Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkässä liitossa olevat mitä jos puoliso ihastuu

Vierailija
27.08.2021 |

Miten olette käsitelleet asiaa itseksenne tai puolison kanssa? Onko mennyt nopeasti ohi?
En halua ottaa puheeksi, on vaan niin ikävää seurata vierestä. Tiedän että mitään ei tule tapahtumaan, mutta kyllä tämä sattuu ja masentaakin.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia kaivataan

Vierailija
2/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole ihastunut, mutta minä itse olen. Se on vaan hetkittäistä huumaa ja onneksi tajusin sen. En ole pysynyt yhteyksissä kyseisen henkilön kanssa ja vaikken mitään tietenkään olisi tehnyt, olin iloinen etten pysytellyt sen kanssa läheisissä väleissä sen pidempään. Oma mies on paras mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt ainakin pari kertaa, sivusta huomannut, johonkin baarityöntekijään ainakin ollut lääpällään, ramppasi siellä alvariinsa. En sanonut että tajusin mitä oli meneillään. Vitutti kyllä. Meni kai sit ohi itsekseen.

Miettinyt että pitäisikö itsekin mennä hakemaan jotain viboja jostain. En ole vielä mennyt.

Ei ole kiva katsella vierestä.

Vierailija
4/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ole ihastunut, mutta minä itse olen. Se on vaan hetkittäistä huumaa ja onneksi tajusin sen. En ole pysynyt yhteyksissä kyseisen henkilön kanssa ja vaikken mitään tietenkään olisi tehnyt, olin iloinen etten pysytellyt sen kanssa läheisissä väleissä sen pidempään. Oma mies on paras mies.

Huomasiko miehesi mitä oli meneillään? Peittelitkö asiaa?

Vierailija
5/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan elämäksi.

Vierailija
6/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiton alkuvaiheessa olin aina vähän ihastunut johonkin toiseen. Kai se oli myös jokin pakokeino kun oli paljon riitoja.

Nyt en enää haikaile muuta, mutta joskus harmittaa kun ei ole enää sitä rakastumisen tunnetta puolisoa kohtaan.

Vierailija
7/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietäisin ellei kertoisi. Se olisi valinnan paikka jos sellaista sattuisi.

Vierailija
8/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ihastuu ja keskustelemme siitä jos siinä on jotain keskusteltavaa. Harvemmin siitä kuitenkaan on mitään keskusteltavaa ollut.

Vierailija
9/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan elämäksi.

Miten itse suhtaudut kun puolisosi on silminnähden ihastunut toiseen?

Vaikka se kuinka olis elämää, niin voi se silti sattua.

Vierailija
10/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan elämäksi.

70 % ihmistä kertoo olevansa tai olleensa joskus ihastunut parisuhteensa ulkopuoliseen ihmiseen.

Vierailija
11/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä pystyt olemaan ottamatta puheeksi? Ja miten voit olla varma, ettei mitään tapahdu? Johtuuko se pelosta?

Liittonne ei ole kovin hyvässä jamassa, jos et uskalla ottaa puheeksi vaikeaa ja sinua häiritsevää asiaa. Miestäkin helpottaisi se, saisi asiaa järkevästi purettua eikä se olisi välillänne oleva "salaisuus". 

Itsellä ei ole kokemusta, mutta meillä on käynyt niin pari kertaa, että ystäväperheen mies on ihastunut minuun. Jouduttiin katkaisemaan ne ystävyydet.

Vierailija
12/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso ihastuu ja keskustelemme siitä jos siinä on jotain keskusteltavaa. Harvemmin siitä kuitenkaan on mitään keskusteltavaa ollut.

Tarkoitatko jos haluaisi jotain muutakin siitä ihastuksesta, niin sitten pitäisi keskustella?

Vierailija
13/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käynyt ainakin pari kertaa, sivusta huomannut, johonkin baarityöntekijään ainakin ollut lääpällään, ramppasi siellä alvariinsa. En sanonut että tajusin mitä oli meneillään. Vitutti kyllä. Meni kai sit ohi itsekseen.

Miettinyt että pitäisikö itsekin mennä hakemaan jotain viboja jostain. En ole vielä mennyt.

Ja jos sinä ihastuisit johonkuhun, niin kenen vika se sitten olisi? Sinun? Ja toisella olisi oikeus kostaa?

Vierailija
14/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä pystyt olemaan ottamatta puheeksi? Ja miten voit olla varma, ettei mitään tapahdu? Johtuuko se pelosta?

Liittonne ei ole kovin hyvässä jamassa, jos et uskalla ottaa puheeksi vaikeaa ja sinua häiritsevää asiaa. Miestäkin helpottaisi se, saisi asiaa järkevästi purettua eikä se olisi välillänne oleva "salaisuus". 

Itsellä ei ole kokemusta, mutta meillä on käynyt niin pari kertaa, että ystäväperheen mies on ihastunut minuun. Jouduttiin katkaisemaan ne ystävyydet.

Mies on sen tyyppinen että en usko että hän myöntäisi asiaa. Joten siitä tulisi ihan hirveä riita ja tilanne olisi pahempi kuin ennen riitaa.

Niin se vaan meillä on.

Vierailija
15/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan elämäksi.

Ollaan selvitty sekä minun, että miehen ihastumisesta ihan puhumalla. Parisuhteessa ei pidä jäädä näiden asioiden kanssa yksin vaan puhua, jos tuntuu pahalta.

Vierailija
16/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko jos haluaisi jotain muutakin siitä ihastuksesta, niin sitten pitäisi keskustella?

Ei haluaista tarvitse välttämättä keskustella. Siinä vaiheessa toki on ihan suotavaa keskustella jos aikoo toteuttaa halunsa.

Vierailija
17/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lähipiirissä mies ihastui "olemme vain hyviä työkavereita"- selityksen kera. 

Perhe jäi kaikenaikaa vähemmälle ja työkiireet lisääntyivät. Noin reilu puolivuotta myöhemmin muutti tämän uuden naisen luo ja on edelleen siellä.

Vierailija
18/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos sinä ihastuisit johonkuhun, niin kenen vika se sitten olisi? Sinun? Ja toisella olisi oikeus kostaa?

En ehkä menisi tarkoituksella pyörimään sen tyypin työpaikalle, niin kuin mies on tehnyt.

Vierailija
19/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on sen tyyppinen että en usko että hän myöntäisi asiaa. Joten siitä tulisi ihan hirveä riita ja tilanne olisi pahempi kuin ennen riitaa.

Niin se vaan meillä on.

Päätä pensaaseen ja kaikilla kiva olo?

Vierailija
20/80 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan elämäksi.

Jos näen että puoliso on selvästi ihastunut otan asian puheeksi. "Olet tainnut ihastua tähän x henkilöön."