Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko useimpien parikymppisten naisten unelmamies noin

Vierailija
27.08.2021 |

35-40 vuotias?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hele! En todellakaan huoli mitään itseäni paljon vanhempaa ukkoa. Ällöttää ajatuskin.

Vierailija
22/31 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin noin 20v. ihannemieheni oli noin 20v. Kun olin noin 25v. Ihannemieheni oli noin 25v. Täsmälleen sama oli kaikilla kavereilla. Vanhuksia himoitsevat nuoret ovat trollien fantasia, ei mitään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21. En todellakaan halua noin vanhaa miestä. Olemme ihan eri elämäntilanteissakin. Miksi tuhlata aikaa vanhan miehen kanssa jos haluaa lapsia ihan oman ikäisen kanssa ja muutenkin.

Vierailija
24/31 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti kuitenkin parikymppiset tulee kilvan yökerhossa iskemään ja säikähtävät kun se minä 25v olenkin nelkyt.

Monilla on ihmeellisiä kuvitelmia siitä miten vanhalta nelikymppisen tai kolmekymppisen tulisi näyttää.

Toisaalta onhan se kassallakin aina sama, ei kenenkään ikää voi suoralta kädeltä sanoa. Siksi ne aina kysyykin henkkareita vanhoilta ukoilta myös.

Varmasti moni kuvittelee että nelikymppinen on jo harmaa ja on ryppyjä jne.

Minä en ikinä seurustelisi tai koskisi parikymppisiin. Heillä on niin naivi maailmankatsomus.

Suurin osa myös näyttää ottavan nokilleen, kun sanon suoraan ikäni ja totean että voisin olla teidän isä.

Että mitä teidän oma isänne olisi mieltä? Etsikää oman ikäistä seuraa.

Vierailija
25/31 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saman ikäinen ja samoista asioista kiinnostunut ole välttämättä kaikista paras vaihtoehto. Se voi olla tylsääkin. Riippuu vuorovaikutuksen laadusta ja luonteesta.

Vierailija
26/31 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mites minä 25 mies?

27/31 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan siitä unelmoida

Vierailija
28/31 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nah. Se riippuu.

Monet kyllä haluavat aikuismaisemman, ymmärtävän ja elämää kokeneen miehen kuin lapsellisen, tiukkamielisen kakaran. 

En mä ainakaan silloin nuorena mitään "kokenutta" miestä halunnut. Ja poikaystävä sai olla vähän lapsellinen, olinhan itsekin.

29/31 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nah. Se riippuu.

Monet kyllä haluavat aikuismaisemman, ymmärtävän ja elämää kokeneen miehen kuin lapsellisen, tiukkamielisen kakaran. 

Mitä vanhemmiksi ukot tulevat, sitä tiukkamielisempiä niistä tulee

Vierailija
30/31 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ukot on parhaimpia tanssimaan ja laulamaan myös karaokea.

Eivät ole niin häveliäitä kuin nuoret. Harvoin saa nuoria tanssimaan, kun taas vanhat ukot osaa tanssia todella hyvin.

Naisille on tärkeintä että mies tanssii hyvin. Siitä lähdetään että osaa katutansseja ja tanssia kuin mustatmiehet.

Vierailija
31/31 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon.

Olen nuori nainen, aloitan juuri yliopisto opintoja.   Olen kiinnostunut vain ja ainoastaaan ikäisistäni kavereista, siis nuorista miehistä.

En mitenkään väheksy vanhempia miehiä, kaikkihan me vanhenemme, mutta mun juttuni eivät tosiaan ole kolmekymppiset miehet, puhumattakaan sitä vanhemmat.

Kuten totesin, hyi olkoon, jos tuon ikäiset tulevat itseään tyrkyttelemään itseään ikäisilleni opiskelija naisille.

Et varmana ole alottamassa mitään yliopisto opintoja, mummeli

tämä LOL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän