa. On nälkä, mutta en jaksa nousta ylös halkeakseni ruokaa tai juomaa. Lapsi on kavereittensa kanssa ulkona, klo 22 on kotiintuloaika. Mies saunassa. Ihanaa huomata, etten ole ainoa sohvalla makailija!

Kunhan mies tulee kotiin, hän varmaan tekee minulle jotain syötävää ja tuo varmaan siideriäkin. Laitetaan kynttilät olkkariin ja kuunnellaan musiikkia ja oleillaan. Kotona on kiva olla!

Vierailija
40/54 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset (3v ja 5v) syö itse tehtyä pizzaa olohuoneen lattialla ja katsovat Turbo-elokuvaa samalla. Minä istun kanssa lattialla, vähän kauempana ja palstailen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi