Kroppa ok, mutta ruma naama.
Onkohan mitään tehtävissä?
Mun kroppa on kiva, 160cm, 50kg, tissit 70d, persettäkin on.
Mutta naama: kuin kiinalaisen pillu, pienet tihrusilmät (tekis mieli kaivaa ne lusikalla esiin), aknearpia, leuka on suhteettoman pieni, hampaat rumat ja keltaiset. Silmäluometkin sillain tyhmästi, olen kuin Angry bird. Ainoa ok asia naamassa on nenä. Ylähuuli on ohut viiva. Hiuksetkin on tosi ohuet ja pyörre on keskellä takaraivoa.
Voikohan leikkauksilla parantaa noita asioita? Ja ei, en halua näyttää miltään friikiltä, vaan kauniilta ja freesiltä, semmoselta kuka kääntää päät.
Kommentit (11)
Eiks täällä ole muita rumanaamaisia naisia? ;<
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:04"]
Eiks täällä ole muita rumanaamaisia naisia? ;<
[/quote]
On. kuvailit just mua.
Ei leikkauksia vaan hyvä kampaaja, hammaslääkäri ja kosmetologi
Mielestäni ei ole ihan realistista odottaa, että jokainen meistä voisi näyttää siltä, että "kääntää päät". Se ei ole yksinkertaisesti mahdollista. Sen sijaan on mahdollista oppia olemaan tyytyväinen itseensä ja ulkonäköönsä.
Leikkausten sijaan suosittelisin ensin sitä, että opettelisi vaikka ammattilaisen opastuksella meikkaamaan niin, että ne omien kasvojen parhaat puolet tulisivat esiin. Lisäksi hyvä kampaaja saa ohuistakin hiuksista nätit kerrostamalla. (Esimerkiksi itselläni on todella suomalaisen ohuet hiukset, mutta ne eivät nykyisessä mallissaan näytä siltä.)
Ja hei, ole onnellinen kauniista ja naisellisesta kropastasi! Sitä ei ihan oikeasti monella ole.
Käy valkaisemassa hampaat. Käy hoitamassa aknearvet pois laserilla. Käy hyvällä kampaajalla ja pyydä häneltä näkemystä sinulle sopivaan hiusmalliin. Opettele tekemään kunnon silmämeikki:
http://karkkipaiva.indiedays.com/2010/04/15/silman-muodot-ja-meikkaus/
Kiitos, tuli jo parempi mieli :)
Heh. Jos laittaisin paperipussin päähän, ja mekon päälle, kääntäisin päät salee.
Mihin sä tarvitset naamaa, jolla kääntää päät? Seksiseuraa saa kauniina ja hyvävartaloisena, sen sijaan jos tavoitteena on ihan suhde niin se perustuu pääasiassa myös suurelti muille asioille kuin ulkonäkö.
Mulla olisi itsevarmempi olo, jos olisin naamasta kauniimpi.
Kun olin lapsi, muita aina kehuttiin kauniiksi lapsiksi, jne. mutta mua ei.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:41"]
Mulla olisi itsevarmempi olo, jos olisin naamasta kauniimpi.
Kun olin lapsi, muita aina kehuttiin kauniiksi lapsiksi, jne. mutta mua ei.
[/quote]
Mua kehutaan kauniiksi ja voin kertoa, ettei se anna mitään itsevarmuutta. Se itsevarmuus tulee aina sisältä vaikka näyttäisi perunalta.
Mitään ei ole tehtävissä.