Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä pareja joista nainen on vanhempi?

Vierailija
27.09.2014 |

Paljon teillä on ikäeroa? Miten se, että nainen on vanhempi vaikuttaa parisuhteeseen ja seksiin? Vai vaikuttaako mitenkään?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää...

Vierailija
2/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 10v ikäeroa. Suhdetta 3 vuotta takana. Mies tosi lapsellinen. Välillä otamme rajusti yhteen, kun lapsellisuus ottaa päähän. Mutta erotakaan emme osaa, jotenkin sitä on tottunut ja kiintynyt siihen toiseen+ että hyvät hetket ovat sitten tosi hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kaksi vuotta nuorempi, mutta yleensä häntä luullaan minua vanhemmaksi. Ei vaikuta mitenkään siis tämä "huima" ikäero.

Vierailija
4/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa 12 vuotta, avioliittoa takana 17 vuotta. Emme edes muista ikäeroamme eikä se vaikuta mihinkään.

Vierailija
5/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 01:14"]

Paljon teillä on ikäeroa? Miten se, että nainen on vanhempi vaikuttaa parisuhteeseen ja seksiin? Vai vaikuttaako mitenkään?

[/quote]

Silloin kun olin 23v, niin mulla oli vuoden seksisuhde 37v naisen kanssa. 

Ja mitä muihin asioihin tulee, niin hän oli henkisesti kuin teini, ei olisi uskonut että noin vanha ja seksikin oli peruslaatuista, koska alussa joutui opettamaan aikuista naista. Hän oli ollut 16v naimisissa saman miehen kanssa ja seksi oli aina ollut tyyliin peiton alla pimeässä. 

Vierailija
6/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon 41 ja mies 36 eli 5v ikäeroa. Ei vaikuta mitenkään, seksi on erittäin tyydyttävää js kaikki muukin :)
Joskus toki olen sanonut, että sähän saisit jonkun mua paljon nuoremman, mutta eipä tuo halua yhtään ketään muuta :)!

Vierailija
7/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v ikäeroa. Meillä on tosi hyvä suhde joka on alusta asti tuntunut mutkattomalta. Ainoa, mikä mietityttää on lapset. Itse olen periaatteessa vela, mutta voisin suostua lapsen tekemiseen yhdessä, jos mies sitä kovasti toivoisi. Mulla kuitenkin loppuu aika pian, ja toivottavasti mies sisäistää että lasten suhteen se on pian now or never. Tuntuisi hassulta alkaa painostaa asiasta, kun itse olen ihan tyytyväinen elämääni ilman lapsiakin. En sinänsä usko, että meidän suhde tulee lapsettomuuteen kaatumaan, mutta on ikävää jos siitä tulee miehelle toteutumaton haave, kun sen olisi voinut toteuttaakin.

Vierailija
8/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v ikäeroa ja 4v oltu yhdessä....ei vaikuta mihinkään, aina kummastellaan että olenko minä se vanhempi, kaikki luulevat toisinpäin :) Monella tutullani on itseä 1-6v nuorempi mies, ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
9/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta

Vierailija
10/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 7v miestäni vanhempi, itse olen yli 40v. Ikäerosta ei ole mitään negatiivista sanottavaa. Ollaan henkisesti samalla tasolla ja muutenkin toisillemme varsin passelit. Nuorempi mies jaksaa paremmin mun vauhdissa;-)))

Vierailija
11/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naimisissa 14 vuotta nuoremman miehen kanssa. Olen itse nyt 60-vuotias. Pari lastakin tehtiin ollessani nelikymppinen. 

Vierailija
12/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 49v minä 54v. Minä olen meistä se aktiivisempi mutta kylllä tuon miehen saa vielä kerran viikossa mukaan ja lomilla useamminkin;) Muuten ei näy missään. En voisi kuvitellakaan itselleni vanhempaa miestä!

Vierailija
13/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on 33 mies ja 44 nainen. en ole huomannut mitään ongelmaa vielä

asiassa. Ehkä siksi etten osaa vertailla ihmisten yksityiskohtia katsomatta kokonaisuutta.

Vierailija
14/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 50 ja mies 45. Ikäeroa ei huomaa missään.

naimisissa ollaan oltu 14 vuotta.

Vierailija
15/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miestäni pidempi ja hän on mua reilusti yli 10v vanhempi :)

Vierailija
16/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 01:22"]

3 päivää. Puuma ilmoittautuu. Vaikuttaa ihan hirveesti kaikkeen.

[/quote]

Ymmärrän tilanteenne. Olen 11 päivää miestäni vanhempi ja sen kyllä huomaa. Joskus normaalin arjen pyörittäminen on hyvin... sanotaanko raskasta, kun olemme aivan eri aaltopituuksilla. Toinen vain haluaa pelata Xboxia ja minä hääriä keittiössä ja kitkeä rikkaruohoja. 

Mutta onneksi olemme silti vielä yhdessä. Välillä kyllä saamme kuulla mm. kaupungilla kävellessämme puuma-huuteluita, mutta se vain huvittaa meitä :-)

Vierailija
17/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2 vuotta vanhempi. Kauheasti se vaikuttaa kun miehellä on niin erilainen musiikkimakukin eikä sitä mitkään teatterit vielä kiinnosta, onneksi sentään raahautuu mukaan museoihin.

Vierailija
18/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 01:33"]

6 vuotta,ollaan myös neljänkympin yli ja alle. Miehelläni jo hiukset harmaantuu ja on muutenkin 'vanha sielu', pitää minun jalat maassa.. :-) Kohta 10 v. yhdessä ja edelleen hienoa.

[/quote]

Täällä TISMALLEEN sama tilanne! Ohikiitävän hetken mietin jo että kirjoitinko mä muka tänne. :)

Vierailija
19/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v miestäni vanhempi ja 22 yhteistä vuotta takana. Ehkä suurin shokki miehelleni oli kun sain ensimmäisen lapsenlapsen ja mies joutukin nukkuun mummon vieressä :)

Vierailija
20/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 01:24"]

6,5 v ikäeroa. Sängyssä näkyy... ärsyttää, kun mies on niin kokematon. Intoa riittää senkn edestä...

[/quote]

Kokemattomuus ei ole aina iästä kiinni. Kokemattomia löytyy vanhemmistakin miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi