Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan niin paljon romanttista rakkautta että tulen sairaaksi

Vierailija
27.09.2014 |

Elän avioliitossa tunnevammainen ja niitä osoittamaan kyvyttömän miehen kanssa. En saa osakseni rakkauden ja hellyyden osoituksia millään tavalla. Kaipaan kosketuksia, kohteliaisuuksia, ihailua ja hyväksyntää niin että tunnen pakahtuvani.

Kohdatessani miehiä, jotka ovat luonnostaan kohteliaita tai kohtelevat minua lämpimästi, ihastun välittömästi. Olen rakkauden puutteessa elävä epätoivoinen ressukka, inhoan itseäni tämän tilanteen vuoksi.

Pahinta tilanteessa on se, että olen hyvin romantikko. En saa mieheltäni lahjoja, hän ei vie minua syömään tai ulos koskaan, ei halua viettää aikaa kanssani ja lähestyy minua vain halutessaan seksiä.

Olen kaunis, pieni ja siro nainen ja saan usein huomiota muilta miehiltä. Se satuttaa että tiedän jonkun muun olevan valmis antamaan rakkautta ja vastaanottamaan sitä minulta. Itse en kykene enää edes antamaan rakkautta ja sen osoituksia miehelleni, koska hän torjuu minut. Olen onneton.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:54"]Nyt täytyy taas kysyä tämä klassikko, eli miten olet edes mennyt kimppaan tuollaisen miehen kanssa? Jos vastaus on se, että hän oli alussa ihana ja huomaavainen, niin tiedätkin varmasti myös sen, että nämä muut miehet, jotka sinulle huomiota osoittavat, saattavat olla ihan samanlaisia. On aivan mahdollista, että hekin muuttuvat kylmiksi ja epäromanttisiksi seurustelun edetessä.

Mikä seikka ei tietenkään poista sitä tosiasiaa, että sinulle olisi varmasti parasta erota nykyisestä miehestäsi. Sen jälkeen lupaa itsellesi, ettet hyppää suhteeseen ensimmäisen huomaavaisen miehen kanssa, koska saatat joutua ojasta allikkoon.

Olin todella nuori ja naiivi. Oikeastaan mieheni oli jo tuolloin melkoisen tunnevammainen ja minä taas maailmanparantaja, joka luuli kai tekevänsä jotain suurta, olevani tuon miehen suuri rakkaus. Menin naimisiin illuusion kanssa, kuvitelman, menin naimisiin oikeasti siinä luulossa, että parannakaan miehen. Tyhmä, naiivi virhe. Tiedän että pitäisi erota, mutta samasta syystä kun menin naimisiin, en uskalla erota. Olen pelkuri ja nillittäjä. Tyhjäpäiden ressukka. Minulla on paska parisuhde ja sen myötä koko elämä.

Sulla sentään on vielä mahdollisuus parempaan verrattuna rumiin / tavisnaisiin.

Vierailija
62/68 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele ensin kirjoittamaan hölmöläinen, tule sitten ulisemaan uudestaan.

Poistakaa nämä ilkeät viestit. Oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttinen rakkaus heko, heko. Arki tulee. Ukko pettää.

Vierailija
64/68 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän olisi miehen versio. Ehkä ap on kaikkiin ihastuva flirttailija jonka käytöksestä mies on saanut tarpeekseen.

Vierailija
65/68 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota. Ja etsiä kumppania joka ei ole tunnekylmä ja on aidosti kiinnostunut. Sinkkunakin ok. Luultavasti aloittaja on kuitenkin löytänyt ratkaisun 2014 vuoden jälkeen.

Vierailija
66/68 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa erota. Ja etsiä kumppania joka ei ole tunnekylmä ja on aidosti kiinnostunut. Sinkkunakin ok. Luultavasti aloittaja on kuitenkin löytänyt ratkaisun 2014 vuoden jälkeen.

Tuskin on. Johan tuossa ajassa on ehtinyt jälkikasvuakin siunaantua.

Vierailija
67/68 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on oksymoroni tai paradoksi. Kun riudut kaipauksesta, olet jo siellä. Keskellä romanttista kaihoa.

Vierailija
68/68 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivun aina epätoivon partaalle, kun nään romanttisesti käyttäytyviä pareja. Mä en kestä.

Oma ( pitkä ) liittoni tuntuu yhä enemmän epäonnistuneelta kuin ikinä !

Joskus katsoin jotain "satuhäitä" telkkarista, jossa sulhanen(kin) oli niiiiin umpi rakastunut puolisonsa että mun sydän murtui ! Ei tätä voi kattoo...

Miks on nyt näin kuin on, asiat vaan johtivat toiseen ja kolmanteen, enkä nyt yksinkertaisesti jaksa muuta kuin "antaa olla"... Minun tuurillani löytäisin itteni vielä enemmän piikana, pölyrättinä ja hellan ja pesukoneen välistä. Viis vuotta vanhoissa .

verkkareissa. Mun 🤴 prinssin on 20v sitten ratsastanut ohitseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi