Olen jo valmistellut joulun kokonaan.
Olen koristellut taloni tontuilla,sydämillä, punaisilla esineillä, kynttilöillä, ja joulujutuilla.
Perunat on keitetty valmiiksi joulua varten ja kala on pakastimessa odottamassa. Kaikki ainekset jouluruokaan on tehty. Taatelikakku on tehty ja joulutorttuja. Pipareita on tehty. Kaikki odottaa pakastimessa.
Lahjat on paketoitu ja tehty. Glögiä on kaapissa viime vuodelta monta purkkia.
Tänä jouluna ei tarvi stressata ollenkaan enään jouluvalmisteluista, kerrankin ei mene montaa päivää siihen stressiin että onhan kaikki lahjat ja ruat? Nyt voi vain kuunnella joulumusiikkia ja reippailla ulkona. Ei tarvi stressata mistään. Ihanaa. Katselen juuri Petteri punakuonoa.
Kommentit (7)
Eikö tuohon jouluun ehdi jo kyllästyä jos syyskuussa aloittaa? ;) Minä alan laittaa valoja ikkunaan marraskuun loppupuolella ja joulukuun ensimmäinen päivä joulutavarat esille. (Ne vähät). Aito joulukuusi tulee vasta noin vikkoa ennen aattoa. Vaikka joulusta pidänkin. Glögiä tulee juotua kyllä jo marraskuusta lähtien.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 12:33"]Eikö tuohon jouluun ehdi jo kyllästyä jos syyskuussa aloittaa? ;) Minä alan laittaa valoja ikkunaan marraskuun loppupuolella ja joulukuun ensimmäinen päivä joulutavarat esille. (Ne vähät). Aito joulukuusi tulee vasta noin vikkoa ennen aattoa. Vaikka joulusta pidänkin. Glögiä tulee juotua kyllä jo marraskuusta lähtien.
[/quote]
Ai niinkö.
Eihän se joulu sitten enää miltään tunnu, jos sitä puoli vuotta viettää!
Mukavaa että siellä Pöpilässä on ohjelmaa.
Mutta katkarapukimaraa EI VOI tehdä valmiiksi pakkaseen!!
No eihän jouluun ole kuin muutama kuukausi.
Niin ja kuusi on jo sisällä (muovikuusi) koristeltu . -ap